Ketjukoostumusten osalta menee kyllä homma mielenkiintoiseksi, kun Korpikoski on taas mukana. Valmennuksella on jonkin verran miettimistä, kuinka rakennetaan toimivat ja hyvät ketjut. Korpikoski tuo lisää kilpailua pelipaikoista, mikä on itsessään hyvä asia ja kun saadaan Tammela vielä joskus kuntoon, niin pelaajat saavat ihan tosissaan antaa näyttöjä, jos haluavat pysyä kokoonpanossa. On hyvä asia, että joukkueessa on laajuutta, eikä kenelläkään ole vapaalippua kokoonpanoon, kuten joskus on ollut. Sitä voi ehkä miettiä, onko sentteriosasto vähän turhan kapea, jos mietitään mahdollisia loukkaantumisia, koska Hakkaraisesat ei taida hirveästi iloa olla.
Pitäisin ketjun Rodewald-Hults-Sandberg koossa, koska heilllä tuntuu yhteispeli sujuvan hyvin. Vielä pari viikkoa sitten olin sitä mieltä, että pitäisin kolmosen nykyisellään "junnuketjuna", mutta kieltämättä se ketju on omissa välillä vähän vaikeuksissa ja on tosiaan tainnut päästää eniten maaleja omiin. Tämä on nyt mututuntumalla sanottu. Siihen ketjuun tarvittaisiin tasapainottavaa pelaajaa, joka pelaisi paremmin puolustussuuntaan. Haapanen olisi yksi vaihtoehto, mutta en mielellään lähtisi rikkomaan nelosketjua. Toisaalta Vainionpää on nyt ollut ehkä vähän parempi viime peleissä, kuin aikaisemmin, joten voisihan nelonen olla muodossa Liukas-Jasu-Vainionpää. Haluaisin tosin antaa Liukakselle näyttöpaikan myös ylemmistä ketjuista.
Tässä on kyllä nyt jonkinlainen palapeli koottavaksi, eikä minulla nyt ole mielessä kakkosen ja kolmosen osalta mitään selkeää ajatusta, miten ne pitäisi muodostaa. Onneksi minun ei tarvitse päättää tästä, vaan valmennus hoitaa. Ei ainakaan valmennusosastolta ole puhelua minulle tullut konsultaation merkeissä.