TPS:n johtajat.

  • 5 792
  • 52

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Neurologiaa!

Viestin lähetti Jude


Siinä puhuu neurologian asiantuntija. Aika lahjakas saavutus 15-vuotiaalta.

"Antaa palaa, Turku!"

Löytyipä selitys sille mihin TYKS:in neurologian ylilääkäri Urpo Rinne on käyttänyt varastamansa 63 miljoonaa markkaa apurahoja;Oman pihan asfaltin ja oman perheen lisäksi TPS:n johtoon sekä faneihin.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Re: Re: Re: ????

tässä muutamaan Matti&Teppo tyypin viestin kysymyksiin "vastauksia"! " " merkkien sisällä minun sanomiani...




siis se taklaus osu ekax...
Yleensä näin pääsee käymään."lähinnä tarkoitin että se taklaus"

ja sit vast se kyynerpää nousi... "osu ennen kun kyynerpää nousi"
Eli? "eli ei tullu "kentän toisest pääst kyynerpää pystys""

ja kyynerpää osus kypärään ei naamaan!!...
Ja kypärä on päässä!! Eli osu päähän, vai onko sulla kypärä jossain muualla kuin päässä. "toi vaan siitä ku joku väitti että se taklas kyynerpäällä suoraan naamaan.. en muista missä.."

jos se olis osunu naamaan sil olis ollu myös naama "verillä"/nenä murtunu...
Luultavasti näin olisi päässyt käymään, mutta ei kai kukaan ole muuta väittänytkään.

ai muka tajuton ku tuli jäähän, sit on toi R-P aika neiti!!!...
Antaudun...kertoisitko minulle tuon logiikan? Minulla ei ole hajuakaan. "harva menee tajuttomax jos joku taklaa kypärään, vaix kui tulis kyynerpääl, kypärä kun on sitä varten että suojaa... "
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Re: Re: Re: ????

Viestin lähetti nro.44

tässä muutamaan Matti&Teppo tyypin viestin kysymyksiin "vastauksia"! " " merkkien sisällä minun sanomiani...
siis se taklaus osu ekax...
Yleensä näin pääsee käymään."lähinnä tarkoitin että se taklaus"

ja sit vast se kyynerpää nousi... "osu ennen kun kyynerpää nousi"
Eli? "eli ei tullu "kentän toisest pääst kyynerpää pystys""
ja kyynerpää osus kypärään ei naamaan!!...
Ja kypärä on päässä!! Eli osu päähän, vai onko sulla kypärä jossain muualla kuin päässä. "toi vaan siitä ku joku väitti että se taklas kyynerpäällä suoraan naamaan.. en muista missä.."
jos se olis osunu naamaan sil olis ollu myös naama "verillä"/nenä murtunu...
Luultavasti näin olisi päässyt käymään, mutta ei kai kukaan ole muuta väittänytkään.
ai muka tajuton ku tuli jäähän, sit on toi R-P aika neiti!!!...
Antaudun...kertoisitko minulle tuon logiikan? Minulla ei ole hajuakaan. "harva menee tajuttomax jos joku taklaa kypärään, vaix kui tulis kyynerpääl, kypärä kun on sitä varten että suojaa... "

Minusta tuntuu, että monen muunkin turkulaisen kuin minun maljani alkaa vähitellen täyttyä näistä kirjoituksistasi!

Ja yritä edes kirjoittaa oikein ja niin, että siitä saa selvää!

Olet nyt tiellä, joka on monella johtanut kirjoitusoikeuksien poistoon. Yritä nyt hieman rauhoittua siellä Rymättylässä.
 
Viimeksi muokattu:

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Viestin lähetti Juha Salminen


Totta vie saat.
Taas yksi lynkkausoperaatio. Niinkuin joku jo totesi, nyyhkitte itsekin koko ajan heti kun omaa pelaajaa sattuu. Jos ei maistu pitää kypärää kunnolla kiinni niin kärsiköön sitten seuraukset.

edit: JanneOne puhuu asiaa, viime kaudella valitettiin TPS:n "neitikiekosta" ja nyt TPS:n "sikakiekosta". Miten meidän sitten pitäisi pelata, kertokaa se!

Olisi varmaan parhainta jos ette pelaisi ollenkaan. :cool:

Ja maailmassa on tosiaan on tapahtunut yksi hyvä asia: Turku paloi. Minäkin ihmettelen, että kuka h*vetti :mad: sen meni rakentamaan uudelleen!
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Re: Re: Re: Re: ????

Viestin lähetti nro.44

tässä muutamaan Matti&Teppo tyypin viestin kysymyksiin "vastauksia"! " " merkkien sisällä minun sanomiani...




siis se taklaus osu ekax...
Yleensä näin pääsee käymään."lähinnä tarkoitin että se taklaus"

ja sit vast se kyynerpää nousi... "osu ennen kun kyynerpää nousi"
Eli? "eli ei tullu "kentän toisest pääst kyynerpää pystys""

ja kyynerpää osus kypärään ei naamaan!!...
Ja kypärä on päässä!! Eli osu päähän, vai onko sulla kypärä jossain muualla kuin päässä. "toi vaan siitä ku joku väitti että se taklas kyynerpäällä suoraan naamaan.. en muista missä.."

jos se olis osunu naamaan sil olis ollu myös naama "verillä"/nenä murtunu...
Luultavasti näin olisi päässyt käymään, mutta ei kai kukaan ole muuta väittänytkään.

ai muka tajuton ku tuli jäähän, sit on toi R-P aika neiti!!!...
Antaudun...kertoisitko minulle tuon logiikan? Minulla ei ole hajuakaan. "harva menee tajuttomax jos joku taklaa kypärään, vaix kui tulis kyynerpääl, kypärä kun on sitä varten että suojaa... "

Voisitko v*ttu olla kirjoittamatta noita saatanan x:iäsi! Kiitos!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No katsotaan.

Viestin lähetti Q


Puhukaa te turkulaiset vaan remmin löysyydestä. Nielikäinen on irti seuraavassa pelissä ja silloin ei auta vaikka Sheafferin kypärä liimattaisiin kiinni päähän.

Niin missä seuraavassa palissä nielikäinen on irti? Fido pelaa vasta joskus kaukana tulevaisuudessa. Tosin on hauska katsoa, miten hifkin kosto toimii...jos yleensä toimii.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Niin...

Viestin lähetti Carlos
Eiköhän tätäkin ole jo puitu ihan tarpeeksi, jokainen voi vetää asiasta juuri sellaisen näkemyksen kuin haluaa, juuri sellaisilla laseilla kuin haluaa.

Jälkikommenttina ihmettelen vaan että kun Suomen historiassakin edes kerran tapahtui jotain hyvää = Turku aikoinaan paloi lähes maantasalle, niin kuka hitto sen meni rakentamaan uudestaan??? :D

...helsinkiä ei olisikaan koskaan rakennettu uudestaan.*tähän loppuun vielä sellainen keltainen typerä naama irvistämään*
 

Carlos

Jäsen
Menee jo niin ohi topicin että kipinät sinkoilee, mutta yksi juttu turkulaisista vielä tähän:

Jo maailmanlaajuista huomiotakin saanut joulurauhan julistus on alunperin Raumalainen perinne, jonka sitten Turkkuselaiset ovat itselleen varastaneet. Tosin siinä ei ole mitään uutta, kyllähän ne parhaat kiekkoilijatkin viedään Raumalta aina aina sinne Turkuun...
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
olen pahoillani sanomistani asioista..

tosin koen itseni yhä väärinymmäretyksi, johtuu ehkä vähän "Nuoremmasta" näkökulmastani/"esitys tavastani", mutta en lähde sitä enää puimaan..

pahoittelen myös X:n käyttöä, siitä vaan on tullut tapa, koitan päästä siitä irti...
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
R-P:n kannattaisi harkita uran jatkoa SM-liigassa

Schaefer ansaitsi rangaistuksensa. Period.

Silti hitaan mutta kankean R-P Lehtosen on myös aika katsoa peiliin (kunhan silmissä ei enää vilise ylimääräisiä). Jalat eivät saa olla betonia, eivätkä silmät kiinni tälläisessä pelissä.

Uskomatonta että SM-liigassa edes voi pelata tälläisiä taklausten vastaanottoon kykenemättömiä neiti-ihmisiä. Vanha TPS-kapteeni maistoi tilanteessa osittain omaa lääkettään!
 

Carlos

Jäsen
Re: R-P:n kannattaisi harkita uran jatkoa SM-liigassa

Viestin lähetti Pressiboxi

Silti hitaan mutta kankean R-P Lehtosen on myös aika katsoa peiliin

*clip*

Uskomatonta että SM-liigassa edes voi pelata tälläisiä taklausten vastaanottoon kykenemättömiä neiti-ihmisiä.

Voi jestas sentään kun näitä riittää... se on vaan tuolla Turuus niin vaikea tunnustaa että vika on vain ja ainoastaan siinä koirassa. Kypärän remmi on löysällä, liian kyyryssä, silmät kiinni, liian hidas, neiti, jne... ei yksinkertaisesti luonto anna periksi sanoa että seefferi oli tyhmä ja piste. Ilman mitään jatkoselityksiä tai valituksia että sai Hifkin niinkuin ansaitsi..

Olen aina pitänyt turkulaisia tyhminä, mutta tämä menee jo yli. Taitaa olla yhteenlasketty äo R-P Lehtosen pelinumeron kokoa, enintään.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: R-P:n kannattaisi harkita uran jatkoa SM-liigassa

Viestin lähetti Carlos


Voi jestas sentään kun näitä riittää... se on vaan tuolla Turuus niin vaikea tunnustaa että vika on vain ja ainoastaan siinä koirassa. Kypärän remmi on löysällä, liian kyyryssä, silmät kiinni, liian hidas, neiti, jne... ei yksinkertaisesti luonto anna periksi sanoa että seefferi oli tyhmä ja piste. Ilman mitään jatkoselityksiä tai valituksia että sai Hifkin niinkuin ansaitsi..

Olen aina pitänyt turkulaisia tyhminä, mutta tämä menee jo yli. Taitaa olla yhteenlasketty äo R-P Lehtosen pelinumeron kokoa, enintään.

Koitetaas taas olla provosoitumasta - molemmin puolin:(

Schaefer/Lehtonen-tapaus tuntuu herättäneen kaikki mahdolliset vatipäät sekä Turussa että Helsingistä. Joku hifkiläinen uhkaili jo vetävänsä turpaan, satunnaisesti valitsemaansa, tepsi-fania seuraavassa Hifk-TPS-pelissä, ja joku tepsiläinen syyttää Lehtosta omasta loukkaantumisestaan...

Jätetään nämä kirjoitukset aivan omaan rauhaansa...

...niin kuin lastenkasvatuksessa - kun ei ole huomaavinaan, niin kiukuttelu loppuu...
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Re: R-P:n kannattaisi harkita uran jatkoa SM-liigassa

Viestin lähetti Carlos


Voi jestas sentään kun näitä riittää... se on vaan tuolla Turuus niin vaikea tunnustaa että vika on vain ja ainoastaan siinä koirassa. Kypärän remmi on löysällä, liian kyyryssä, silmät kiinni, liian hidas, neiti, jne... ei yksinkertaisesti luonto anna periksi sanoa että seefferi oli tyhmä ja piste. Ilman mitään jatkoselityksiä tai valituksia että sai Hifkin niinkuin ansaitsi..

Olen aina pitänyt turkulaisia tyhminä, mutta tämä menee jo yli. Taitaa olla yhteenlasketty äo R-P Lehtosen pelinumeron kokoa, enintään.

Minustakin on turha provosoitua muutaman xxxxxxxxxxxxxxxxxx:n takia. Nimiä mainitsematta kyseisten joukkueiden kannattajien joukossa on muutamia, joiden ei koskaan pitäisi kirjoittaa mitään. Näiden valopäiden kommentteihin ei tulisi reagoida lainkaan.

Kuitenkin tässä tapauksessa:

Häpeä, Pressiboxi! :mad:
 

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Viestin lähetti Q


Puhukaa te turkulaiset vaan remmin löysyydestä. Nielikäinen on irti seuraavassa pelissä ja silloin ei auta vaikka Sheafferin kypärä liimattaisiin kiinni päähän.

Tämä kommentti kertokoon kaiken IFK:n

- kannattajien tasosta arvioida loukkaantumistapauksia
- IFK:n kannattajien ja pelaajien kunnioituksesta muita pelaajia kohtaan
- tämän palstan IFK-kannattajien lyhyestä muistista
- pelaamisesta väärässä sarjassa
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun, nyt kerran...

...otsikko on jo oikea niin...

Onko kenelläkään tietoa, pelaajien nimistä, joita Tepsin johto olisi mahdollisesti saattamassa Tepsiin kevätkaudeksi?

Veikkaajassa (kuulemma!) oli Jortikka ainakin puhunut useasta vaihtoehdosta keskushyökkääjän tontille!

Pistäkääpä nimiä - niin pääsee heittään spekulaa:D
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Kossu


Tämä kommentti kertokoon kaiken IFK:n

- kannattajien tasosta arvioida loukkaantumistapauksia
- IFK:n kannattajien ja pelaajien kunnioituksesta muita pelaajia kohtaan
- tämän palstan IFK-kannattajien lyhyestä muistista
- pelaamisesta väärässä sarjassa

Älä kuitenkaan yleistä asiaa, kaikki Hifk -fanit eivät ole samaa mieltä. Kieltämättä itsekin olen syyllistynyt yleistämiseen turun suunnalla, pahoittelen sitä. Ja ainakaan ko. kommentti ei kerro mitään Hifk:n pelaajien kunnioituksesta muita kohtaan, ellei kirjoittaja sitten ole Nielikäinen itse. Sittenkin se kertoisi vain Nielikäisen mielipiteen, ei koko joukkueen. Itse ainakin toivon että tapaus Seefferi jää tähän, mies on rangaistuksensa saanut ja toivottavasti ottanut opikseen.

Ei siinä enää tarvita mitään kostoja, eikä ainakaan kannattajien tarvitse mennä kostamaan tapahtunutta satunnaisesti valituille TPS -faneille.

Pelaamisesta väärässä sarjassa? En ymmärrä...

Aina välillä ihmisiltä tuntuu unohtuvan että jääkiekko on viihdettä, ei siitä kannata sentään sisällissotaa aloittaa.
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
"kyllähän ne parhaat kiekkoilijatkin viedään Raumalta aina aina sinne Turkuun..."

Parhaat juu. Hajotkaa te Jonni Vauhkoseen. :p
 

boretus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hoki Klupi, Saipalle sympatiaa
Tekninen lausunto

Katsoin juuri digitaalisesti remasteroitua nauhaa Seehverin ja RP:n tilanteesta.

Kuva kuvalta hidastuksessa näen selvästi, kuinka n. 0,7ns ennen yhteentörmäystä synapsi Seehverin selkärangassa nytkähtää ja refleksinomainen kyynerpään nousu tapahtuu (Tätä ei näe normaalissa TV:ssä, jossa kuvia sekunnissa on vain 25)

Törmäystilanteessa kyynärpää osuu RP:n otsaan - ja kun kuvaa zoomataan voidaan havaita hänen silmän valkuaisten verenkierronmuutoksesta lyhytaikainen tajunnan menetys.

Tilanteessa jossa hän kaatuu maahan voidaan myös todeta kypärän liukuminen pois päästä. Mielenkiintoinen havainto on se, että kypärän remmi tarttuu kiinni Seehverin paidan hihaan ja siten myös kypärän irtoaminen on välillisesti TPS-pelaajan vika.

Vielä kaatumisen aikana tehty tutkimus RP:n kunnosta paljastaa hänen olevan tajuton. Hänen vartalonsa on täysin rentoutunut (ei edes refleksin omaista vastaaottoa maahan törmäämiseen) - Myöskään kasvoilta ei voida havaita pään osuessa jäähän mitään kipuun tai shokkiin viittavaa.

Lausunto:

Seehveri on syyllinen kovaan iskuun joka löi RP:n tajuttomaksi - samoin Seehveri on syyllinen kypärän irtoamiseen ( Varauksella, että kireä remmi ei olisi tarttunut hihaan).
RP oli tajuton jo kaatuessaan.

Tuomio:

Aiempia pelitilanteita tutkiessa n. 1.45min ennen tapausta Jalonen kuiskasi Seehverin korvaan: " Kick his Ass" ja näytti sormilla RP:n numeron - 23 s. tämän jälkeen hän kuiskasi Jortikalle: " Koht lähtee yks Ifkin poju lomal"... (Huulilta erikoisasiantuntijan kanssa luettua)
Ehdotan TPS:n sulkemista sarjasta ja Seehverille elinikäistä pelikieltoa.

Kysymys:

Miten helv... ihmiset voi nähdä saman tilanteen kahdella eri tavalla?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi, hellanlettas sentään!

Boretuskin voisi palata kirjoittamaan Jatkoaikaan heti, kun täyttänyt 10 vuotta.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Miten niin kahdella? Ainakin sata erilaista versiota se olla pitää.
Nyt kun joulu on tulossa niin pitää kai varoa, ettei mene sinapit ja synapsit ja snapsit sekaisin. Kaikesta huolimatta oikein hyvää joulua kaikille palstalaisille!
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hei, jatkakaa vaan tuota väittelyä, se kun on saamassa jo tragekoomisia piirteitä. Välillä kun on itsellä huono päivä, niin tää piristää kummasti:p .

Minua on vaivannut yksi kysymys koko tämän keskustelun ajan. Oliko R-P:llä remmi auki??;) :p

Mistä muuten tiedätte, onko joku kirjoittaja esim. Turusta. Voihan tuo olla syntyperäinen hesalainen joka kannattaa Tepsiä. No joo, eipä ollut muutakaan tekemistä kun ton höpinän kirjoitin.

Hyvää Joulua kaikille, Toivottaa Turkulainen Tapparalainen:)
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Voi jestas sentään kun näitä riittää... se on vaan tuolla Turuus niin vaikea tunnustaa että vika on vain ja ainoastaan siinä koirassa. Kypärän remmi on löysällä, liian kyyryssä, silmät kiinni, liian hidas, neiti, jne... ei yksinkertaisesti luonto anna periksi sanoa että seefferi oli tyhmä ja piste. Ilman mitään jatkoselityksiä tai valituksia että sai Hifkin niinkuin ansaitsi..
H. Virta tässä joku päivä sitten jutteli soittaneensa Lehtoselle ja kyselleensä kuulumisia ja samassa yhteydessä Lehtonen myönsi tehneensä perisyntinsä eli "pää-alhaalla-purkukiekossa". Tämä ei tietenkään tarkoita sitä että Sähveri ei olisi ansainnut pelikieltoa ,mutta jos RP itsekin myöntää pelanneensa tyhmästi niin mitä itkemistä se on jos sen tännekin joku kirjoittaa.
 

boretus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hoki Klupi, Saipalle sympatiaa
t4 - Tosifani

Viestin lähetti t4
Voi, hellanlettas sentään!

Boretuskin voisi palata kirjoittamaan Jatkoaikaan heti, kun täyttänyt 10 vuotta.



Ja taas kolahti...t4:n mä lisään mun suosikkiartistien listalle.

Siis vaikka kuinka tyhmän jutun kirjoittaa lähinnä kritisoidakseen ihmisten erivärisiä silmälaseja niin joku ottaa sen tosissaan.

Terminator 4 on kuitenkin tosifani ja tosifanin jengistä ei puhuta pahaa! Tulee ihan brittiläinen fudiskultuuri mieleen ja minäkin 10:een ikävuoteeni menessä olen ehtinyt katsella matseja sielläkin:) ...
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: t4 - Tosifani

Viestin lähetti boretus


Ja taas kolahti...t4:n mä lisään mun suosikkiartistien listalle.

Siis vaikka kuinka tyhmän jutun kirjoittaa lähinnä kritisoidakseen ihmisten erivärisiä silmälaseja niin joku ottaa sen tosissaan.

Terminator 4 on kuitenkin tosifani ja tosifanin jengistä ei puhuta pahaa! Tulee ihan brittiläinen fudiskultuuri mieleen ja minäkin 10:een ikävuoteeni menessä olen ehtinyt katsella matseja sielläkin:) ...

Mukavaa, että pääsee jonkun suosikkilistalle.

Ja, jos tuo edellinen kirjoituksesi tarkoitus oli vain osoittaa kuinka erilailla ihmiset voivat nähdä saman tilanteen, sen sijaan, että väität Virran tai Jalosen käskeneen Schaeferia ajelemaan R-P Lehtonen kylmäksi, otan puheeni takaisin?

Tosifani t4, Terminator 4 etc. on tuominnut Schaeferin tempauksen ajat sitten, eikä vedä hernettä nenään Tepsiin kohdistuvasta kritiikistä, mutta lapsellisuudet voi jättää tämän aiheen ulkopuolelle.
 

boretus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hoki Klupi, Saipalle sympatiaa
Re: Re: t4 - Tosifani

Viestin lähetti t4


Mukavaa, että pääsee jonkun suosikkilistalle.

Ja, jos tuo edellinen kirjoituksesi tarkoitus oli vain osoittaa kuinka erilailla ihmiset voivat nähdä saman tilanteen, sen sijaan, että väität Virran tai Jalosen käskeneen Schaeferia ajelemaan R-P Lehtonen kylmäksi, otan puheeni takaisin?

Tosifani t4, Terminator 4 etc. on tuominnut Schaeferin tempauksen ajat sitten, eikä vedä hernettä nenään Tepsiin kohdistuvasta kritiikistä, mutta lapsellisuudet voi jättää tämän aiheen ulkopuolelle.


Aivan - se oli "äärimmäisyyksiin" viety pakina siitä miten erilailset lasit näkökenttään vaikuttavat. Ei minulla ole tietoa Virran ja Jalosen käskytyksistä - eli puhdas TPS-vastainen "silmälasilisä..."

Jalonen pääsi juttuun mukaan lähinnä typerien kommenttiensa ja TPS:n ja Turun Sanomien virallisen "neutraalin" :) suhtautumisen takia...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös