TPS:n ketjulotto 2024–2025

• 204 720
  • 1 645

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Kun Leevi huomenna palaa, niin Kalto EI SAA olla se joka tekee tilaa, kaikki tietää kuka tuolta kuuluu katsomoon. Olisin toivonut että siinä 2 vs 1 tilanteessa Beaudin olisi saanut kiekon Eisenmengerille asti niin oltaisiin päästy näkemään mitä hän olisi sillä kiekolla avopaikassa tehnyt. Malliesimerkki pelaajasta kenen lapaan peli kuolee. Ihan kohtalaisesti osaa puolustaa, mutta meillä kai on tarkoitus olla neljä hyökkäävää kenttää.

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Kun Leevi huomenna palaa, niin Kalto EI SAA olla se joka tekee tilaa, kaikki tietää kuka tuolta kuuluu katsomoon. Olisin toivonut että siinä 2 vs 1 tilanteessa Beaudin olisi saanut kiekon Eisenmengerille asti niin oltaisiin päästy näkemään mitä hän olisi sillä kiekolla avopaikassa tehnyt. Malliesimerkki pelaajasta kenen lapaan peli kuolee. Ihan kohtalaisesti osaa puolustaa, mutta meillä kai on tarkoitus olla neljä hyökkäävää kenttää.
Mä olen samaa mieltä, Kalton kuuluu olla mukana. Mä luulen että Munkkia ei huomenna nähdä. Tai näin mä tekisin. Pitäkää mua hulluna, mutta minusta Eisenmengerin pitäisi olla kokoonpanossa ennen Munkkia. Vili Munkki ei tuo yhtään mitään, siis ei yhtään mitään, joukkueelle.

lamfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild
No enpä tiedä, kyllä Kaltoa heiteltiin ku märkää rättiä ainakun oli kentällä. Runkosarjassa voisin allekirjoittaa tuon, mutta en kyllä playoff peleissä.

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä olen samaa mieltä, Kalton kuuluu olla mukana. Mä luulen että Munkkia ei huomenna nähdä. Tai näin mä tekisin. Pitäkää mua hulluna, mutta minusta Eisenmengerin pitäisi olla kokoonpanossa ennen Munkkia. Vili Munkki ei tuo yhtään mitään, siis ei yhtään mitään, joukkueelle.
Täytyy sanoa, etten nähny Munkkia kuin kerran pelin aikana. Harmittaa jopa, koska omasi vielä hetki sitten selkeän potentiaalin. Ehkä kokonainen kausi mestistä tekisi hyvää.

Ehkä näen, että Teissalan ja Haapasen palatessa Eisenmenger on kuitenki se joka näistä jää kokoonpanoon. Koivu ja Kalto ja Munkki sitten reservissä. Vaihtelevassa järjestyksessä. Koivua olisi toki kiva nähdä kentällä.

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Knuutiselle soisi kyllä lisää minuutteja. Mun mielestä kentällä tapahtuu pääasiassa hyviä asioita kun hän on kentällä. Erikoista että pelaa lähes samoja minuutteja kuin Munkki ja Eisenmenger.

Harmi kun Pikkaraisella vain yksi peli tältä kaudelta. Hänellä voisi olla annettavaa nelosketjuun jos olisi hieman parempi pelituntuma.

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se kokoonpano sitten räjähtää tänne heti. Kiitos.
Eiköhän se Rautakauppias senkin toimita ajallaan..

Onhan se Toman luottomies..

Tästä Saksan ihmeestä saisi pikkuhiljaa tuohon saagaan uuden elokuvan..

Radiossa muuten soi juuri tätä kirjoittaessa Queenin invisible man..

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Tänään mennään taas!

Söderlund - Intonen - Teissala
Päkkilä - Marjala - Dudas
Wernblom - Beaudin - Haapanen
Kalto - Talvitie - Knuutinen
Munkki

Jürgens - Arell
Sevänen - Salin
Lauridsen - Jokinen

Vehviläinen
Vali

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Omaan pussiin pelaavat palkkasoturit
Tänään mennään taas!

Munkki

Jürgens - Arell
Sevänen - Salin
Lauridsen - Jokinen

Vehviläinen
Vali
Yhtäkkiä näyttää kolme ensimmäistä kenttää ihan perkeleen hyvältä. Miksei toki nelonenkin jarruketjuna.

Emu1

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyökkäys näyttää täydeltä. Harmittavasti tärkein palanen puuttuu mikä vaikuttaa etenkin ylivoimaan. Vehviläinen maalissa hyvä muutos. Ajoa.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Puolustus olisi tarvinnut jo ihan jaksamisen kannalta Maxia, tai edes Sisua. Eilinen matsi vei paljon bensaa puolustukselta, seitsemättä pakkia olisi kaivattu. Erittäin hyvä että saatiin kaksi tuoretta, ja tärkeää palasta hyökkäykseen. Ykköseen iso luotto nyt kun siellä osallistuu kolme hyökkääjää hyökkäämiseen, #14 ei paljon siellä auttanut. Samoin luotan että Marjala parantaa eiliseltä ja sillä on jo iso vaikutus.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mites nämä muuten menee? Voiko Tepsi esim. vaihtaa vielä päivän aikana Munkin pois ja lisätä tilalle Maxin? En nyt oleta että näin kävisi mutta onko se mahdollista vai estääkö jokin sääntö sen?

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Omaan pussiin pelaavat palkkasoturit
Mites nämä muuten menee? Voiko Tepsi esim. vaihtaa vielä päivän aikana Munkin pois ja lisätä tilalle Maxin? En nyt oleta että näin kävisi mutta onko se mahdollista vai estääkö jokin sääntö sen?
Tämä kävi itsellänikin mielessä. Muistelen että saa, mutta mene ja tiedä, olisi kyllä kunnon kikkailua.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tämä kävi itsellänikin mielessä. Muistelen että saa, mutta mene ja tiedä, olisi kyllä kunnon kikkailua.
Loukkaantumisen/sairastumisen sattuessa saa ainakin mutta entä tervehtymisen sattuessa. Jos on joku pelaaja jonka kanssa tuollainen kikkailu tehtäisiin ja siitä olisi jopa hyötyä, se pelaaja olisi Max.

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään mennään taas!

Munkki

Jürgens - Arell
Sevänen - Salin
Lauridsen - Jokinen

Vehviläinen
Vali

Ulkopuolisena pitää ihmetellä, miten eilisen jälkeen Vali ei jatka maalissa

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Loukkaantumisen/sairastumisen sattuessa saa ainakin mutta entä tervehtymisen sattuessa. Jos on joku pelaaja jonka kanssa tuollainen kikkailu tehtäisiin ja siitä olisi jopa hyötyä, se pelaaja olisi Max.
Kai sä voit katsoa, että onko terveenä viime tippaan. Voihan siellä aina alkaa Munkin vatsa kiertämään ja "pakko" vaihtaa.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ulkopuolisena pitää ihmetellä, miten eilisen jälkeen Vali ei jatka maalissa
Back-to-back peleistä huonoja kokemuksia. Kuormaahan tässä tasoitellaan. Veinikin pelannut ihan hyvin viime peleissään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy