Hyviä pyörityksiä ketjujen osalta kirjoittajilta ylempänä.
Mitä enemmän sitä pohtii niin ehkä kuitenkin Palmu tuohon Wernblom-Marjala ketjun kolmanneksi lenkiksi, jos Canada-ketjua lähdetään kokeilemaan. Palmu-Intonen pelasivat edellisessä pelissä hyvin yhteen kyllä myös. Wernblomia en lähtisi ottamaan Marjalan rinnalta pois, enkä myös sijoittamaan Teissalaa ykköskenttään. Teissalasta olen tykännyt Haapasen rinnalla.
Ehkä jotain tälläistä itse kokeilisin:
Wernblom-Marjala-Palmu
Savoie-Beaudin-Dudas
Päkkilä-Intonen-Oden
Haapanen-Koivu-Teissala
Koivu-Teissala kaksikossa voisi olla sitä jotain pörräämään vastustajan päätyyn ja mahdollisesti jopa luomaan ihan oikeaa maalinteon uhkaa. Tuohon laidalle Haapanen tasapainoittamaan ja minusta pätevä nelonen kasassa kun odotellaan Talvitietä takaisin. Mikäli Intonen lyö allekirjoittaneelle luun kurkkuun ja pelaa hyvän kauden niin kolmonenkin näyttää minusta hyvältä. Oden on kysymysmerkki vielä tässä vaiheessa.
Päkkilä-Marjala-Wernblom
Savoie-Beaudin-Dudas
Palmu-Intonen-oden
Haapanen-Munkki-Teissala
Tässä myös Hekajamilta sellainen koostumus jossa näen potentiaalia. Tervetuloa myös palstalle minun puolesta!
Ehkä kuitenkin minun fantasiamaailmassani kanukit eivät pelaisi kaikki samassa kentässä, vaan sieltä peliesitysten perusteella toinen laitureista nousisi ykköskentän laidalle ja Palmu pelaisi joko Beaudinin tai Intosen laidalla.
Talvitien sijoittaisin hänen palatessa lähtökohtaisesti neloseen jos Intonen jatkaa vahvoja otteita. Talvitieltä saa luotettavaa kahden suunnan peliä mutta ei hänestä kyllä tehomieheksi ole. Kykenee kentällä minusta kuitenkin ehdottomasti olemaan upgrade viime kauden Jasuun nähden. Intonen kun oli telakalla oikeastaan koko kauden niin hän täyttäisi sen ruudun joka Talvitiellä viime kaudella oli.
En olisi Beaudinista huolissani että floppaisi aivan täysin mutta turha sieltä mitään 40+ pisteen pelaajaa on odottaa. Fröbergin saappaat jos täyttää niin mielestäni on jo todella onnistunut hankinta. Intoselta täytyy saada tulivoimaa taustalta mm. ylivoimapeliin jos halutaan olla tulevalla kaudella korkeammalla kuin edellisellä.
Miettisen ensimmäisen kauden perusteella voi todeta, että ketjut elävät paljon loukkaantumisten, peliesitysten ja kemioiden mukaan.
Mitä enemmän näitä koostumuksia pyörittelee niin ei se fiilis ainakaan heikkene että tässä voisi olla ryhmä joka pystyy oikeasti tekemään tulosta ja voittamaan pelejä.