Ensi viikkoon voisikin sitten myös Toma apureineen tarkastella, onko ketjut ja ylipäätään kokoonpanossa olevat äijät ajan tasalla. pari mainintaa:
- Nurmi ja Teissala takaisin yhteen.. Minä en ymmärrä, miksi tästä piti ylipäätään luopua.
- Jos Intonen on pelikunnossa, niin askiin ja sassiin. Aarnen kausi on ollut massiivinen pettymys, mutta on siellä ollut myös epäonnea loukkaantumisten kanssa.
- Petrus Palmu pois kokoonpanosta. Olkoon sitten vaikka liigan kallein poppareilla istuja, mutta mies ei kuulu pelaavaan kokoonpanoon!
- Haapanen olisi Inen ohella mielettömän tärkeä apu, mutta aika näyttää..
- Rafkin seiskapakiksi ja minuutit sen mukaiseksi. Mä en allekirjoita läheskään kaikkea kritiikkiä hänestä, mutta haluan nähdä testeriksi pari peliä ilman Rubenin massiivisia minuutteja.. Rafkin tekee liikaa helppoja virheitä ja kiekonkäsittely on pakeista epävarminta.
Miettisen ilmeestä illan pelissä pari minuuttia ennen varsinaisen loppua pystyi havaitsemaan epätoivon ja turhautumisen. Yritti viestiä joukkueelle voimakkaalla äänellä ja hakkasi käsiään yhteen.. Nyt on aika saada poikia niskasta kiinni, tai sitten päätetään kausi runkosarjaan. Jollain sairaalla tavalla se olisi ainakin mulle helpotus, mutta vanhemmat opetti pienenä, ettei kukaan tykkää luovuttajista :D.