TPS:n ketjulotto 2022–2023

  • 203 272
  • 1 520

ZapBis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsukka, Junaittid
Toivottavasti TPS pakisto on puolustamassa maalinedustaa ettei Ässä pelaajat pääse ajelemaan maalivahtia eli Lehtistä kumoon niin kuin Playjareissa on monesti ollut tapana. Varsinkin nyt kun tiedetään että TPS on Lehtisen varassa.
Sitten pitää käydä kuittaamassa toisessa päässä. Korhonen vielä Anttilaakin huonompi maalivahti.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toivottavasti TPS pakisto on puolustamassa maalinedustaa ettei Ässä pelaajat pääse ajelemaan maalivahtia eli Lehtistä kumoon niin kuin Playjareissa on monesti ollut tapana. Varsinkin nyt kun tiedetään että TPS on Lehtisen varassa.

Mä en nyt usko, että tässä sarjassa kauheasti on halua teloa vastustajia saikulle sen takia, että pääsee puolivälieriin tamperelaisten persraiskaamaksi.
 

raisionjoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toivottavasti TPS pakisto on puolustamassa maalinedustaa ettei Ässä pelaajat pääse ajelemaan maalivahtia eli Lehtistä kumoon niin kuin Playjareissa on monesti ollut tapana. Varsinkin nyt kun tiedetään että TPS on Lehtisen varassa.
Mutta mitä siinä vaiheessa kun tästä mennään jatkoon ja pelataankin Ilvestä vastaan jolla on veska joka osaa teloa itse itsensä? Pudotuspelejä varten Jan Hammer on huhujen mukaan opetellut spontaanin verenvuototaudin ja itsesyttymisen.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Onhan tuo surkeampikin ollut. Fakta on kuitenkin se, että tälläkin nipulla Ässien tulisi kaatua, jos sillä päällä ollaan.

Aamupäivällä 4700 oli lippulukema tälle illalle, varmasti lähes jollei aivan täysi Isomäki siis odota illalla. Joku ryhmä TPS faneja kaiketi myös paikalla. Itsellä menee ihan kalkkiviivoille, pääsenkö paikan päälle vai joudunko katsomaan kotona, vaikka hallille vartin verran vain onkin. Tärkeintä kuitenkin on, että Kookoo peli on nyt unohdettu ja siitä ei jää kuin paska muisto vaan. Nyt on kova paikka ihan jokaisella, varmasti tulee huutojäähyjä tänään ja alivoiman tulee olla terästä. Joukkue pelannee myös paremmin kun tietää, että ei tarvitse tehdä 8 maalia voiton eteen ja maalivahti saa jotain edes kiinni.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tepsiltä puuttuu siis: Dal Colle Kosmachuk Korpikoski Skalicky Steenbergen ja Rafkin. Fysiikkapuolellakin menty vihkoon tällä kaudella, kuten jo aiemminkin tänne kirjoitin. Näiden lisäksi siellä on puolen tusinaa kaveria piikillä tai mömmöillä kehissä.
 
Viimeksi muokattu:

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
HIFK-ottelu näytti, että tämä kokoonpano pystyy halutessaan ihan mihin tahansa eli loukkaantumisten taakse ei kannata mennä. Minä en ainakaan kaipaa kokoonpanoon yhtään vetelää virkamieskiekkoilijaa. Näillä mennään ja jos ei riitä, niin syyttävä sormi pitää osoittaa Kallioon ja kumppaneihin siinä suhteessa, miten pieleen joukkueen rakennus on juhlakautena sössittykään.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Tepsiltä puuttuu siis: Dal Colle Kosmachuk Korpikoski Skalicky Steenbergen ja Rafkin. Fysiikkapuolellakin menty vihkoon tällä kaudella, kuten jo aiemminkin tänne kirjoitin. Näiden lisäksi siellä on puolen tusinaa kaveria piikillä tai mömmöillä kehissä.
Ei kuulosta mitenkään lupaavalta pitkää kevättä ajatellen.
 

ilatzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
HIFK-ottelu näytti, että tämä kokoonpano pystyy halutessaan ihan mihin tahansa eli loukkaantumisten taakse ei kannata mennä. Minä en ainakaan kaipaa kokoonpanoon yhtään vetelää virkamieskiekkoilijaa. Näillä mennään ja jos ei riitä, niin syyttävä sormi pitää osoittaa Kallioon ja kumppaneihin siinä suhteessa, miten pieleen joukkueen rakennus on juhlakautena sössittykään.

Joo eiköhän tuo ole jo käynyt selväksi. Mennään eteenpäin?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tepsiltä puuttuu siis: Dal Colle Kosmachuk Korpikoski Skalicky Steenbergen ja Rafkin. Fysiikkapuolella menty vihkoon myös tällä kaudella, kuten jo aiemminkin tänne kirjoitin. Näiden lisäksi siellä on puolen tusinaa kaveria piikillä tai mömmöillä kehissä.

Alkaa olla vähän sakeaa juttua. Kaksi kautta vedetty fysiikkapuoli täydellisesti ja nyt, porukoiden loukkantumisten takia se onkin nyt vedetty ihan päin vittua. Saikulla on monivammapotilas Korpikoski, pari leikkauspotilasta ja sitten muita erinäisiä vammoja.

Olisiko nyt vaan lähinnä paskaa säkää muilla kuin Korpikoskella…
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
HIFK-ottelu näytti, että tämä kokoonpano pystyy halutessaan ihan mihin tahansa eli loukkaantumisten taakse ei kannata mennä. Minä en ainakaan kaipaa kokoonpanoon yhtään vetelää virkamieskiekkoilijaa. Näillä mennään ja jos ei riitä, niin syyttävä sormi pitää osoittaa Kallioon ja kumppaneihin siinä suhteessa, miten pieleen joukkueen rakennus on juhlakautena sössittykään.
Eiks vastaavasti siinä tapauksessa, jos/kun tämä jalkeilla oleva miehistö onnistuu, kiittävä sormi osoittaa Kallion, Uraman ja Suoraniemen suuntaan?

Tarkennuksena siis, joukkueen menestyessä, voidaan kai yhtälailla ajatella homman skulaavan VAIKKA useampi tälle kaudelle hankittu hemmo on sivussa.
 

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
Näetkö mitään eroa tämän kauden potilaiden ja Anttalaisen polven välillä?
Niin nimenomaan kyse oli kahden edellisen kauden potilaiden erosta verrattuna tämän kauden potilaisiin. Ihan asiallinen kysymys, kun kuitenkin esitetään aika kovia väitteitä fysiikkavalmennuksesta.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Niin nimenomaan kyse oli kahden edellisen kauden potilaiden erosta verrattuna tämän kauden potilaisiin. Ihan asiallinen kysymys, kun kuitenkin esitetään aika kovia väitteitä fysiikkavalmennuksesta.
Anttalaisen polven hajoaminen näkyi tv-kuvissa koko valtakunnassa. Missä tämän kauden loukkaantumisista on vastaava kuvamateriaali? Onko jumppasalilla riistakameraa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
Anttalaisen polven hajoaminen näkyi tv-kuvissa koko valtakunnassa. Missä tämän kauden loukkaantumisista on vastaava kuvamateriaali? Onko jumppasalilla riistakameraa?
Avarra vähän luetun ymmärtämistäsi. Riistakamerasta voit kysyä Juipilta. Hänhän tässä se tietojen välittäjä oli. Tai kertoa itse, kun noin tarkkaan tiedät vammojen syntysijainnin.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kerro miten fysiikkavalmennus on muuttunut kahteen viime kauteen verrattuna?

Ai niin, kyllä fysiikkavalmennus hajotti viime kaudella myös Anttalaisen polven.
Määriä on nostettu entisestään, yksilöityä harjoitusta on vähennetty ja vedetty ryhmänä enemmän. Kuten jo kirjotin taannoin, niin "määrä ei korvaa laatua" oli eräänkin pelaajan kommentti.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Todelliset Liiga asiantuntijat näköjään päivittää näitä Liigan sivuja. TPS kokoonpanosta pois olijaksi on myös merkitty Juraj Slafvkovsky ja Kai Kantola ! :D Liiga

Ihan oikeinhan tuo on, kun eivät tänään kokoonpanossa ole :)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näetkö mitään eroa tämän kauden potilaiden ja Anttalaisen polven välillä?

En näe mitään ero Korpikoskeen, Rubeniin tai Steenbergeniin verrattuna.

Ja edelleen käydään täysin nurinkurista keskustelua. Kaksi kautta fysiikkavalmennus on toiminut. Ja nyt täällä väitetään, että tämän kauden loukkaantumiset johtuu fysiikkavalmennuksesta. Kyllä se todistustaakka jää näiden syytösten esittäjille.

Määriä on nostettu entisestään, yksilöityä harjoitusta on vähennetty ja vedetty ryhmänä enemmän. Kuten jo kirjotin taannoin, niin "määrä ei korvaa laatua" oli eräänkin pelaajan kommentti.

Niin siis erään pelaajan kommentti. Vai sattuiko erästä pelaajaa vaan vituttamaan reeenamisen määrä.
 

Swatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Inter Milan
HIFK-ottelu näytti, että tämä kokoonpano pystyy halutessaan ihan mihin tahansa eli loukkaantumisten taakse ei kannata mennä. Minä en ainakaan kaipaa kokoonpanoon yhtään vetelää virkamieskiekkoilijaa. Näillä mennään ja jos ei riitä, niin syyttävä sormi pitää osoittaa Kallioon ja kumppaneihin siinä suhteessa, miten pieleen joukkueen rakennus on juhlakautena sössittykään.
Muistuttaisin, että "virkamieskiekkoilijoiden" ollessa kunnossa taisteltiin 4-6 sijoista. Logolle pelaavilla tiputtiin yhdeksänneksi. Ei se nyt ihan sattumaa ole.

Itse kaipaan Collea, kossua, korpparia ja Skalickya. Tänään Ässillä on jopa pienehkö materiaalietu ja se on aivan ennenkuulumatonta.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Niin siis erään pelaajan kommentti. Vai sattuiko erästä pelaajaa vaan vituttamaan reeenamisen määrä.
Eiköhän tämän kauden Tepsissä vähän kaikki vituta, mutta ko. pelaaja ei ole laiska treenaaja, joten siitä ei ole kyse.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Korpikoskella jää siis todennäköisesti tällä(kin) kaudella playoffit väliin. Sääli, voisi olla hyvä playoffipelaaja jos pysyisi joskus terveenä kevääseen saakka...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Avarra vähän luetun ymmärtämistäsi. Riistakamerasta voit kysyä Juipilta. Hänhän tässä se tietojen välittäjä oli. Tai kertoa itse, kun noin tarkkaan tiedät vammojen syntysijainnin.
En ymmärrä mitä haluat tietää luetunymmärtämisestäni?
Itsehän olen vihjannut asiasta jo, kun Juippi on ollut vielä flunssajunassa. Itse en mistään mitään tiedä, mutta olen kuullut kylillä puhuttavan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös