Lindroth varmaan jossain influenssassa
Kuumetauti mainittu TS:ssa. Eli flunssan jonkinlainen muoto.Kyllä tässä jotain muuta on. Kovin ihmettelen poissaoloja.
Pienen tai vähän isomman vamman kanssa voi pystyä pelaamaan, mutta kuumeessa ei mitään asiaa kentälle.Kuumetauti mainittu TS:ssa. Eli flunssan jonkinlainen muoto.
Kyllä tässä jotain muuta on. Kovin ihmettelen poissaoloja.
Pitkäkestoinen kuume kyllä kun jo viikko sitten keskiviikkona ollut pois. Tietty vaikka kuume olisi ohi, voi ammattiurheilun vaatimaan kuntoon toipuminen kestää kauemmin. Todella ärsyttävää, että paras pelaaja ja paras alivoimapelaaja ovat molemmat poissa. Ei auta kuin taistella ja muiden nostaa omaa tasoaan. Salin voi jatkaa siitä mihin viime pelissä jäi (poislukien idioottijäähy).Pienen tai vähän isomman vamman kanssa voi pystyä pelaamaan, mutta kuumeessa ei mitään asiaa kentälle.
Itellä oli alkuvuodesta joku influenssa ja toista viikkoa kuumeessa ja pitkään meni että oli normi olo. Toki en ole ammattiurheilija.Pitkäkestoinen kuume kyllä kun jo viikko sitten keskiviikkona ollut pois. Tietty vaikka kuume olisi ohi, voi ammattiurheilun vaatimaan kuntoon toipuminen kestää kauemmin. Todella ärsyttävää, että paras pelaaja ja paras alivoimapelaaja ovat molemmat poissa. Ei auta kuin taistella ja muiden nostaa omaa tasoaan. Salin voi jatkaa siitä mihin viime pelissä jäi (poislukien idioottijäähy).
Itse olin jokin aika sitten influenssassa ja ensiksi olin kuusi päivää kuumeessa ja sen jälkeen ihan kanveesissa vielä viikon päivät. Puhumattakaan, että pitäisi vielä urheilla tuolla tasolla.
Voi siellä olla joku vammakin mitä ei haluta paljastaa.Niimpä, näitä faktoja vasten juurikin kyseenalaistan ainakin influenssan. Viikonloppuna oli ihan voimissaan, eikä missään kanveesissa.
Niimpä, näitä faktoja vasten juurikin kyseenalaistan ainakin influenssan. Viikonloppuna oli ihan voimissaan, eikä missään kanveesissa.
Noh olen itse nyt ollut tasan viikon verran kipeä, enkä vieläkään täydessä kunnossa.Niimpä, näitä faktoja vasten juurikin kyseenalaistan ainakin influenssan. Viikonloppuna oli ihan voimissaan, eikä missään kanveesissa.
Joo no sellaista voitontahtoa en kaipaa Liigaan, jossa kuumeiset pelaajat pelaavat.Rapakon takana on ihan toinen menininki. Pelaajat haluavat poffeissa jäälle keinolla millä tahansa. Kuumeet tiputetaan lääkkeillä ja kaukaloon. Fiksua? Ei helvetissä, mutta voitontahto ja joukkueen eteen kaiken laittaminen on siellä ihan eri sfääreissä.
Samaa mieltä.Joo no sellaista voitontahtoa en kaipaa Liigaan, jossa kuumeiset pelaajat pelaavat.
Kaikki näki tuossa muutama vuosi sitten mitä sydänlihastulehdus tekee ja pahimmassa tapauksessa se on henki pois.
Toisaalta myös rahat joista puhutaan hieman eri luokkaa...Rapakon takana on ihan toinen menininki. Pelaajat haluavat poffeissa jäälle keinolla millä tahansa. Kuumeet tiputetaan lääkkeillä ja kaukaloon. Fiksua? Ei helvetissä, mutta voitontahto ja joukkueen eteen kaiken laittaminen on siellä ihan eri sfääreissä.
Noh olen itse nyt ollut tasan viikon verran kipeä, enkä vieläkään täydessä kunnossa.
Viikonloppuna pystyi ulkona käymään, mutta ei toivoakaan urheilusta.
Kyllä mää uskon edelleen siihen pitkäkestoiseen influenssaan, sitä on ollut nyt paljon liikkeellä.
Juuri näin. Lindroth on joukkueen pelillinen sielu, mutta sellainen jumala ei hänkään ole, että puolikuntoisena tuolla olisi joku vahvistus ja riskit ovat hurjat, kuten sanoit. Infektiot on syytä hoitaa kunnialla pois, koska kyseessä hengitysteitä rajusti rassaava laji + ettei tartuta muita. Aivotärähdysten kanssa ei myöskään leikkimistä todellakaan. Aivot ovat äärimmäisen herkkä elinjärjestelmä on katastrofaalista mennä tuonne, jos et pysty reagoimaan. Sitten vain ukkoja tilalle, kyllä siellä niitä on ja he tekevät mitä osaavat tai pystyvät.Joo no sellaista voitontahtoa en kaipaa Liigaan, jossa kuumeiset pelaajat pelaavat.
Kaikki näki tuossa muutama vuosi sitten mitä sydänlihastulehdus tekee ja pahimmassa tapauksessa se on henki pois.
Totta, jääkiekossa kirjoittamaton sääntö on, että jos olet 3 päivää kuumeessa, pitäisi olla 3 tervettä päivää ennen kuin urheilemista jatketaan. Toivotaan, että Max pääsisi edes kolmanteen peliin, muuta en osaa odottaa.Pitkäkestoinen kuume kyllä kun jo viikko sitten keskiviikkona ollut pois. Tietty vaikka kuume olisi ohi, voi ammattiurheilun vaatimaan kuntoon toipuminen kestää kauemmin. Todella ärsyttävää, että paras pelaaja ja paras alivoimapelaaja ovat molemmat poissa. Ei auta kuin taistella ja muiden nostaa omaa tasoaan. Salin voi jatkaa siitä mihin viime pelissä jäi (poislukien idioottijäähy).