Ketä maaliin? Täysi kokoonpano, sekä molari joka saa muutaki kiinni ku kaupan automaattioven kelpaa mulle.
Mä voin mennä jos kukaan muu ei halua.
Ketä maaliin? Täysi kokoonpano, sekä molari joka saa muutaki kiinni ku kaupan automaattioven kelpaa mulle.
Mä voin mennä jos kukaan muu ei halua.
Läski Salonen maaliin!Palstan isomahasin saa mennä.
Palstan isomahasin saa mennä.
Läski Salonen maaliin!
"Kyllä siihen ois hyvä sellanen 500k saada kylkeen" T: Saipan toimistoMä vaihtaisin meijän urheilujohtokomitean Saipan urheilutoimenjohtajaan.
Jees, oltais varmaan ihan kärjen tuntumassa tolla kolmikolla.Kiukas, Kousa tai Trejball, Seväsen tilalle koska vaan
Katsokaa niin tänään ja huomenna sekoillaan omissa ihan h****tisti ja Sport poimii 6 pinnaa.
Aamen.Mä vaihtaisin valmentajaa SaiPan kanssa silmää räpäyttämättä.
Wuhuu. Jes, saatiin eilen 2p Sportilta! Moneen vuoteen paskimmalla pelillä kaiken lisäksi.Katsoin jo petyin. Sportin kuuden pinnan helppo tavoite kuivui kasaan jo ekana iltana.
Wuhuu. Jes, saatiin eilen 2p Sportilta! Moneen vuoteen paskimmalla pelillä kaiken lisäksi.
Sehän on kuitenkin kaksi pistettä enemmän mitä olit itse budjetoinut, joten ihan hyvä.
No ei kyllä ole ihan hyvä. Ei millään mittarilla.
Jürgens ja Sevänen olivat molemmat tänään treeneissä mukana. Myös Nummelin ja Pagnaus treenasivat.
Huhun mukaan Salin meni pahasti. Tätä tähän nyt kaivattiinkin tietysti.Ei näkynyt.
TS:n mukaan day to day, mutta paluuajankohta ei ole selvillä, joka toki voi tarkoittaa, että joku operaatiokin mahdollinen.Huhun mukaan Salin meni pahasti. Tätä tähän nyt kaivattiinkin tietysti.