Mainos

TPS:n ketjulotto 2024–2025

• 109 477
  • 858

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tajua miten ihmiset valittaa tosta "ykkös" ketjusta instagramin puolella. Tuohan on ihan selkeä taktinen päätös peluuttaa tuota ketjua JYPin ykköstä vastaan jotta sitten esim Beaudinin ketju pääsee pelamaan jotain Huttua ja Perttua vastaan

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
En tajua miten ihmiset valittaa tosta "ykkös" ketjusta instagramin puolella. Tuohan on ihan selkeä taktinen päätös peluuttaa tuota ketjua JYPin ykköstä vastaan jotta sitten esim Beaudinin ketju pääsee pelamaan jotain Huttua ja Perttua vastaan

Taktinen päätös? Jos tuo "ykkönen" olisi nelonen, miksi se ei silloin voisi pelata Jypin ykköstä vastaan?

Kautta historian valmentajat ovat noin vittuilleet/yrittäneet herättää/ravistelleet tähtiä/joukkuetta. Julkinen sormille näpäytys muutamalle alisuoriutujalle, sanon ma.

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vuorelan sais samantien heittää kakkosylivoiman viivamieheksi..

Rightin kätisyys ja muut vaihtoehdot tänään pelaavasta pakistosta Lindrothin jälkeen johtaa todennäköisesti eilisen jatkoajan ratkaisun uusintaan..

Vai vetääkö Max kaikki ylivoimat..?

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin yhtään tuntematta Hra Vuorelaa ja hänen mahdollista antiaan joukkueelle , mutta kyllä tämä jatkuva tuurareiden käyttö tulee kalliiksi tälle firmalle. Varmasti säästää palkkakustannuksissa , kun otetaan edullinen TuTo laina , edellinen oli edullinen Ässät / Kiekko - Vantaa laina. Mutta mitä tämä tulee maksamaan loppupeleissä? Ehkä se , ettei päästä edes sääälipleijareiden säälipleijareihin , joihin pääsee 12 parasta 16:sta joukkueesta . Tai sen , että menee niin huonosti , että suurin kiinnostus yleisöllä tulla matseihin loppuu jo marras- joulukuussa. Ehkä jonkun excel - taitoisen pitäisi laskea se konttorilla.
Muutoin olen samaaa mieltä että "oma" pelaaja olisi paras vaihtoehto mutta niitä nyt ei ole, joten Vuorela ihan kokeilemisen arvoinen minusta.

Sitten se että yleisöä kävisi vähemmän koska peli sakkaa nyt on todistettu vääräksi tällä kaudella oikein todella paljon. Osa kirjoittajista on sitä mieltä että huonointa peliä sitten Kaskinen - ja yleisökeskiarvo nousussa. Sitä ei taida edes nagasiipi saada selitettyä?

Liiga

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muutoin olen samaaa mieltä että "oma" pelaaja olisi paras vaihtoehto mutta niitä nyt ei ole, joten Vuorela ihan kokeilemisen arvoinen minusta.

Sitten se että yleisöä kävisi vähemmän koska peli sakkaa nyt on todistettu vääräksi tällä kaudella oikein todella paljon. Osa kirjoittajista on sitä mieltä että huonointa peliä sitten Kaskinen - ja yleisökeskiarvo nousussa. Sitä ei taida edes nagasiipi saada selitettyä?
Niin en haluaisi olla negasiiven edustaja täällä, jopa päinvastoin. Mutta en usko itse että nämä lainat ovat kovin sitoutuneita pelureita. Olen varmaan ( toivottavasti) väärässä . Ja samantien helähtää 0-1!

(1)
  • Tykkää
Reactions: KB81

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin en haluaisi olla negasiiven edustaja täällä, jopa päinvastoin. Mutta en usko itse että nämä lainat ovat kovin sitoutuneita pelureita. Olen varmaan ( toivottavasti) väärässä . Ja samantien helähtää 0-1!
En tarkoittanut sinua, vaan yleisemmin!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy