TPS:n loukkaantuneet kaudella 2021–2022

  • 89 315
  • 384

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noistahan on varmaan jo pelaajilta kysytty lupa, kun on noin tarkat vammat kerrottu. Toivottavasti jatkossakin olisi noin tarkasti kerrottu ja muutenkin saisi ajantasaista tietoa loukkaantumisista
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olkapäähän osuma.
Mä näin nopeesti vaan tilanteen ja mietin että joko polvi vääntyi tai pää laitaan :-) Pitääkö vielä lisätä nilkka ja nivunen niin joku osuu varmasti.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Vahalahti näyttää tuossa tilanteessa ilmeisesti lääkärille? tai fyssarille? Intosen olkapäätä. Toivotaan parasta...
 

zlatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko täällä kuulunut jotain Nurmen loukkaantumisesta? Itse en ainakaan mitään tietoa nopeasti löytänyt. Satuin eilen Turussa vierailtuani käymään Gatoradella syömässä ja TPS.n treenien jälkeen Nurmi tuli kentälle. Hänellä keltainen paita ja toisessa kädessä vain talvilapanen. Maila oli yläkädessä mutta näytti kuin Nurmella olisi ollut jotain kipsintynkää lapasen alla.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Onko täällä kuulunut jotain Nurmen loukkaantumisesta? Itse en ainakaan mitään tietoa nopeasti löytänyt. Satuin eilen Turussa vierailtuani käymään Gatoradella syömässä ja TPS.n treenien jälkeen Nurmi tuli kentälle. Hänellä keltainen paita ja toisessa kädessä vain talvilapanen. Maila oli yläkädessä mutta näytti kuin Nurmella olisi ollut jotain kipsintynkää lapasen alla.

Tämä tästä nyt vielä puuttui. Tietoa ei siis ole, kunhan manailen.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Aika huonoa huumoria alkaa jo olla. Pärssinenkin vielä varmaan pois? Plus Nurmi ja Pyyhtiä?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kalpalla ainakin nuorten kisoissa olleet sivussa. Mites meidän nelikko?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös