Päivän varmin: Gooni-Teissalan myllyt, enkä ylläty jos tanssipari on Anttalainen.Noniin eiköhän ennusteta taas:
Eiköhän kaikki liiga joukkueet näyttä tuolta, jos ottaa kerkikentistä 3 laituria pois(Palmu, Dudas ja Werblom). Onneks Werblom palaa huomenna.On muuten ihan hirveän näköinen hyökkäys. Ei tarvitse ihmetellä, jos valmennusta ahdistaa ja oireilevat kohtauksien muodossa. Marjala saa vetää melkoista kivirekeä perässään.
Olin näkevinäni Odenin keppien kanssa.Eiköhän kaikki liiga joukkueet näyttä tuolta, jos ottaa kerkikentistä 3 laituria pois(Palmu, Dudas ja Werblom). Onneks Werblom palaa huomenna.
Veikkaan että Savoien ja Odenin pelit TPS:ssä pelattu. Kumpikaan ei ole näköjään Miettisen mieleen. Olisin myös odottanut että Talvitie olisi viltissä, mutta näemmä sentteriksi palannut. Viimeksi ei voittanut yhtään aloitusta.
Enisnäkin sanoin itse että astunko miinaan ja se oli Laughunitedin siinä tapauksessa.No ei ole mitään ahdistuskohtauksia :D Astuit Temetsun miinaan!
Skalicky on kyllä ihan kurko tässä kategoriassa.On toi Savoie kyllä vitsi. Menee äkkiseltään kohta huonoimpien ulkkarivahvistusten kategoriaan.
Enisnäkin sanoin itse että astunko miinaan ja se oli Laughunitedin siinä tapauksessa.
Ihan hyvä provo yritys sinulta, parempaa ei voi trollilta odottaakaan.
Mitä? :D Siis @Temetsu oli se ketä pisti tuon ahdistuskohtaus hassuttelun liikkeelle. Mitään muuta en viestistäsi ymmärräkkään.
Nyt on vedetty ekat bentsot, alkaa helpottaa...Joko ensimmäiset ovat tälle illalle saaneet ahdistuskohtauksen? Minulla ainakin on päässä vikaa, kun katson kokoonpanoa.
Alkaa Savoie olemaan roskakalaosastoa jalokalojen sijaan. Ulos vaan jollei kerran pelaamaan mahdu edes tässä tilanteessa.
Niinpä.. harmittavasti tilanne on se ettei me tiedetä täällä missä mennään. Ainoastaan spekulaatioita jotka perustuu palstahuhuihin. Toki sitä haluaisi että kaikelle olisi järjellinen syy ja Savoie sieltä vielä nousee. Huonolta tietysti näyttää, antaa ajan näyttää.En ole tämän osalta tarinaa juurikaan seurannut, mutta onko faktaa ettei nimenomaan mahdu? Vai onko kyse, ettei ole täysin pelikuntoinen.
Koivu ykkösen laidassa on mielenkiintoinen näky. Toivottavasti hän onnistuu hyvin siinä. Ainakin se on hyvä juttu, että saa vähän enemmän peliaikaa.
Kokoonpano on ihan hyvä illan matsiin, ei herätä huolta, vaikka kieli pitkällä Wernblomin paluuta kokoonpanoon sitä odotankin.
Savoie: En tiedä, minkä takia ei ole tänään kokoonpanossa. Onko loukkia vai eikö vaan riitä. Tuntuu kuitenkin varmemmalta, että kyseessä on jälkimmäinen vaihtoehto. Hän on näköjään joutunut tekemään tilaa varmaan Keihäkselle, mikä kyllä kertoo Savoien olevan hutihankinta, josta kuitenkin on jouduttu maksamaan sievoinen summa. En koskaan pitänyt missään vaiheessa Savoiea minään Nurmen korvaajana tai sellaisena ulkkari pelaajana, jota meillä parhaimmillaan on ollut. Mutta tämä on kyllä rimanalitus, jos hänen paikkansa pystyy esim. Keihäs tai joku muu junnu ylipäätään ottamaan.
Kyllähän tuollainen ahdistuneisuus johtaa helposti siihen, että vetäytyy omiin oloihin eikä varsinaisesti nauti sosiaalisista tilanteista.Sellanen tuli huomattua Instassa Savoien käyttäjään törmättyä, että ainostaan Aatos Koivu seuraa häntä vaikka melkein jokainen joukkueen pelaaja käyttää instaa. Esimerkkinä Dudas, Lindroth, Werner jne seuraa Beaudinia mutta ei Savoiea. Voiko olla että kaveri on sen verran hiljainen että ei vaan ole sopeutunut tänne? Se ei kyllä selitä viltissä olemista vai?
Jaaha, tänään taidetaan mennä kolmella ketjulla lähes koko matsi. Nelonen on aivan järkyttävä. Toivottavasti mulle nauretaan tuon kommentin takia joukolla matsin jälkeen.Päkkilä - Beaudin - Haapanen
Wernblom - Marjala - Nenonen
Koponen - Intonen - Teissala
Talvitie - Munkki - Koivu
Lehtonen - Arell
Lindroth - Salin
Sevänen - Jokinen
Lauridsen
Werner
Vali
Sama homma mitä kritisoin viime kaudella. Miksei Valia peluuteta B2B peleissä?
Musta tuntuu että syy miksi Wenrer tänne tuli oli se että hänelle luvattiin peliaikaa ja nyt sitä sitten tarjotaanWerner
Vali
Sama homma mitä kritisoin viime kaudella. Miksei Valia peluuteta B2B peleissä?
Jaaha, tänään taidetaan mennä kolmella ketjulla lähes koko matsi. Nelonen on aivan järkyttävä. Toivottavasti mulle nauretaan tuon kommentin takia joukolla matsin jälkeen.
Oden ei taida sopimusta saada kun ei taaskaan kokoonpanossa ja Savoielle etsitään varmaan jo uutta seuraa.Jaaha, tänään taidetaan mennä kolmella ketjulla lähes koko matsi. Nelonen on aivan järkyttävä. Toivottavasti mulle nauretaan tuon kommentin takia joukolla matsin jälkeen.