Kanada-malja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, NYR, COL
Löysin kyllä. Lajunen pelasi vielä. Viro ei näyttänyt kovin pahasti itseään kolauttavan. Ehkä jalkaa enemmänkin.
Lajunen kolautti päätään laitaan, väänteli niskaansa vaihtopenkillä ja tosiaan pelasi vielä muutaman vaihdon. Viro lähti heti oman kolauksensa jälkeen koppiin. Eniten mun silmääni näytti siltä, että (vasen?) jalka vääntyi.Lajunen pelasi vielä. Viro ei näyttänyt kovin pahasti itseään kolauttavan. Ehkä jalkaa enemmänkin.
Jos Viro tajusi, että pää osui vähän laitaan ja päätti ottaa varman päälle? En nyt sano, että filmasi, mutta jos hieman väritti? En tiedä. Esimerkiksi viitosen toivossa?Lajunen kolautti päätään laitaan, väänteli niskaansa vaihtopenkillä ja tosiaan pelasi vielä muutaman vaihdon. Viro lähti heti oman kolauksensa jälkeen koppiin. Eniten mun silmääni näytti siltä, että (vasen?) jalka vääntyi.
Viron tilanteessa huolestuttaa se, että hän jäi pitkähköksi aikaa makaamaan. Tajusiko itse, että (vasemmasta?) jalasta meni jotain rikki? Oliko makoilu osoitus harmituksesta, että hyvä kausi päättyi tähän? Toisaalta eikö Viro poistunut itse jäältä ja pystyi varaamaan painoa molemmille jaloilleen? Mun muistaakseni TPS:n huoltoa tuli vastaan vasta pari metriä vaihtoaition ovesta.
Lajusen tilanteessa huolestuttaa se, että hän lähti koppiin pelattuaan muutaman vaihdon. Vielä huolestuttavammaksi Lajusen tilanteen tekee se, että Viro oli jo poistunut koppiin. Toisin sanoen mitenkään "varmuuden vuoksi" Lajunen ei poistunut ja jättänyt omaa joukkuettaan pelaamaan lähes puoli ottelua viidellä puolustajalla.
Paha sanoa miten vakavalta nämä vaikuttavat, sen näkee viikolla.
Jep! Katselin itsekin tilanteen uudestaan. Kupolin vasen puoli kolahtaa jäähän. Tämä tapahtui siis ajassa 24:51, josta LUK:n Sebastian Repo sai myös 2min. Eihän sitä Viron poistumista jäältä vaihtoaitioon edes näkynyt TV-lähetyksessä. Sekoitin sen johonkin muuhun tilanteeseen.Ei Virolla jalkaan sattunut, katsoin juuri useamman kerran ja päähän siinä jäähän pamahtaa.
LUK:n Pavol Skalicky kolasi Ville Lajusen laitaan ajassa 23:35. Lajunen konttasi hetken jäällä, nousi ylös ja meni vaihtoaitioon.Niskoja nakkeli myös Lajunen ja katse haki keskipistettä, joten aivotärähdysprotokollaa pukkaa.
Mose kertoi, että Karejev on 100% kunnossa ja siellä ei ole mitään ongelmia. Kohtuu hyvä uutinen tämä!
Viro luultavasti 100% kunnossa. Ei vielä ole oireita, joten saatettiin selvitä säikähdyksellä. Lajusessta ei havaintoja ole.Kareev on kuulema 100% kunnossa, mut ei taida olla Viro ja Lajunen pelikunnossa ainakaan tällä hetkellä. Mustassa Hurmassa, kun Helminen totesi, ettei voi kommentoida mitään. Jos ois ollu kunnossa, ni ois siinä välissä varmaan sanonu että kunnossa on, kun lauseen meinasi jo aloittaa ennenkuin tajusi.
Mukava yllätys, Karejev tippunut kokoonpanosta...
Kareev ei pelaa ainakaan tänään. Kokoonpanot on ilmoitettu Liigalle ja niissä on pysyttävä.Eiköhän Karejev kokoonpanossa ole. Uskon itse ainakin enemmän TPS:n itse julkaisemaa kokoonpanoa tässä tilanteessa
Saahan noita muuttaa vielä alkulämmön jälkeenkin.Kareev ei pelaa ainakaan tänään. Kokoonpanot on ilmoitettu Liigalle ja niissä on pysyttävä.
Edelleen olen sitämieltä että kokoonpanot on ilmoittava Liigalle tiettyyn aikaan mennessä ennen ottelua. Saatan toki olla väärässä ja ilomielin olenkin jos Kareev kaikkien yllätykseksi pelaisi.Saahan noita muuttaa vielä alkulämmön jälkeenkin.
Kareev ei pelaa ainakaan tänään. Kokoonpanot on ilmoitettu Liigalle ja niissä on pysyttävä.
Saahan noita muuttaa vielä alkulämmön jälkeenkin.
Perkele. Niin näytti olevan. Ei lupaa kovin hyvää jatkoakaan ajatellen..Tepsin Ig videossa näkyy Kareev, jolla ranteessa jonkin näköne tuki...
Oliko Andy siis mukana hesoissa? Räpsäranne vai kilpi?Tepsin Ig videossa näkyy Kareev, jolla ranteessa jonkin näköne tuki...
En maski naamalla tunnista, mutta jos tuossa videolla näkyvä henkilö on Karejev niin vasen käsi ja oli mukana matkassa.Oliko Andy siis mukana hesoissa? Räpsäranne vai kilpi?
Nyt bongasin itsekin. Kyllä se Andylta näyttää. Vetää perässään varustekassia joten kai siitä jotain voi päätellä. Ainakin sen ettei pelaaminen vielä viikonloppuna täysin mahdotonta ole.En maski naamalla tunnista, mutta jos tuossa videolla näkyvä henkilö on Karejev niin vasen käsi ja oli mukana matkassa.