Täällä on nyt kyllä kovin alakuloinen fiilis kaikilla. Ja toisaalta kun sarjataulukkoa katsoo, niin ymmärtäähän sen. Itse katsoin eilistä peliä ja olin oikein tyytyväinen joukkueen asenteeseen ja niinkuin Toma haastattelussa sanoi, niin täältä tullaan vielä. Nyt pitää vaan osua putkien sijaan verkkoon. Eilinen peli olisi voinut ihan hyvin päättyä 5-3. Kauden viimeiset pelit näyttää miten käy, mutta itse uskon, että playoffeissa ollaan.
Mitä tulee sitten rahoittajiin, niin en ole ymmärtänyt heidän haukkumistaan. Enkä ymmärrä sitä nytkään. He mahdollistavat tämän toiminnan jatkumisen, joo, mutta mikä olisi vaihtoehto? Antaa perinteisen seuran kaatua ja kadota? Eipä siitäkään mitään iloa olisi kaupungille ja yhteisölle. Sitä on nyt vaan kiva kiukustuneena täällä nimettömänä huudella. Jos rahoittajat antaa rahaa toimintaan, niin jatketaan sillä tekemistä. Jos rahaa ei tule, niin homma on sitten siinä. Oli tuolla hallilla eilenkin kuitenkin se yli 7000 katsojaa, niin kyllä se jotain edelleen kiinnostaa.
Mitä seurajohtoon tulee, niin tuskin sinne on ketään (Urama) valittu ihan vaan hyvää hyvyyttä. Päteviä tekijöitä ei ole jonoksi asti ja suhteet/verkostot tossa painaa eniten. Ei se seurajohto kuitenkaan ole siellä kentällä pelaamassa.