Mä olen samaa mieltä, Kalton kuuluu olla mukana. Mä luulen että Munkkia ei huomenna nähdä. Tai näin mä tekisin. Pitäkää mua hulluna, mutta minusta Eisenmengerin pitäisi olla kokoonpanossa ennen Munkkia. Vili Munkki ei tuo yhtään mitään, siis ei yhtään mitään, joukkueelle.Kun Leevi huomenna palaa, niin Kalto EI SAA olla se joka tekee tilaa, kaikki tietää kuka tuolta kuuluu katsomoon. Olisin toivonut että siinä 2 vs 1 tilanteessa Beaudin olisi saanut kiekon Eisenmengerille asti niin oltaisiin päästy näkemään mitä hän olisi sillä kiekolla avopaikassa tehnyt. Malliesimerkki pelaajasta kenen lapaan peli kuolee. Ihan kohtalaisesti osaa puolustaa, mutta meillä kai on tarkoitus olla neljä hyökkäävää kenttää.
No enpä tiedä, kyllä Kaltoa heiteltiin ku märkää rättiä ainakun oli kentällä. Runkosarjassa voisin allekirjoittaa tuon, mutta en kyllä playoff peleissä.Kun Leevi huomenna palaa, niin Kalto EI SAA olla se joka tekee tilaa, kaikki tietää kuka tuolta kuuluu katsomoon. Olisin toivonut että siinä 2 vs 1 tilanteessa Beaudin olisi saanut kiekon Eisenmengerille asti niin oltaisiin päästy näkemään mitä hän olisi sillä kiekolla avopaikassa tehnyt. Malliesimerkki pelaajasta kenen lapaan peli kuolee. Ihan kohtalaisesti osaa puolustaa, mutta meillä kai on tarkoitus olla neljä hyökkäävää kenttää.
Täytyy sanoa, etten nähny Munkkia kuin kerran pelin aikana. Harmittaa jopa, koska omasi vielä hetki sitten selkeän potentiaalin. Ehkä kokonainen kausi mestistä tekisi hyvää.Mä olen samaa mieltä, Kalton kuuluu olla mukana. Mä luulen että Munkkia ei huomenna nähdä. Tai näin mä tekisin. Pitäkää mua hulluna, mutta minusta Eisenmengerin pitäisi olla kokoonpanossa ennen Munkkia. Vili Munkki ei tuo yhtään mitään, siis ei yhtään mitään, joukkueelle.
Jos tietyt nimet sieltä löytyvät, voi räjähtää joku muukin.Se kokoonpano sitten räjähtää tänne heti. Kiitos.
Eiköhän se Rautakauppias senkin toimita ajallaan..Se kokoonpano sitten räjähtää tänne heti. Kiitos.
Lindroth valitettavasti edelleen pois.Haapanen ja Teissala = BACK IN BUSINESS!
Vehviläinen maalissa!
Eisenmenger, VEKS!
Yhtäkkiä näyttää kolme ensimmäistä kenttää ihan perkeleen hyvältä. Miksei toki nelonenkin jarruketjuna.Tänään mennään taas!
Söderlund - Intonen - Teissala
Päkkilä - Marjala - Dudas
Wernblom - Beaudin - Haapanen
Kalto - Talvitie - Knuutinen
Munkki
Jürgens - Arell
Sevänen - Salin
Lauridsen - Jokinen
Vehviläinen
Vali
Eiköhän tänään saada enemmän pitkiä hyökkäyksiä ja maalipaikkoja. Nelonen käy sitten antamassa lepoa ja pelaa minuutteja pois.Yhtäkkiä näyttää kolme ensimmäistä kenttää ihan perkeleen hyvältä. Miksei toki nelonenkin jarruketjuna.
Tämä kävi itsellänikin mielessä. Muistelen että saa, mutta mene ja tiedä, olisi kyllä kunnon kikkailua.Mites nämä muuten menee? Voiko Tepsi esim. vaihtaa vielä päivän aikana Munkin pois ja lisätä tilalle Maxin? En nyt oleta että näin kävisi mutta onko se mahdollista vai estääkö jokin sääntö sen?
Loukkaantumisen/sairastumisen sattuessa saa ainakin mutta entä tervehtymisen sattuessa. Jos on joku pelaaja jonka kanssa tuollainen kikkailu tehtäisiin ja siitä olisi jopa hyötyä, se pelaaja olisi Max.Tämä kävi itsellänikin mielessä. Muistelen että saa, mutta mene ja tiedä, olisi kyllä kunnon kikkailua.
Tänään mennään taas!
Söderlund - Intonen - Teissala
Päkkilä - Marjala - Dudas
Wernblom - Beaudin - Haapanen
Kalto - Talvitie - Knuutinen
Munkki
Jürgens - Arell
Sevänen - Salin
Lauridsen - Jokinen
Vehviläinen
Vali
Kai sä voit katsoa, että onko terveenä viime tippaan. Voihan siellä aina alkaa Munkin vatsa kiertämään ja "pakko" vaihtaa.Loukkaantumisen/sairastumisen sattuessa saa ainakin mutta entä tervehtymisen sattuessa. Jos on joku pelaaja jonka kanssa tuollainen kikkailu tehtäisiin ja siitä olisi jopa hyötyä, se pelaaja olisi Max.
Back-to-back peleistä huonoja kokemuksia. Kuormaahan tässä tasoitellaan. Veinikin pelannut ihan hyvin viime peleissään.Ulkopuolisena pitää ihmetellä, miten eilisen jälkeen Vali ei jatka maalissa