Väittäisin että ei kyllä oleTPS voittanut kaikki pelit viime vuosina missä lähdetty. Ilman kärkipelaajia En usko että tänäänkään on poikkeus.
Seuran viestintä verkkosivujen ennakossa on ainakin sen suuntasta että Lindroth on vaan ns. kipeenäOnneksi Marjala, Wernblom, Werner palaa ainakin piakkoin mukaan, eikä Lindrothkaan eilen ainakaan näkyvää kovaa tälliä ottanut.
Oishan se hyvä olla, mutta kaikki sen tietää että nyt on pakko kiristää vyötä. Ja se Valin mestiskeikka ois ollu hyvä jo viime kaudella. Ihan sama minne ykköseksi, mutta minuutteja ja pelejä vyölle maistuis tälläsessä tilanteessa.Juuri näitä tilanteita varten se Rämö/Hovinen tuonne olisi tarvittu. Kaikki kunnia Valille, mutta vaikea uskoa nyt, että rutiini kestää vielä ottamaan kovin montaa peliä putkeen ykkösveskana vastaan ja tällaiset vieraspelit ovat aina tapaus sinänsä. Rämö/Hovisen olisin koska vain heittänyt askiin näihin tilanteisiin ja Valille yksi kausi TuToa alle.
Olisihan se kiva, mutta kaikesta päätellen Werner on takaisin ensi viikolla. Veikkaan että kaverilla iskenyt migreeni tai muuta vastaavaa.Juuri näitä tilanteita varten se Rämö/Hovinen tuonne olisi tarvittu. Kaikki kunnia Valille, mutta vaikea uskoa nyt, että rutiini kestää vielä ottamaan kovin montaa peliä putkeen ykkösveskana vastaan ja tällaiset vieraspelit ovat aina tapaus sinänsä. Rämö/Hovisen olisin koska vain heittänyt askiin näihin tilanteisiin ja Valille yksi kausi TuToa alle.
Jos tässä eri ketjujen perusteella yrittää arvata huomista rosteria niin:
Varmasti sivussa:
Wernblom
Palmu
Melko varmasti sivussa:
Dudas
Lauridsen
Mahdollisesti sivussa:
Marjala
Lindroth
Werner
Jurgens
Haapanen
Taitaa kyseinen viesti olla lähetetty ennen kun tuli loukkaantumis tiedoteHetkonen, menikö mulla jotain ohi?
TPS itse tiedotti, että Dudas ennemmin viikkoja kuin päiviä. Miksi on siis melko varmasti sivussa eikä varmasti?
Samoin tiedottivat Jürgensistä.
Haapanen, Marjala, Werner ja Lindroth oli näitä joiden pelikunto arvotaan pelipäivänä.
Hetkonen, menikö mulla jotain ohi?
TPS itse tiedotti, että Dudas ennemmin viikkoja kuin päiviä. Miksi on siis melko varmasti sivussa eikä varmasti?
Samoin tiedottivat Jürgensistä.
Haapanen, Marjala, Werner ja Lindroth oli näitä joiden pelikunto arvotaan pelipäivänä.
Kyllä se Terry sieltä kokoonpanosta löytyy, älä huoli!Kiimassa hakkaan täällä F5:sta. Tänään on kaikkien aikojen jää kiekko peli tulos sa.
Kiimassa hakkaan täällä F5:sta. Tänään on kaikkien aikojen jää kiekko peli tulos sa.
Jokinen pistetty kloonaukseen =)Tänään hermeettiseen keskiviikkokerhoon:
Savoie - Beaudin - Nenonen
Talvitie - Marjala - Päkkilä
Koponen - Intonen - Teissala
Haapanen - Munkki - Koivu
Lindroth - Arell
Sevänen - Salin
Lauridsen - Jokinen
Jokinen
Werner
Vali
Marjala, Werner, Wernblom, Haapanen siis askissa! Hienoa!
pääasia että on laiturina.Miksi Talvitie kakkosessa?