WhoisJohnny
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins (Liigassa HPK, TPS)
Jospa sitä seuraavassa kotimatsissa poistaisi Tallenin paidan kuljeksimasta! Ja tervehdys muille TPS-kannattajille uudelta kirjoittelijalta.
En usko, että ainakaan hyllyssä on. Sanserilta varmaan voi tiedustella hintaa jos haluaa yksittäisen teettää. Tuskin lähtee halvalla.Launtaina ennen Sport-peliä on aikomus ostaa ÅBO-pelipaidan, tietääkö joku onko mahdollista saada ÅBO-painatuksella mutta Kallion nimellä?
TPS shopista tuollaisen premium-paidan hinnaksi ilmoitettiin minulle muutama kuukausi sitten 160 euroa.Itsekin mieluusti näkisin tuosta TURKU-paidasta kunnon version ommelluilla yksityiskohdilla, vaikka olisikin sitten hiukan kalliimpi.
Tähän myös itse kaipaisin vastausta.Onko pop-up store tulossa nyt pleijareiden ajaksi? Ei olisi ollut kauhean tyhmä valinta avata jo säälikietroksella ja myydä esim yhdistelmä kausaria myös siellä. Ilmeisesti nyt Shopissa ei voi käydä ostoksilla, ennenkuin playoff pelit alkaa. Olenko väärässä?
Eikö noita nyt ole ainakin prismoissa ihan kokoajan myynnissä taitaa olla myös olla cittareissa.Tähän myös itse kaipaisin vastausta.
Onkohan fanituotteita mahdollista ostaa muualta kuin hallista pelien aikana tai tilata netistä?
Ainakin valikoima Wiklundilla oli viime käynnilläni tavattoman vanhentunut.Eikö noita nyt ole ainakin prismoissa ihan kokoajan myynnissä taitaa olla myös olla cittareissa.
Tähän myös itse kaipaisin vastausta.
Onkohan fanituotteita mahdollista ostaa muualta kuin hallista pelien aikana tai tilata netistä?
Eikö noita nyt ole ainakin prismoissa ihan kokoajan myynnissä taitaa olla myös olla cittareissa.
Lisäksi nettitilatessa toimitusaikoja ei ole missään nähtävillä, joka tekee hommasta humoristisemman. Tilauksen jälkeen pitäisi tulla 2-5pvn kuluessa ilmoitus toimitusajasta. Onko se päivän, vai kuukauden siitä ei saa varmuutta sitten mistään.Pakko todeta, että Fraserin paidan olisin eilen hallilta heräteostanut, mutta eipä näkynyt. Tangossa taisi olla Kallio, Palmu ja Tallinder. Aika heikkoa on tarjonta näin oletettavasti kuumimman sesongin aikaan. Hankala tuotetta on myydä, jos sitä ei ole.
Nettikaupasta käskettiin tilata, mutta ainakin viimeksi kun tarkistin, se toimitusehto oli lähinnä humoristinen.
Ja tämän lisäksi järjetön 10€ toimitusmaksu, vaikka tilaisi vain yhden tarran. Ei paljoa kiinnosta seuraa lisämyynti verkossa.Lisäksi nettitilatessa toimitusaikoja ei ole missään nähtävillä, joka tekee hommasta humoristisemman. Tilauksen jälkeen pitäisi tulla 2-5pvn kuluessa ilmoitus toimitusajasta. Onko se päivän, vai kuukauden siitä ei saa varmuutta sitten mistään.
Lisäksi nettitilatessa toimitusaikoja ei ole missään nähtävillä, joka tekee hommasta humoristisemman. Tilauksen jälkeen pitäisi tulla 2-5pvn kuluessa ilmoitus toimitusajasta. Onko se päivän, vai kuukauden siitä ei saa varmuutta sitten mistään.