Kiitoksia kattavasta raportista arvon @Jalasvaara , kyllähän näitä jaksaa lukea ja mielellään lukeekin. Itselle täältä +500km päästä muuten niin hankalaa tuo junnujen seuraaminen, että oikein nauttii näistä!
Jesper Larinmaa on ollut poissa viime vuosina todella paljon loukkaantumisten takia, mutta nyt on saanut pelata suht paljon ja pelaa kyllä hyvällä tasolla illasta toiseen. Täytyy toivoa, että saisi nyt pelata ehjänä jatkossa, niin sieltä tulee vielä laadukas kiekkoilija.
Aika huono alku sysäys euroopan parhaalle kasvattajaseuralle
Muistaakseni (mistään tarkastamatta) Vladimir Jursinovin päävalmentaja-aikoina juniorijoukkueiden menestys oli todella syvältä. Silti TPS:n juniorimyllystä kehittyi todellisia timantteja. Joku noheva kirjoittaja, kuten Mr.Fox (ei helv... sehän olen mä!!!) voisi tarkastaa TPS:n juniorijoukkueiden sijoitukset vuosina 1992-1997.Kannattaa tosin muistaa se, minkä muistaakseni Saku Koivu sanoi. Junioreissa joukkueen menestys ei ole tärkein vaan se, että kehittyy uusia hyviä yksilöitä. Sen suhteen näyttää hyvältä.
Muistaakseni (mistään tarkastamatta) Vladimir Jursinovin päävalmentaja-aikoina juniorijoukkueiden menestys oli todella syvältä. Silti TPS:n juniorimyllystä kehittyi todellisia timantteja. Joku noheva kirjoittaja, kuten Mr.Fox (ei helv... sehän olen mä!!!) voisi tarkastaa TPS:n juniorijoukkueiden sijoitukset vuosina 1992-1997.
Ulkomuistista A: Kultaa 1992, hopeaa 1993 ja 1994 ja taitaa olla pronssi 1998.
Muistelen lisää kun ehdin.
Hatullisen.Helvetin mielenkiintoinen ilta tulossa, kun Kaapo Kakko debytoi Liigassa. Montakohan tekee?!
Matias Maccelli siirtyy Kiekkoareenan mukaan rapakon taakse USHL-joukkue Dubuque Fighting Saintsiin. Samassa joukkueessa pelaa muuten myös Santeri Virtanen.
Uusikartano on Akin poika eli ihan kiekkoperheestä hänkin.Itse aina mielenkiinnolla seuraan näitä ns. toisen polven tulemisia. Siellä on A-C ikäluokissa Pärssisen veljekset ja yksi Uusikartano jonka yhteydestä Akiin en ole kuitenkaan varma. Nuorempiakin tietysti on mutta niistä on vaikeampi päästä kärryille ja moni varmasti voi ehtiä lopettaakin. Teoriassa tietysti olisi mahdollista että Koivu luistelee uuden hallin avajaisissa ja Isä tiputtaa sloituskiekon 2022. Siitä taas ponnahti ajatus näistä kun Perrinin pojasta oli jokin kuva jatkoajan sivuilla kamat päällä. Hienoahan se olisikin jos Ekikin asettuisi uran jälkeen Turkuun ja nähtäisi heidänkin suvun edustusta vielä mustavalkoisissa.
Taitaa pitää taukoa valmennuksesta. Varmaan otti koville joukkueen heikko menestys, ja sitä kautta usko omaan tekemiseen/juniorijääkiekkoon horjunut.TPS pysyi Tuton edellä - TS Kiekko
Jutussa kerrotaan että eilinen peli oli Niemisen viimeinen A-nuorten valmentajana.
Onko jollakin tietoa Niemisen kuvioista? Siirtyisikö kenties edustuksen puolelle?
Linkki vie TS Kiekon sivuille.