Mainos

TPS:n ketjulotto 2024–2025

• 107 635
  • 833

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyi helvetti tämä on Toxsinen ja paha paikka nykyään. Ihan ahdistavaa kamaa oksenetaan miten sattuu.

"ihan Toman hankinta" - kai se nyt jumalauta haluaa "omia" pelaajia mikäi mahdollista. Ja mitä Knuutinen nyt on tehnyt huonommin kun esim Keihäs/muu junnu/Tervo tms?

Mitä johto voi tehdä niin että palstalaisilla ei ole ongelmaa sen kanssa?

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ensin haukut palstan toksiseksi ja pahaksi paikaksi. Sitten piruilet toiselle kirjoittajalle heti seuraavassa omassa vastauksessa..
Ei ollut tarkoitus piruilla. Vaan ehkä hieman tarkoitus herätellä, että aina ei tarvitse mukahauskuutella.

Ja ihanko oikeasti olen ainoa joka ärsyttää kyseisen kirjoittajan hatustaheitot ja onelinerit?

Mutta pahoittelen jos sitä koettiin piruiluna.

Poistan sen kommentin nyt heti.

Mutta kyllä point taken. Ihan hyvä muikkari mulle.

(1)
  • Tykkää
Reactions: O.K!

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luulen että monia ärsyttää jatkuva tolppien siirteleminen että saa oman agendansa esiin. Jokunen kausi sittenhän täällä kirjoitettiin että Tepsi meni play-offsissa jatkoon vain kun IFK:lla oli niin huono maalivahti (niin kun olikin). Nyt kun meillä on huono maalivahti niin sillä ei taas ole mitään väliä, voittaa pitäisi silti.
Enkä todellakaan tarkoita että nykytilanne johtuisi pelkästään maalivahdeista, tämä vaan esimerkkinä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy