Joku kevät varpunen uskalsi väittää jottei kyse olisi Anttilan vatsataudista vaan alavartalo vammasta mikä sallii kyllä pelaamisen, mutta vähän rajoittaa luistelua.
Lähentäjä edelleen vaivaa?
Joku kevät varpunen uskalsi väittää jottei kyse olisi Anttilan vatsataudista vaan alavartalo vammasta mikä sallii kyllä pelaamisen, mutta vähän rajoittaa luistelua.
Lähentäjä edelleen vaivaa?
Siis tuo viesti liittyi Lindrothiin ja hänen polveensa.
En tiedä, mutta itselle ei ainakaan aukea mitenkään tuo Teissalan ja Väisäsen sijoitus. Toisinpäin pitäisi olla. Joo, on Teissala hiipunut alun tahdista, mutta näkisin hänen teoriassa olevan maalintekijä kun taas Väisänen maalipaikoilla on karmeaa katsottavaa.
Pitäisi lukea kaksi kertaa ennen kuin kirjoittaa.
No mutta joku sillä Anttilallakin on. Ehkä vain se vatsatauti...
Voi olla et oon ihan hullu mut ei PasKalle on ollu ihan ok, Teissala ehkä hakemassa puolustus ja syöttö motivaatiota nelosesta.Ihan mutulla voisin kuvitella, että valmennus katsoo kokonaiskuvaa eikä sitä kumpi tekee maalipaikasta todennäköisemmin maalin.
Kokonaiskuvaa tässä nyt Väisäsen kohdalla on itse kukin varmasti katsellut ja uskallan väittää, että on vain haittaa niissä ketjuissa, missä tulosta tehdään. Ei mitään käyttöä hyökkäyspäässä, mutta omasta mielestä nelosessa ja alivoimilla menee kyllä.Ihan mutulla voisin kuvitella, että valmennus katsoo kokonaiskuvaa eikä sitä kumpi tekee maalipaikasta todennäköisemmin maalin.
Niin kait, Teissalaa vaan voisi käyttää siellä missä vahvuudet on tässä vaiheessa kautta ja rakentaa sitten uutta vaikka ensi kaudeksi. Nyt menee turhakkeena hänkin kun nelosessa ei ole mitään virkaa.Voi olla et oon ihan hullu mut ei PasKalle on ollu ihan ok, Teissala ehkä hakemassa puolustus ja syöttö motivaatiota nelosesta.
En tiedä, mutta itselle ei ainakaan aukea mitenkään tuo Teissalan ja Väisäsen sijoitus. Toisinpäin pitäisi olla. Joo, on Teissala hiipunut alun tahdista, mutta näkisin hänen teoriassa olevan maalintekijä kun taas Väisänen maalipaikoilla on karmeaa katsottavaa.
Mielestäni myös menee oikein päin. Teissala pystyy luomaan maalintekouhkaa omalla pelaamisellaan. Neloskenttä voi tehdä maalin, kun Teissala pelaa siellä Jasun ja Haapasen kanssa. Väisänen tehnyt maalit, kun päässyt syötöstä vetämään. Ei varsinaisesti luo maalipaikkoja. Väisänen - Jasu - Haapanen kentällä hyvin epätodennäköistä että maali syntyisi.Kalle Väisäsellä on tälläkaudella yhtä paljon maaleja mitä Leevi Teissalalla koko Liiga-urallaan. Lisäksi Kalle Väisänen on kokonaisvaltaisesti paljon parempi mitä Leevi Teissala. En ainakaan itse ihmettele yhtään tätä ketjuasiaa.
Ei mennytMenikö se Arellin huitominen kurinpidon käsittelyyn? Onko pelikieltoa tiedossa?
Anttilaa lukuunottamatta kaikki on jäällä, myös Palmu.
Anttilaa lukuunottamatta kaikki on jäällä, myös Palmu.
Korpikoskikin siellä elämänsä kunnossa!Tämähän on kuin joku Kostajat-raina. Viimeisellä hetkellä dream team saadaan kasaan ja pahuuden (muun Suomen) voimat kumoon!