TPS:n kannatustuotteet

  • 107 645
  • 455

Brooklyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varsinais-Suomalainen juniorikiekko
Jonkun verran Ruotsin hommia tietävänä, tiedän että Djurgården on tarkkaan suunnitellut omaa kokonaisuuttaan ja konsultoinut paljon do:s and dont:seja omalta retaileriltaan vaikka ovatkin halunneet pitää langat omissa käsissään ja tehdä itse eikä jälleenmyydä pelkästään.

Konsolidointihan tuossa olisi kaikkein järkevintä Tepeksenkin osalta. Kaiken osalta. Kuten yllä on esitetty niin kaikki junioriurheilijat, kaikki edustussarjojen joukkueet houkuttelevine näkyvyyksineen, kaikki fanikama - siinä olisi aika kiinnostava keissi yhdelle sopimuskumppanille ja varmasti takaisi aika kovan ansainnan sponsorointitasolla Turun Palloseuran eri organisaatioille.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Parasta tossa kaiken keskittämisessä olisi se, että futisjengi pääsisi eroon viimeaikojen aivan sysirumista Puman paidoista. Sen jälkeen niiden kannattaa kysyä vaikka Kärpiltä vinkkejä parempaan mainosten asetteluun.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Nythän tuo ainakin on varmaan ongelma, kun kolme TPS-brändin suurinta osaa ovat kaikki loogisesti osanneet valita juuri ne erit kilpailevat toimittajat (lätkä Bauer (Nike), futis Puma ja säbä Adidas (CCM)), voiko tuokaan enää edes sattumaa olla?
Myy XXL:kin noita kaikkia, joten tuskimpa mikään ongelma olisi TPS:llekään. Voisihan Shopin erottaa vaikka omaksi toimijaksi, joka vaan sitten antaa konserniavustuksia muille ansainnan mukaan. Toki sinällään typerää taas, että noita ei saa yhtenäistettyä. Luulisi alennustenkin olevan eriluokkaa, jos tilausmäärät olisi kolmenkertasia.
 

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minäkään en ole saanut ensi kauden kausikorttia, vaikka tilasin sen heti muutama päivä viime kauden päättymisen jälkeen. Minua ei myöskään ole lisätty kausikorttilaisten sähköpostilistalle, vaikka ilmeisesti sellainen on olemassa. Näin tärkeäksi ilmeisesti uudet kausikorttilaiset koetaan, kun ei saada aikaiseksi lisätä sähköpostilistalle ja korttia toimitettua.
 
Viimeksi muokattu:

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minäkään en ole saanut ensi kauden kausikorttia, vaikka tilasin sen heti muutama päivä viime kauden päättymisen jälkeen. Minua ei myöskään ole lisätty kausikorttilaisten sähköpostilistalle, vaikka ilmeisesti sellainen on olemassa. Näin tärkeäksi ilmeisesti uudet kausikorttilaiset koetaan, kun ei saada aikaiseksi lisätä sähköpostilistalle ja korttia toimitettua.
Itelle on kortti tullu, mut ei kyl mitää sähköposteja oo tullu. Viime vuonna niitä tuli kyllä, joten lieneeköhän mitään posteja edes laitettu vielä?

Kortitki taitaa lähettää lippu.fi eikä TPS. Ainakin itellä kuoressa tai sen sisällössä ei ollut mitään TPS:ään viittaavaa paitsi itse kortti.
 

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itelle on kortti tullu, mut ei kyl mitää sähköposteja oo tullu. Viime vuonna niitä tuli kyllä, joten lieneeköhän mitään posteja edes laitettu vielä?

Kortitki taitaa lähettää lippu.fi eikä TPS. Ainakin itellä kuoressa tai sen sisällössä ei ollut mitään TPS:ään viittaavaa paitsi itse kortti.

Yksi tuttu on ollut pitkään Tepsin kausikortin omistaja ja hän on saanut esim. pelaajauutisista tiedotteita sähköpostiin yms. Ajattelin siitä, että hän on jollain kausikorttilaisten sähköpostilistalla ja jostain olen joskus tällaisesta lukenut. Voin muistaa väärinkin.

Ehkä minun pitää olla lippu.fi palveluun yhteydessä, että missä kausikorttini viipyy. Se on tietenkin mahdollista, että jumittaa Postissa.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Minäkään en ole saanut ensi kauden kausikorttia, vaikka tilasin sen heti muutama päivä viime kauden päättymisen jälkeen. Minua ei myöskään ole lisätty kausikorttilaisten sähköpostilistalle, vaikka ilmeisesti sellainen on olemassa. Näin tärkeäksi ilmeisesti uudet kausikorttilaiset koetaan, kun ei saada aikaiseksi lisätä sähköpostilistalle ja korttia toimitettua.
Tänä vuonna Helsingin kaupungin palkanmaksu hoitaa kortit ja jakelu Suomen Postin kautta niin se voi vähän kestää. ;o)
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Jalkapallon puolella sain yhtenä kautena juhannuksen tienoilla virallisen kortin, joten jos nyt ennen kauden alkua sais.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Yksi tuttu on ollut pitkään Tepsin kausikortin omistaja ja hän on saanut esim. pelaajauutisista tiedotteita sähköpostiin yms. Ajattelin siitä, että hän on jollain kausikorttilaisten sähköpostilistalla ja jostain olen joskus tällaisesta lukenut. Voin muistaa väärinkin.

Ehkä minun pitää olla lippu.fi palveluun yhteydessä, että missä kausikorttini viipyy. Se on tietenkin mahdollista, että jumittaa Postissa.
Itselle tuli sähköposti lippu.fi:stä. Pyydettiin tilinumeroa, kun oli jäänyt hyvitys saamatta playoff kausarista. No vastasin, sähköpostiin ja siihen tuli heti automaattinen vastaus palvelun olevan ruuhkautunut eikä asiaa pystytä sähköpostin välityksellä hoitamaan.
 

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Tilasin itselleni PDF-kausikortin. Se tuli kyllä sähköpostiin ja siinä on jonkinlainen QR-koodi, mutta PDF:ssä lukee "TPS toimittaa kausikorttisi sinulle hyvissä ajoin ennen pelikauden alkamista" ja sitten alla toimitusosoitteena kotiosoite.

Pääseeköhän tuolla PDF:llä nyt huomiseen harjoituspeliin vai miten mahtaa olla :D
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Tilasin itselleni PDF-kausikortin. Se tuli kyllä sähköpostiin ja siinä on jonkinlainen QR-koodi, mutta PDF:ssä lukee "TPS toimittaa kausikorttisi sinulle hyvissä ajoin ennen pelikauden alkamista" ja sitten alla toimitusosoitteena kotiosoite.

Pääseeköhän tuolla PDF:llä nyt huomiseen harjoituspeliin vai miten mahtaa olla :D
Huomiseen matsiin pääsee kaikki ilmaiseksi sisään, ensi viikon chl-peleihin kausarilla pitäisi päästä ilmaiseksi. Eikö ne mahda lukea nykyisin lipuista muutenkin QR-koodin pelkästään, joten eiköhän tuolla kausarilla luulisi ensi viikollakin pääsevän sisään.

-stouni
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itselle tuli sähköposti lippu.fi:stä. Pyydettiin tilinumeroa, kun oli jäänyt hyvitys saamatta playoff kausarista. No vastasin, sähköpostiin ja siihen tuli heti automaattinen vastaus palvelun olevan ruuhkautunut eikä asiaa pystytä sähköpostin välityksellä hoitamaan.
Hyvitys playoff-kausikortista?
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Hyvitys playoff-kausikortista?
Niin itselle ainakin oli joku pieni hyvitys tästä tullut joka oli jäänyt huomioimatta kausikortin uusinnan yhteydessä.
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin itselle ainakin oli joku pieni hyvitys tästä tullut joka oli jäänyt huomioimatta kausikortin uusinnan yhteydessä.
Tällaista odotin itsekin, muutama muu tuttu myös, mutta ei saatu niin kuvittelin finaaleihin pääsyn jotenkin vaikuttaneen asiaan. Ettei ole mitään, mitä hyvittää. Mutta uusi kortti ostettu jo, joten ei ole menetykseni -- kunhan raha jää TPS:n eikä Lippu.fi:n taskuun.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Tällaista odotin itsekin, muutama muu tuttu myös, mutta ei saatu niin kuvittelin finaaleihin pääsyn jotenkin vaikuttaneen asiaan. Ettei ole mitään, mitä hyvittää. Mutta uusi kortti ostettu jo, joten ei ole menetykseni -- kunhan raha jää TPS:n eikä Lippu.fi:n taskuun.
Joo samaa itsekin ajattelin. Tosiaan ei kyllä ollut mikään iso summa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
16 euroa muistaakseni. Hyvityksen sain kun itse kyselin sen perään.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Itselläni on omalla nimelläni neljä kausikorttia perheelleni ja minun laskustani oli jäänyt uupumaan reilusti yli sadan euron edestä hyvityksiä. Pommitin Lippu.fi'tä asiasta, mutta sieltä he eivät halunneet vastata asiaan. Lopulta hoidin asiaa TPS:n kautta, josta luvattiin pommittaa myös Lippu.fi'tä, joka ei silloinkaan palannut asiaan. Vasta toisen TPS-yhteydenoton jälkeen Lippu.fi vaivautui korjaamaan laskun.

Kirjoitin silloin suht. ikävän palautteen Lippu.fi'n toiminnasta ja lisäsin siihen, että toivottavasti myös muiden virheelliset laskut korjataan, mutta tämän keskustelun perusteella ei näytä näin tapahtuneen. Vaikuttaa oikein mukavalta tavalta hoitaa asioita. En ihmettelisi, mikäli olisivat tilittäneet oikeat summat TPS:lle ja pitäneet vähentämättä jääneet hyvitykset itsellään.
 

Laiska pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kirjoitin silloin suht. ikävän palautteen Lippu.fi'n toiminnasta
Itse sain myös taistella Lippu.fi:n kanssa kausaria ostaessa, aivan jäätävää sekoilua. Laitoin useamman palautteen perään. Lopulta soittelin TPS:n toimistolle, jossa homma hoitui hetkessä ja hienosti. Joitain viikkoja myöhemmin soittelivat sitten Lippu.fi:stäkin perään, mutta jatkossa asioin kyllä suoraan toimiston kanssa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös