Tää näyttää kyllä hyvältä. Nuorta taitoa piisaisi ja mahdollisesti koko kolmikolla klikatessa flow-tilat voisi olla melko näyttäviä. Ei ehkä ihan pienikään riski sitten omaan päähän, mutta haluaisin myös kolmikon nähdä yhdessä.Teissala Marjala Hemming
Toistan itseäni ja Tomaa.. helpoin tie riitaan Toman kanssa on se että pelaa itselleen eikä joukkueelle.Toki jos halutaan tästä pelaajasta jotain iloa, täytyy itse pelaajan muuttua paljon - ja sen eteen riittää töitä niin valmennuksella kuin itse pelaajalla.
Luopui vähän liiankin helposti viime pelissä, kun oli paikka jo laittaa itse börsään niin syötti vielä takaviistoon Johanssonille. Huipputontti tuokin, mutta veto ekaan blokkiin. Muutenkin antaisin Teissalalle reilun näytön paikan. Oli vahva ilman yhtään treeniä jo ensimmäisessä pelissä. Aina ihmetyttää tämä kun on kiire tuomita pelaajia ennen kuin näyttöjä on annettu.Menee Marjala ja Hemming hukkaan, mikäli joutuvat pelaamaan Teissalan kanssa. Ei sitten vahingossakaan luovu kiekosta, vaan hautoo sitä minkä kerkiää.
Joukkueen kannalta Leevin ideaalipaikka olisi nelosessa Jasun ja Haapasen (kun kunnossa) kanssa. Siinä saisi sooloilla ihan rauhassa.
Toki jos halutaan tästä pelaajasta jotain iloa, täytyy itse pelaajan muuttua paljon - ja sen eteen riittää töitä niin valmennuksella kuin itse pelaajalla.
Juu Teissalalla on ollut taipumusta kiekonhautomiseen, mutta ekassa pelissä sitä ei kyllä nähty. Saa nähdä miten sitten jatkossa, toivottavasti sais onnistumisia olis tärkeetä ihan enskaudenkin kannalta.Luopui vähän liiankin helposti viime pelissä, kun oli paikka jo laittaa itse börsään niin syötti vielä takaviistoon Johanssonille. Huipputontti tuokin, mutta veto ekaan blokkiin. Muutenkin antaisin Teissalalle reilun näytön paikan. Oli vahva ilman yhtään treeniä jo ensimmäisessä pelissä. Aina ihmetyttää tämä kun on kiire tuomita pelaajia ennen kuin näyttöjä on annettu.
Hifkissä sen verran huonot ketjukaverit niin ei kannattanut syöttääJuu Teissalalla on ollut taipumusta kiekonhautomiseen, mutta ekassa pelissä sitä ei kyllä nähty. Saa nähdä miten sitten jatkossa, toivottavasti sais onnistumisia olis tärkeetä ihan enskaudenkin kannalta.
Wernblom - Fröberg - Dudas
Johansson Rafkin
Palmu Intonen Nurmi
Jürgens Arell
Teissala Marjala Hemming
Lauridsen Sevänen
Haapanen Talvitie Väisänen/Munkki
Suomi Lehtonen
Lindberg
Anttila
Vali
Tässä olisi mun kokoonpano kun/jos kaikki on terveenä.( ei kyllä ole koskaan)
Tiedän, että Jasua ei poppareille laiteta…se nyt on selvää. Mutta tämän hetken pelillisten ansioiden mukaan laittaisin Jasun ja Suomen vähäksi aikaa vetämään happea. Suomi on ollut välihyökkääjänä ihan ok, mutta omissa on edelleen liian kevyttä kauraa, myös ylivoimalla Suomelle on tullut liikaa kiekonmenetyksiä. Jasu taas on ollut koko kauden vaisu.
”Kolmoskentässä laiturit on rightin miehiä molemmat, mutta silti haluaisin nähdä tämän nuorisokentän, pakeiksi puolustavat puolustajat Lauridsen ja Sevänen. Sisu-Petteri Lehtonen seiskapakiksi.
Toi hyökkäys on tämän liigakierroksen paskin ainakin paperilla :D kyl ihme saa tapahtua, että tänään pisteitä Tampereelta tuodaan.Wernblom-Fröberg-Dudas
Henriksson-Marjala-Nurmi
Lindsten-Munkki-Teissala
Väisänen-Jasu-Hakala
Jurgens-Arell
Sevänen-Rafkin
Suomi-Lauridsen
Johansson
Lindberg
Autio
Joo-o. Eipä tuo nyt kovin mukavalta näytä :D
Otti kai jotain osumaa Kookoo matsissa torstaina.Onko Palmu loukissa, vai joutunut taas poppareille?
Se nyt on oikeastaan aivan sama kumpi kyseisistä surffailijoista siinä luistelee menemään ylös ja alas. Toma on syksystä saakka kertonut, että aivan liian kapealla mennään ja nyt se realisoituu pahemman kerran.Vähän ehkä ihmettyttää, jotta Henriksson menee suoraan kakkosen laitaan tämän kauden tehoillaan. Eihän nyt Väisänenkään välttämättä mikään kärki kenttien laituri ole, mutta on se sentään 6 maalia onnistunut tällä kaudella tekemään. Henriksson on tehnyt 8 maalia koko 122ottelun urallaan. Ja en nyt näe, jotta nelosen kemiat jotenkin kärsisi jos Väisänen ei siellä pelaisi.
Ei laiteta kaikkia raitteja samaan ketjuun. Muuta syytä en keksiEikö Teissala nyt olisi kannattanut laittaa kakkoseen Marjalan ja Nurmen kanssa ennemmin kuin joku lainapelaaja joka ei edes HPK:ssa ole juurikaan mahtunut edes kokoonpanoon?
Nyt voisi joku käydä liimaamassa tämän illan kokoonpanon ja Toman kertomukset kaposesta materiaalista Uraman, Kallion ja kumppaneiden officen seinälle. Miten meni noin niinku omasta mielestä rahavarojen käyttö.Se nyt on oikeastaan aivan sama kumpi kyseisistä surffailijoista siinä luistelee menemään ylös ja alas. Toma on syksystä saakka kertonut, että aivan liian kapealla mennään ja nyt se realisoituu pahemman kerran.
Monellako seuralla on jossain reservissä 6 hyökkääjää, siis kaksi ylimääräistä hyökkäysketjua? Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten ja millä rahalla Tepsi olisi hakenut 6 laadukasta hyökkääjää istumaan koko kaudeksi poppareille ja odottamaan mahdollista loukkaantumissumaa ja maajoukkuepelejä?Nyt voisi joku käydä liimaamassa tämän illan kokoonpanon ja Toman kertomukset kaposesta materiaalista Uraman, Kallion ja kumppaneiden officen seinälle. Miten meni noin niinku omasta mielestä rahavarojen käyttö.
Vaikeaa se toki on hakea 6laadukasta hyökkääjää kesken kauden, kun niitä ei saatu ennen kauden alkua edes hankittua.Monellako seuralla on jossain reservissä 6 hyökkääjää, siis kaksi ylimääräistä hyökkäysketjua? Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten ja millä rahalla Tepsi olisi hakenut 6 laadukasta hyökkääjää istumaan koko kaudeksi poppareille ja odottamaan mahdollista loukkaantumissumaa ja maajoukkuepelejä?