TPS:n ketjulotto 2024–2025

  • 34 488
  • 208

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Parannettavaa löytyy rutkasti ja varmasti voikin parantaa, mutta kyllähän tässä flopin ainekset on. Jos valmennus ois tyytyväinen, niin tuskin olisi taas junnujen kanssa nelosessa.
On ehdottomasti, eikä mitenkään hirveästi ole erottunut. Hyvä pelisilmä, mutta vähän sellaista pelinulkopuolella pelailua. Koosteiden perusteella odotin vähän eri tyylistä pelaajaa.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin eihän nuo maalit mitään imaisuja olleet mutta Ässät teki oikeastaan jokaisesta tekopaikastaan maalin, kyllä noita pitää ottaa kiinni jos voitosta pelataan. Mutta en vielä ole huolissani, parin viikon päästä olen jos noin jatkuu.
Se on just näin, että on maalivahteja, joista joka pelin jälkeen keskustellaan ja katsellaan suurinnuslasin läpi hidastuksia että muuttiko kiekko junkun luistimen kärjestä muutaman millin suuntaa ja oliko näin mahdoton otettava ja sitten on maalivahteja, jotka ovat voittavia ja ottavat ratkaisuhetkillä muutaman gamesaverin niin ketään ei haittaa vaikka sinne joskus joku helppo lörähtääkin. Saa nähdä kumpaan kastiin Werner sijoittuu? Tällä hetkellä tuohon ensimmäiseen.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On ehdottomasti, eikä mitenkään hirveästi ole erottunut. Hyvä pelisilmä, mutta vähän sellaista pelinulkopuolella pelailua. Koosteiden perusteella odotin vähän eri tyylistä pelaajaa.
Olin juuri samaa kirjoittamassa että Savoie surffailee aivan liikaa pelin ulkopuolella ja omaan silmään on näyttäytynyt melko flekmaattiselta sekä löysältä pelaajalta ja jolta tunne, loppuun asti pelaaminen ja ilme puuttuu.
Ainoastaan muutaman kerran on väläyttänyt nähdyissä peleissäni rannelaukaustaan mutta siihenpä sitten on jäänyt.
Kertoi sopimuksen julkistamisen yhteydessä että tavoite on NHL:ssä mutta nähdyillä otteilla ei sinne ole mitään asiaa.
Toivoa sopii että hänen asenteensa ja tahtinsa muuttuu selkeästi positiivisempään suuntaan sillä hänen varaansa kun ilmeisesti on laskettu melkoisen paljon tehojen muodossa.
Mutta mikäli jatkaa nähdyillä otteilla niin tuskinpa näkee joulua Turussa.
 

foligno

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihmisiä on erilaisia ja tulkinnat kaukaa katsottuna ovat vähän vaarallisia, mutta onhan tuo Savoien olemus näyttänyt minulle jotenkin vittuuntuneelta ja ulkopuoliselta alusta pitäen. Se tässä eniten ainakin minulle luo kysymysmerkkejä, ei niinkään elokuiset peliesitykset. Mutta toivotaan, että on vain varautunut ja vähäeleinen persoona. Tai jotain.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukas Wernblom, TPS
Ihmisiä on erilaisia ja tulkinnat kaukaa katsottuna ovat vähän vaarallisia, mutta onhan tuo Savoien olemus näyttänyt minulle jotenkin vittuuntuneelta ja ulkopuoliselta alusta pitäen. Se tässä eniten ainakin minulle luo kysymysmerkkejä, ei niinkään elokuiset peliesitykset. Mutta toivotaan, että on vain varautunut ja vähäeleinen persoona. Tai jotain.

Ihmisen kehonkielestä tai muusta on suhteellisen vaikea kyllä vetää johtopäätöksiä, mutta myönnetään että Savoie on tuntunut vähän "ulkopuoliselta" myös omaan silmään. Varmaan sopeutumisongelmia. Toivottavasti Beaudin ja Dudas auttavat parhaansa mukaan.

edit: eikä sillä, että Beaudinilla yhtään sen enempää kokemusta olisi Suomesta, mutta Euroopasta yleisesti.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä mulla on hyvä fiilis näistä meidän kanukeista..

Pidetään ne vaan yhdessä kentällä ja sen ulkopuolellakin niin kyllä se siitä pikkuhiljaa lähtee kun tosipelit alkavat..
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Kyllä mulla on hyvä fiilis näistä meidän kanukeista..

Pidetään ne vaan yhdessä kentällä ja sen ulkopuolellakin niin kyllä se siitä pikkuhiljaa lähtee kun tosipelit alkavat..

Kyllähän tuossa parivaljakkoja alkaisi olemaan; Beaudin - Dudas, Marjala - Wernblom ja Intonen - Teissala.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös