Jalasvaara
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS ja WSH Capitals
Tuolta näkee rahaa vastaan tosiaan aika paljon junnukiekkoa:
Toimii vaikka käytän Ad Blockia mainosten estoon.Itse katson On Hokeyltä. Toki otan siinä pinen riskin mutta mainoksillahan ne nuokin streamit nykyään pyörii.
Edelleen TPS:n pientä hallintaa ja 0-0 tilanne. Pelissä on enemmän intoa kun älyä.Mites se itse peli sujuu?
No lopulta 2-1 voitto. Melkosta sählyä koko peli. Ei kyllä uskoisi Hemmingistäkään että on pelannut Liigaa.
Vain voitto merkitsee. Kiitos tilanne päivityksistä.No lopulta 2-1 voitto. Melkosta sählyä koko peli. Ei kyllä uskoisi Hemmingistäkään että on pelannut Liigaa.
Onko nuorten pelit myös paras seitsemästä sarjoja?
Älä ees muistuta viime kauden ”vahvistuksista”.Junnut tais pelata parhaan pelinsä tossa sarjassa kun Liiga-ukot oli pois. Oon miettinyt kuinka paljon noissa vaikuttaa joukkuehengen muutokset, kun äijiä tippuu liigapelaajien tieltä + jo viimekauden pleijareissa nähty yksinyrittäminen. Tuntuu, että monesti se liiga-status aiheuttaa semmosta läpihuutofiilistä, ja varmaan se alkuun siltä tuntuukin kun pelien vauhti laskee. Yksin tuolla ei kuitenkaan pärjää kukaan.
Leijonat Tv:n Instagramista ainakin näkee.Näkeekö u20-sarjan maalikoosteita jostain?