Kanada-malja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, NYR, COL
Jerry Ahtolan kausi ohi. Eikös se meille tule? Tuohon vielä päälle vamman huono kuntoutuminen, niin aivan meidän pelurilta näyttää.
Poissaolon varsinaista syytä ei ole minulla tiedossa, mutta ymmärtääkseni kävi läpi saman operaation kun minä marraskuussa 2013 ja omaa kuntoani ajatellen en missään nimessä ole, enkä koskaan tule olemaan enää täydessä kunnossa. Ikimaailmassa en pystyisi tuollaisella intensiteetillä ja noilla treenimäärillä jääkiekkoa pelaamaan. Itselleni maksimi tällä hetkellä on 1-2 kertaa höntsää viikossa. (Muutama muuttuja tässä on tietysti, koska itse en ole huippu-urheilija missään nimessä, sekä pelaan maalivahtina, mutta vammasta ja sen paranemisesta kokemusta on). Ei siis mikään ihme, että herraa ei kokoonpanossa näy. Yllätyn suuresti, jos Markus uraansa vielä jatkaa..Mikäs Seikolalla on kun ei ole hetkeen pelanut?
17.02.2015 KAL-TPS -matsissa (eli päävalmentaja Jarno Pikkaraisen ensimmäisessä matsissa) Markus Seikola pelasi vain 11:48. Ottelun toisessa erässä Seikola kaatui, ajautui päin laitaa ja sai KalPa:n Janne Kolehmaisen vielä niskaansa.Mikäs Seikolalla on kun ei ole hetkeen pelanut?
Rantanen kuulemma "erittäin tuskaisen näköisenä koppiin" jalkaansa ontuen. Voi vitun vitun vittu...
10.03.2015 - TS: Mikko Rantasen vamman vakavuus selviää keskiviikkonaIlmeisesti Rantanen loukkaantui oman pelaajan anpumasta kiekosta. Varmasti taas Nakladal asialla...