TPS:n loukkaantuneet kaudella 2015–2016

  • 93 680
  • 253

tamme

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei kai Perrin loukkaantunut kun ei lopussa pelannut mun mielestä enää? Eli oliko vain peluutustaktisista syistä poissa?
 

Sakoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei kai Perrin loukkaantunut kun ei lopussa pelannut mun mielestä enää? Eli oliko vain peluutustaktisista syistä poissa?
Ei minunkaan silmään osunut, että olisi jossain loukannut. Toivotaan että Selin vaan vältti kärkipelaajien loukkaantumista, aina hieman vaarallinen tilanne kun vastustaja on jo menettänyt mahdollisuutensa.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Ei kai Perrin loukkaantunut kun ei lopussa pelannut mun mielestä enää? Eli oliko vain peluutustaktisista syistä poissa?

Toivottavasti jälkimmäistä. Mutta sen verran tavallista vaisummin Perrin on loukkaantumisensa jälkeen pelannut, että en yllättyisi, jos hänellä enemmän tai vähemmän vaivaa yhä olisi. Eivät kuitenkaan nuo jalkavaivat ihan helppoja ole.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Ei kai Perrin loukkaantunut kun ei lopussa pelannut mun mielestä enää? Eli oliko vain peluutustaktisista syistä poissa?

Luultavasti vain peluutuksellisista syistä. Keskusteli ainakin penkillä loppuhetkillä jonkun toisen kanssa ihan rennosti mun mielestä.

Edit. Tämä siis nopeasti tvstä nähtynä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kyllä minäkin Selinin asemassa suojelisin tärkeitä arvoesineitäni tuollaisessa tilanteessa hullun polakin ollessa toisessa aitiossa.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Spina, Nummelin, Vainiola, Kume, Setänen ja Tukonen. Ei hyvältä näytä tuo lista näin puolivälierien aattona.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Spina, Nummelin, Vainiola, Kume, Setänen ja Tukonen. Ei hyvältä näytä tuo lista näin puolivälierien aattona.

Lisäksi Kaijomaa sivussa henkkoht syistä. Kiinnostaa myös miksi Patrik Virta on pitkään ollut jo tietymättömissä..
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lisäksi Kaijomaa sivussa henkkoht syistä. Kiinnostaa myös miksi Patrik Virta on pitkään ollut jo tietymättömissä..
Virta pelaa Savonlinnassa pudotuspelejä. Kaijomaa tosiaan jäi listasta pois.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mulla oli luottavainen fiilis siihen että voidaan me Kärpät huomenna kaataa mutta toi poissaolo lista.... Se kyllä sai fiiliksen laskemaan aika paljon. Ainoa mitä tässä voi toivoa niin on se että toivottavasti Spinalla ei ainakaan olis mitään vakavaa. Sama tietenki muidenki osalta. Kun sais edes pari tuosta listasta sarjaan mukaan.
 

Ikuri

Jäsen
Lauri on omasta mielestään paremmassa kuosissa kuin lääkärin mielestä. En tiedä, onko uutta tietoa, mutta tänään sain vihiä, että Tukonen olisi itse valmis palaamaan peleihin välittömästi - vain joku lääkäri on kuulemma esteenä. En ota kantaa, kuinka järkevää paluu kaukaloihin tällä kaudella olisi, mutta olisihan pommi Kärpät-sarjalle, jos toteutuisi.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Lauri on omasta mielestään paremmassa kuosissa kuin lääkärin mielestä. En tiedä, onko uutta tietoa, mutta tänään sain vihiä, että Tukonen olisi itse valmis palaamaan peleihin välittömästi - vain joku lääkäri on kuulemma esteenä. En ota kantaa, kuinka järkevää paluu kaukaloihin tällä kaudella olisi, mutta olisihan pommi Kärpät-sarjalle, jos toteutuisi.

Voi kvitaliitti jos tää on totta! Huhhuh, nyt hakemaan vaan second opinion toiselta lääkäriltä ja Latelle luikkarit jalkaan huomenna!
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Lauri on omasta mielestään paremmassa kuosissa kuin lääkärin mielestä. En tiedä, onko uutta tietoa, mutta tänään sain vihiä, että Tukonen olisi itse valmis palaamaan peleihin välittömästi - vain joku lääkäri on kuulemma esteenä. En ota kantaa, kuinka järkevää paluu kaukaloihin tällä kaudella olisi, mutta olisihan pommi Kärpät-sarjalle, jos toteutuisi.
Itse olen kuullut aivan päinvastaista huhua mutta eipä näistä ota selvää.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Pelataan kauden tärkeimpiä otteluita niin voisi seurakin reagoida ja vähän uutisoida, että keitä voidaan odotella vielä näihin jäljellä oleviin peleihin..? Pelaako Spina torstaina? Entä mikä on Kumeliauskasin tilanne? Entä mikäs Keskitalolla on?

Saattaisi yleisöä kiinnostaa.
 

-TMA-

Jäsen
Pelataan kauden tärkeimpiä otteluita niin voisi seurakin reagoida ja vähän uutisoida, että keitä voidaan odotella vielä näihin jäljellä oleviin peleihin..? Pelaako Spina torstaina? Entä mikä on Kumeliauskasin tilanne? Entä mikäs Keskitalolla on?

Saattaisi yleisöä kiinnostaa.

En osaa sanoa tämän hetkisestä tilanteesta, mutta aiempaan kokemuksiin vedoten, niin mitä pidemmälle kausi etenee, niin sitä vähemmän yleensä pelaajiin liittyvää tietoa saa joukkueen suunnalta. Vastustajalle ei haluta antaa yhtään enempää tietoa kuin pakko ja sekin mahdollisimman myöhään.

En lähde sen enempää pohtimaan tämän toimivuutta, mutta näin se on aiemmin ainakin usein ollut.
 

Sakoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En osaa sanoa tämän hetkisestä tilanteesta, mutta aiempaan kokemuksiin vedoten, niin mitä pidemmälle kausi etenee, niin sitä vähemmän yleensä pelaajiin liittyvää tietoa saa joukkueen suunnalta. Vastustajalle ei haluta antaa yhtään enempää tietoa kuin pakko ja sekin mahdollisimman myöhään.

En lähde sen enempää pohtimaan tämän toimivuutta, mutta näin se on aiemmin ainakin usein ollut.
Kyllähän tämä on ihan normaalia ollut jo vuosia kaikilla joukkueilla, että pelaajien terveydentilasta ei playoffeissa juurikaan puhuta ja peluutusta ei kommentoida millään tavalla, jotta vastustaja ei saa pienintäkään ylimääräistä etua.
 

foligno

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilmeisesti Friman ja Forsström tippuivat kesken pelin, jotain tietoa vaikka lehdistötilaisuudesta heidän tilanteesta?

Oiskohan Frimanilla olkapää taas mennyt, piteli ainakin kättään siihen malliin? Eikös se olkapään takia ollut vempassa jo useamman kuukauden? Forsströmin loukista ei mitään havaintoa. Pressissä ei paljon kyselty eikä kerrottu yhtään mistään. Ainakaan radiossa.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Oliko Kaijomaa eilen poissa henkilökohtaisista syistä johtuen vai jonkin muun syyn takia?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joukkueen pitäisi olla parhaassa tikissä mutta mitä vielä.. Ykkös ja kakkosveskari pajalla, kakkos-sentteri pajalla, kärkiketjujen kaksi laituria pajalla jne. Ai että sanoisi Jethro.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös