Myllyn Prismassa ainakin. Muistaakseni muissakin. Sokos Wiklundillakin ollut. Näin on siis ainakin ollut joskus talvella. Sen jälkeen en ole hyllyn ohi kävellyt.Muistaako joku oliko TPS tuotteita myynnissä jossain Prismassa tai Cittarissa tai jossain muussa kaupassa? Tilaaminen ei tule tällä kertaa kysymykseen, koska pitäisi pari lasten paitaa saada maanantaiksi.
Muistaako joku oliko TPS tuotteita myynnissä jossain Prismassa tai Cittarissa tai jossain muussa kaupassa? Tilaaminen ei tule tällä kertaa kysymykseen, koska pitäisi pari lasten paitaa saada maanantaiksi.
Tempurin liikkeissä on myös jotain, valikoima varmaan vaihtelee, mutta kuitenkin. Itse olen näistä löytänyt esim. kahvimukis yms. jos ei ole Prismoissa tärpännyt.Ei mikään hirveä valikoima ollut Prismoissa, mutta vaimon veljen pojille löytyi TPS lippikset, ehkä parempi vaihtoehto kuin t-paita 9 ja 11 vuotiaille.
Missäs nyt sitten lippuja myydään?TPS etsii myymälätyöntekijöitä. Se ei itsessään aiheuta mitään mutta se on positiivista että TPS-Shop siirtyy sieltä takanurkan piilosta pois, vanhaan lipunmyyntitilaa. Toivottavasti sitä aulan seinää vähän avataan että sitä ei voi olla näkemättä kun tulet hallille.
Internetissä varmastikin suurin osa.Missäs nyt sitten lippuja myydään?
Juu. Itse en kokonaan hallimyynnistä luopuisi.Internetissä varmastikin suurin osa.
Ei siitä varmasti luovutakaan mutta ei siihen tarvita niin isoa tilaa mitä nyt on ollut.J
Juu. Itse en kokonaan hallimyynnistä luopuisi.
Aina parempi, jengi saa jonottaessa silmäillä myös tarjontaa. Veikkaan kuitenkin että lipunmyynti tulee yhteen pääovista.Olisiko niinkin mullistava idea, että shopista voisi ostaa myös lippuja?
Olisiko niinkin mullistava idea, että shopista voisi ostaa myös lippuja?
Näen tuon asian positiivisena ongelmana. Tuo on vain järjestelykysymys. Ja jos välttämättä haluaa siellä jonottaa niin antaa jonottaa, itse ostaisin kännykällä pihalta lipun ja marssin ovista sisään. Kymmenen vuotta sitten tuo olisikin ollut katastrofi.Haluaisin nähdä ne pleijaripelit ja jotkin lauantai HIFK-pelit missä jengi ryysii shoppiin ostamaan fanikamaa ja lippuja. Välillä toi normi lippujenpistekkin oli aika villi länsi, niin siihen shoppi kylkeen sekoittamaan.
Nykyään lipunmyynnissä on ehkä noin 4 ihmistä jonossa. Varatuissa lipuissa on sitten vähän enemmän. Sitä paitsi mitä isompi peli sen vähemmän jonoa, koska enemmän etukäteen ostettuja.Haluaisin nähdä ne pleijaripelit ja jotkin lauantai HIFK-pelit missä jengi ryysii shoppiin ostamaan fanikamaa ja lippuja. Välillä toi normi lippujenpistekkin oli aika villi länsi, niin siihen shoppi kylkeen sekoittamaan.
Raumalla ainakin on näin ja toimii oikein hyvin.Olisiko niinkin mullistava idea, että shopista voisi ostaa myös lippuja?
Ensin tarjotaan märkä rätti ja sitten...No piti mennä itsekkin katsomaan... Avataan shopin etusivu ja... Jumalauta! Kiviharjun pärstä täyttää heti ruudun Tepsin lippis päässä. Perkele.
Lippiksistä... Onhan nuo vähän kamalan näkösiä. OFFWHITE Suoralippa ehkä ainut mitä voisin kuvitella pitäväni päässä.
Ikävästi pistää silmään Kiviharju ja Rech myös. Oikein innostavia TPS-kasvoja menneisyydestä. Toinen petturi ja toinen varasteleva "joukkuekaveri".No piti mennä itsekkin katsomaan... Avataan shopin etusivu ja... Jumalauta! Kiviharjun pärstä täyttää heti ruudun Tepsin lippis päässä. Perkele.
Ja Allu kurkki heti alla kans =DNo piti mennä itsekkin katsomaan... Avataan shopin etusivu ja... Jumalauta! Kiviharjun pärstä täyttää heti ruudun Tepsin lippis päässä. Perkele.