Ei minunkaan silmään osunut, että olisi jossain loukannut. Toivotaan että Selin vaan vältti kärkipelaajien loukkaantumista, aina hieman vaarallinen tilanne kun vastustaja on jo menettänyt mahdollisuutensa.Ei kai Perrin loukkaantunut kun ei lopussa pelannut mun mielestä enää? Eli oliko vain peluutustaktisista syistä poissa?
Ei kai Perrin loukkaantunut kun ei lopussa pelannut mun mielestä enää? Eli oliko vain peluutustaktisista syistä poissa?
Ei kai Perrin loukkaantunut kun ei lopussa pelannut mun mielestä enää? Eli oliko vain peluutustaktisista syistä poissa?
Spina, Nummelin, Vainiola, Kume, Setänen ja Tukonen. Ei hyvältä näytä tuo lista näin puolivälierien aattona.
Virta pelaa Savonlinnassa pudotuspelejä. Kaijomaa tosiaan jäi listasta pois.Lisäksi Kaijomaa sivussa henkkoht syistä. Kiinnostaa myös miksi Patrik Virta on pitkään ollut jo tietymättömissä..
Virta pelaa Savonlinnassa pudotuspelejä. Kaijomaa tosiaan jäi listasta pois.
Lauri on omasta mielestään paremmassa kuosissa kuin lääkärin mielestä. En tiedä, onko uutta tietoa, mutta tänään sain vihiä, että Tukonen olisi itse valmis palaamaan peleihin välittömästi - vain joku lääkäri on kuulemma esteenä. En ota kantaa, kuinka järkevää paluu kaukaloihin tällä kaudella olisi, mutta olisihan pommi Kärpät-sarjalle, jos toteutuisi.
Itse olen kuullut aivan päinvastaista huhua mutta eipä näistä ota selvää.Lauri on omasta mielestään paremmassa kuosissa kuin lääkärin mielestä. En tiedä, onko uutta tietoa, mutta tänään sain vihiä, että Tukonen olisi itse valmis palaamaan peleihin välittömästi - vain joku lääkäri on kuulemma esteenä. En ota kantaa, kuinka järkevää paluu kaukaloihin tällä kaudella olisi, mutta olisihan pommi Kärpät-sarjalle, jos toteutuisi.
Ei ole varmaa tietoa, mutta edellisen kerran kun oli sivussa pidempään niin niskan seutu oli syynä, voisiko olla sama vaiva edelleen?Onko kenelläkään hajua mitä Spinalla on vaivana? Sporttia vastaan oli vielä kehässä.
Pelataan kauden tärkeimpiä otteluita niin voisi seurakin reagoida ja vähän uutisoida, että keitä voidaan odotella vielä näihin jäljellä oleviin peleihin..? Pelaako Spina torstaina? Entä mikä on Kumeliauskasin tilanne? Entä mikäs Keskitalolla on?
Saattaisi yleisöä kiinnostaa.
Kyllähän tämä on ihan normaalia ollut jo vuosia kaikilla joukkueilla, että pelaajien terveydentilasta ei playoffeissa juurikaan puhuta ja peluutusta ei kommentoida millään tavalla, jotta vastustaja ei saa pienintäkään ylimääräistä etua.En osaa sanoa tämän hetkisestä tilanteesta, mutta aiempaan kokemuksiin vedoten, niin mitä pidemmälle kausi etenee, niin sitä vähemmän yleensä pelaajiin liittyvää tietoa saa joukkueen suunnalta. Vastustajalle ei haluta antaa yhtään enempää tietoa kuin pakko ja sekin mahdollisimman myöhään.
En lähde sen enempää pohtimaan tämän toimivuutta, mutta näin se on aiemmin ainakin usein ollut.
Ilmeisesti Friman ja Forsström tippuivat kesken pelin, jotain tietoa vaikka lehdistötilaisuudesta heidän tilanteesta?
Oliko Kaijomaa eilen poissa henkilökohtaisista syistä johtuen vai jonkin muun syyn takia?