TPS:n ketjulotto 2023–2024

  • 199 225
  • 1 679

Laiska pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä että Fröbergin tapaus edes menee käsittelyyn on taas täysi vitsi. Että mua voi ärsyttää tämä homma, ja sitte vielä kummelihahmo saviNainen ei saanut edes kakkosta omasta tempustaan sisu-petteriin.
Eiköhän sieltä arvota vielä joku pelikieltokin. Onko tosta Savinaisen keissistä jotain klippiä mahdollisesti jossain?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Aivan naurettavaa tosiaan että tuo Fröbergin niitti on edennyt käsiteltäväksi. Juolevi voisi opetella ottamaan taklauksen vastaan. Tuosta jos joku pelikielto vielä arvotaan niin johan on kunnon sirkus.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Ei voi mitenkään tulla pelikieltoa tuosta taklauksesta. Jos tulee, niin tuomarit ovat todellakin Täppäärän täskyssä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Savinaisen ja Lehtosen tilanne:

Toi on oikeesti aika saatanan ruma isku. Eikö tuostakin olla pöhisty pitkin kautta että ylhäältä alaspäin suoritettu halon hakkuu ole ehdottomasti rangaistava. Ilmeisesti se saa osua jalkaan, takaapäin, lähellä laittaa, kovaa ja täysin yllättäen. Ihan vitun sairas teurastus ja eikä varmasti Savinaiselta jäänyt huomaamatta numero selässä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Savinaisen ja Lehtosen tilanne:


Oon varmaan negapetteri, joka nauttii Tepsin häviöistä enkä ymmärrä Liigan agendaa Tampereen finaaleista ja muutenkin idiootti, mutta miten en näe tuossa mitään erikoista? Savinainen yrittää mielestäni ihan selkeästi pelata kovaa mailan pois, mutta Lehtonen lähteekin tekemään "rystylämäriä". Heilauttaessaan mailan taaksepäin, niin Savinaisen huitaisu osuukin jalkoihin ja siten 2min kampitus.

En kyllä mitenkään saa tuosta mitään teurastusta tai tahallista vahingoittamisyritystä. Noita tilanteita tulee pelissä ihan solkenaan.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oon varmaan negapetteri, joka nauttii Tepsin häviöistä enkä ymmärrä Liigan agendaa Tampereen finaaleista ja muutenkin idiootti, mutta miten en näe tuossa mitään erikoista? Savinainen yrittää mielestäni ihan selkeästi pelata kovaa mailan pois, mutta Lehtonen lähteekin tekemään "rystylämäriä". Heilauttaessaan mailan taaksepäin, niin Savinaisen huitaisu osuukin jalkoihin ja siten 2min kampitus.

En kyllä mitenkään saa tuosta mitään teurastusta tai tahallista vahingoittamisyritystä. Noita tilanteita tulee pelissä ihan solkenaan.
Fröberg haki kanssa tahallaan pään ja sai ulosajon? Vaikka olisi kuinka vahinko ja kamppaammaalla piittaamattomasti vaarannat vastustajaa se on ulosajo
 

Koirankoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En kyllä mitenkään saa tuosta mitään teurastusta tai tahallista vahingoittamisyritystä. Noita tilanteita tulee pelissä ihan solkenaan.
En sano että tuo olisi mikään teurastus tai tahallinen vahingoittamisyritys. Mutta mun mielestä tuo on 2min tai 5min ulosajo, riippuen tuomarista ja miten hän sitten videolta asian tulkitsisi. Vaikka osat olisi olleet toisinpäin niin olisin hyväksynyt 5min jäähyn Lehtoselle. Pelikieltoa tuosta en antaisi.

Näitä tilanteita ei muuten tule solkenaan, että kampitetaan/huidotaan vastustaja kumoon laidan lähellä kun ollaan menossa laitaa päin. Kamppeja ja huitomisia kyllä tulee solkenaan, mutta ei tämän kaltaisia.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Oon varmaan negapetteri, joka nauttii Tepsin häviöistä enkä ymmärrä Liigan agendaa Tampereen finaaleista ja muutenkin idiootti, mutta miten en näe tuossa mitään erikoista? Savinainen yrittää mielestäni ihan selkeästi pelata kovaa mailan pois, mutta Lehtonen lähteekin tekemään "rystylämäriä". Heilauttaessaan mailan taaksepäin, niin Savinaisen huitaisu osuukin jalkoihin ja siten 2min kampitus.

En kyllä mitenkään saa tuosta mitään teurastusta tai tahallista vahingoittamisyritystä. Noita tilanteita tulee pelissä ihan solkenaan.
Olen kyllä rajusti eri mieltä. Ensinnäkin Sisun maila on reilusti suojan puolella. Toiseksi, vaikka yrittäisi mailaa, onko se sääntöjen puitteissa ok vetää kaksin käsin ylhäältä alaspäin suunnatulla iskulla? Nyt se ei osunut mailaan vaan suoraan kipeesti jalkaan. Eikö jokainen ole vastuussa omasta mailastaan ja tuossa Savinaisella pimenee täysin, voisko syynä olla numerot selässä? Mä olen edelleen sitä mieltä että tuo on törkeä isku josta ulosajo ei olisi ollut vääryys. Mitä jos tuo isku olisi osunut ranteeseen? Niinpä..ulos ja pelikieltoa, nyt osui "vain" jalkaan.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen kyllä rajusti eri mieltä. Ensinnäkin Sisun maila on reilusti suojan puolella. Toiseksi, vaikka yrittäisi mailaa, onko se sääntöjen puitteissa ok vetää kaksin käsin ylhäältä alaspäin suunnatulla iskulla? Nyt se ei osunut mailaan vaan suoraan kipeesti jalkaan. Eikö jokainen ole vastuussa omasta mailastaan ja tuossa Savinaisella pimenee täysin, voisko syynä olla numerot selässä? Mä olen edelleen sitä mieltä että tuo on törkeä isku josta ulosajo ei olisi ollut vääryys. Mitä jos tuo isku olisi osunut ranteeseen? Niinpä..ulos ja pelikieltoa, nyt osui "vain" jalkaan.
Tosta nyt pääsee kaikki rullaamaan ettei tarvi linkin kautta mennä. Yllä olevaam täysin samaa mieltä



 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En kyllä mitenkään saa tuosta mitään teurastusta tai tahallista vahingoittamisyritystä. Noita tilanteita tulee pelissä ihan solkenaan.

No jos nyt mietitään ihan yleisellä tasolla niin aika harvoin liigassa nähdään tahallisia vahingoittamisyrityksiä. Tuskin Fröbergikään yritti Juolevia nukuttaa mutta jos omalla teollasi vaarannat jonkun toisen pelaajan turvallisuuden niin silloin pitää keskustella isosta rangaistuksesta. Teon puolesta tuo Savinaisen huitominen on kakkonen mutta jos laitaa kohti luistelevaa pelaajaa aletaan huitomaan jaloille niin pitää mielestäni keskustella isommasta rangaistuksesta koska loukkaantumisriski on iso. Jos noista selviäisi vain kakkosella niin ei muuta kuin jatkossakin jalat alta pakilta joka luistelee täysillä päätykiekkoon. Jos joku purnaa niin sanoo että yritti osua mailaan.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
En jaksa useinkaan valittaa tuomareista, mutta onhan tämä sarja ollut täysi farssi. Jos tps häviää Tapparalle pelaamalla näin miten on pelannut on minulle ihan fine, mutta nyt todella toivon ettei liiga saa haluamaansa joukkuetta jatkoon, koska tappara+tuomarit eivät ansaitse jatkaa tätä kautta enää yhtään. Oksettavaa ja jääkiekon vastaista touhua. Savinaisen tuomio tulee olemaan kurinpitäjiltä taputukset ja kehut kovasta tilanne pelaamisesta. Ja mitä tulee Fröbergin taklaukseen, niin ei prkl mitä touhua. Tilanne jossa ei ole mitään tuomitaan ulosajoon. Sitten vielä jäi ihmetyttämään Marjalan 2min jäähy. Menikö se ihan oikein sääntökirjan mukaan? Eikö peli olisi pitänyt viheltää poikki (ja vihellettiin myös) kun Marjala koski kiekkoon. Ei tajua mutta ilmeisesti on niin hiton tärkeää liigalle saada kahvara jatkoon tästä parista vaikka väkisin. Nyt täytyy vain toivoa että tps antaa opetuksen oikeasta jääkiekosta huomenna ja kultapossut lomille seiskapelissä.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Kyllä oli hyvin tiedossa että Tapparalla on tuomari etu mukanaan ja kuinka rumasti asia hoidetaan. Fröbergille ei missään tilanteessa kuulu tuomita edes ulosajoa. 2+10 olisi ollut oikea tuomio. Juolevi itse pelaa tilanteen todella huonosti pää alhaalla.
Savinaiselle loukkaantumisen aiheuttamasta viikatesta 3 peliä pannaa.
 
Kyllä oli hyvin tiedossa että Tapparalla on tuomari etu mukanaan ja kuinka rumasti asia hoidetaan. Fröbergille ei missään tilanteessa kuulu tuomita edes ulosajoa. 2+10 olisi ollut oikea tuomio. Juolevi itse pelaa tilanteen todella huonosti pää alhaalla.
Savinaiselle loukkaantumisen aiheuttamasta viikatesta 3 peliä pannaa.

Liigassa ei edes enää voi antaa 2+10 joten se tuskin olisi ollut oikea tuomio.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Koska näistä Fröbergin ja Savinaisen tapauksista tulee päätökset?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös