Nyt kyllä koetellaan. Aika raju tuo Lauridsenin, Seväsen ja Suomen poissaolo. Lisää kuormitusta neljälle kärkipakille entisestään ja lisää painetta Salinin onnistumiselle. Talvitie ollut tärkeä rikkoja ja alivoimalla, siinä iso iso menetys.
Talvitie on ehdottoman kova menetys, mutta josko nämä pelit olisi vihdoin niitä joissa Palmusta saadaan paras irti. Enää ei voi löysäillä.
Palmu voi olla myös se X-factor tähän kevääseen. Aineksia on vaikka itse messiaaksi, nyt kaikki on Palmusta itsestä kiinni.
Molemmissa näkökulmissa on pointtinsa. Palmulla kuitenkin kova työ moninkertaistaa oman pelin intensiteetti tämän hetken vaadetta vastaamaan. Talvitie oli jo jossain määrin ytimessä ja teki vielä sitä työtä mitä Palmulta ei tule ikinä ja työtä mikä on pudotuspeleissä isossa arvossa. Kunhan ei miinustaTalvitie on ehdottoman kova menetys, mutta josko nämä pelit olisi vihdoin niitä joissa Palmusta saadaan paras irti. Enää ei voi löysäillä.
Palmu voi olla myös se X-factor tähän kevääseen. Aineksia on vaikka itse messiaaksi, nyt kaikki on Palmusta itsestä kiinni.
Jep. Piti jo joku tovin sitten kirjoittaa, että vähän lommoposkelle näyttää muutenkin mies. Pienestä varresta huolimatta on aikaisemmin urallaan ollut hemmetin vahva patukka ja nyt näyttää, että painoa on yli femma vähemmän.. Sitä on hankala sanoa, onko painoa pudotettu tarkoituksella, vai onko syy surkealla kaudelle lopulta siinä, että on ollut vaivainen koko kauden ajan.Jotenkin sellainen viba, että Palmu ei ole 100% kunnossa. Vaikea nähdä häntä ratkaisijana.
Vaikka Palmu on ollut monessa pelissä kauden aikana fyysisesti 100% kunnossa, niin asennepuolella on ollut ongelmia.Jotenkin sellainen viba, että Palmu ei ole 100% kunnossa. Vaikea nähdä häntä ratkaisijana.
Jotenkin sellainen viba, että Palmu ei ole 100% kunnossa. Vaikea nähdä häntä ratkaisijana.
Mulla on sellainen fiba että tuosta porukasta kukaan ei ole 100% kunnossa.
Onko tuossa yhtään pelaajaa kenellä ei olisi ollut kauden aikana loukkaantumisia tai ei huhujen mukaan niistä kärsisi. Okei, saattaa niitä ehkä kentällinen olla.
Näin. Itse ihmettelen että on edes viisi pakkia saatu raavittua kasaan. Viime aikoina kuulunut vähän sellaista, että siellä on pari kaveria aivan romuna.Mulla on sellainen fiba että tuosta porukasta kukaan ei ole 100% kunnossa.
Laittaisin ehkä Talvitien Hurstin tilalle, jotta olisi kaks ketä pystyy tarvittaessa aloittamaan. Mun mielestä ei tuo kenttä nyt niin huonosti ole pelannut vaikka varmasti huonoiten koko porukasta. Katsotaan saadaanko Talvitietä huomenna kokoonpanoon vai onko niin että loukki estää pelaamisen.Vielä kun jollaan ilmeellä saataisiin Lauridseni parsittua kasaan. ja Talvitie keskelle 3 kenttään Nurmen ja joko Intosen/hurstin kanssa pelaamaan niin ei välttämättä 3 ketju joka pelissä vuotaisi omiin niin pahasti. Hursti-intonen-Nurmi ei oikein toimi tällä hetkellä.
Joo en itsekkään ala ketään teilaamaan tämmöisen pelin jälkeen:) , sen verran hyvin mennyt näinkin.Laittaisin ehkä Talvitien Hurstin tilalle, jotta olisi kaks ketä pystyy tarvittaessa aloittamaan. Mun mielestä ei tuo kenttä nyt niin huonosti ole pelannut vaikka varmasti huonoiten koko porukasta. Katsotaan saadaanko Talvitietä huomenna kokoonpanoon vai onko niin että loukki estää pelaamisen.
Täysin samaa viestiä kirjoitin ja oli vielä Lauridsen lihavoituna :D Iso Olli is back CAMA!Palmu-Fröberg-Dudas
Wernblom-Marjala-Väisänen
Broadhurst-Intonen-Nurmi
Haapanen-Jasu-Teissala
Jurgens-Arell
Lindroth-Rafkin
Lauridsen-Salin
Lehtonen
Lindberg
Vali
Olli, näytä dorkalle pala!Iso Olli is back CAMA!
Lehtonen pystyy omissa kamppailemaan Suomea paremmin vaikkei kiekollisesti ole niin hyvä. Täytyy sanoa että Broadhurstikin ihan hyvin tuolla vääntää alkaa kääntyä lopulta ihan hyväksi leveys hankinnaksi. Eilen yksi loistava katko syöksymällä jolla esti Tapparan huippupaikan.Ollin paluu kyllä iso asia. Lehtonen pelasi sen verran ok, että pystyy paikkaamaan Suomea ja Sevästä. Talvitie olisi hyvä lisä tuohon Nurmen ketjuun joko Hurstin tai Intosen tilalle. Toisi Nurmen rinnalle kaivattua energiaa.
Tosin Mouhojen ainoassa olisi voinut olla Savinaisen iholla eikä metrin perässä.Täytyy sanoa että Broadhurstikin ihan hyvin tuolla vääntää alkaa kääntyä lopulta ihan hyväksi leveys hankinnaksi. Eilen yksi loistava katko syöksymällä jolla esti Tapparan huippupaikan.
No joo ja eikä siellä kukaan täysin virheettömästi pelaa, mutta kokonaisuus omasta mielestä ihan plussalla.Tosin Mouhojen ainoassa olisi voinut olla Savinaisen iholla eikä metrin perässä.