TPS, media ja julkisuus

  • 2 980 580
  • 11 992

Jessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisiko mahdollista saada Seliniltä haastattelua missä mennään tällä hetkellä pelitavallisissa asioissa hänen mielestään? Olisi kiva tietää valkun näkemyksiä siitä kuinka paljon on joukkue kehittynyt pelitavassa tässä alkukauden aikana. Kauden kynnyksellähän Atu puheli jotta ollaan vaiheessa pelitavallisissa asioissa, niin siihen nähden vaikkapa ero nyt.

Viime viikon Maanantaiklubissa oli Selinin haastattelu. Video löytyy Tepsin Facebookista ja Youtubesta :)
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Kyllä ne YouTube -kanavalta edelleen löytyvät, ovat vain nykyään nimellä "Aftergame show".

Eilisestä Aftergame showsta tuo pressiosuus jäi kuitenkin Tepsin FBn mukaan pois ääniongelmien vuoksi, sitä ei siis ilmeisesti näe mistään?

Okei, kiitos tiedosta!
 

Sakoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisko joku avata mikä tämä Hall of fame -julkistus systeemi on? Seuran sivut tai facebook ei asiaa avaa vaikka luulisi olevan hyvä lippujen myynnin kannalta rummuttaa tätä ja vähän kertoa mistä on kyse. Vai onko jossain snapchatissa 4:lle ihmiselle kerrottu?
 

Jazzy76

Jäsen
Voisko joku avata mikä tämä Hall of fame -julkistus systeemi on? Seuran sivut tai facebook ei asiaa avaa vaikka luulisi olevan hyvä lippujen myynnin kannalta rummuttaa tätä ja vähän kertoa mistä on kyse. Vai onko jossain snapchatissa 4:lle ihmiselle kerrottu?

Varmasti some-tiimi avaa enemmän, mutta oman tietoni mukaan hallille tulee harvinaisen kattava mitali- ja paitakokoelma TPS-muistoja lajirajat ylittäen. Näyttelystä tulee pysyvä. Paikalla on useampi sata Tepsin entistä pelaajaa ja myös valmentajia. Ottelu on ennen kaikkea respectiä tepsiläisyydelle.

Ennen peliä alumnit kohtaavat Tapparan takavuosien tähdet.
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Varmasti some-tiimi avaa enemmän, mutta oman tietoni mukaan hallille tulee harvinaisen kattava mitali- ja paitakokoelma TPS-muistoja lajirajat ylittäen. Näyttelystä tulee pysyvä. Paikalla on useampi sata Tepsin entistä pelaajaa ja myös valmentajia. Ottelu on ennen kaikkea respectiä tepsiläisyydelle.

Ennen peliä alumnit kohtaavat Tapparan takavuosien tähdet.

Damn..olen tulossa lauantaina katsomaan pitkästä aikaa matsia paikan päälle, mutta pääsen paikalle vasta nippa nappa ottelun alkuun. Olisi ollut hauskaa päästä seuraamaan tuota alumni -ottelua :)
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
BERLIININmunkki Turussa?

K: kuinka turkulainen pyytää kondiittorilta viisi BERLIININmunkkia?
V: "Pist siit sit viis piispist!"
 

Liitteet

  • FB_IMG_1446298412660.jpg
    FB_IMG_1446298412660.jpg
    15,9 KB · kertaa luettu: 563

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Laitetaan nyt vaikka tänne. Mä nyt jaksan kitistä ja vängätä tästä, en tiedä olenko jo vanha ja vittumainen, mutta minkä takia twitteriä pidetään Tepsinkin osalta lähes ensisijaisena tiedotuskanavana? Miksi esim. Tomas Mojziksen pikkuvammoista kertova tiedote julkaistaan ensin twitterissä? Ajetaanko kiekkokuluttaja väkisin jonkun 160-sanan pikaviestipalvelun ääreen, josta pitää näitä twitter-tietoja käydä aina seuraamassa risuaitojen seasta? Kaikilla ei ole aikaa lanata twitter-seinää tunnista toiseen pelipäivinä hakeakseen esim. tällaista tietoa. Mielestäni edelleen seuran viralliset nettisivut olisivat ensisijainen paikka tiedotukselle ja varsinkin nyt kun tässä tiedottamisessa on ollut hankaluuksia sekä ristiriitoja tällä kaudella. Joka kerta mua vituttaa se, että saan vastaukseksi "no olisit kattonut twitteristä", kun utelen, että missä uutinen X on muka julkaistu. Tämä asia on ihan valtakunnallisestikin ongelmallinen nykyään, kun twitteriä pidetään mukamas jonain virallisenakin tiedotuskanavana. Poliitikotkin, kun kommentoivat twitterin kautta kaiken nykyään: "....hän toteaa/sanoo/ilmoittaa twitter-tilillään", joten asia ei rajoitu vain Tepsiin. Kyllä niitä perinteisiä nettisivuja edelleen kaikki vanhat ja raihnaisetkin lukevat. Ja vanhan ja raihnaisen mieliset.

Niin ja en ole twitterissä.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tervetuloa nykyaikaan @Pavlikovsky . Twitteriin lienee hiukan helpompi kännykällä tökätä info (mistä vaan!), joka suhteellisen pieni ja tiivis asia nyt oli. Ja kun se sitäkin kautta julkaisu hetkellä päätyy Tepsin etusivulle (ooks rullannu ihan alas, sielä Tepsin kolme viimeisintä twiittiä), niin hiukan ihmeellistä valitusta.
 

Fattsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Twitteriin saa käsittääkseni lisättyä myös suosikkeja. Eli HCTPS suosikiksi ja puhelimeen tulee ilmoitus, kun Tepsiltä tulee twiitti.

Suosittelen kokeilemaan Twitteriä. Olin itsekin alussa hieman sitä vastaan, enkä oikein ymmärtänyt sitä, mutta niin vain jäin käyttäjäksi.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse seuraan aktiivisesti Twitteriä ja ihan jees, että TPS siellä tiedottaa asioista, mutta silti olen samaa mieltä Pavlikoskyn kanssa siitä, että kotisivuille tulisi saada tieto ensimmäisenä tai ainakin samaan aikaan kuin someen.
Amatöörimäinen puuhastelu tulee mieleen, kun päivittää kotisivut ja siellä ei ole uusimpia uutisia koskien seuraa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tervetuloa nykyaikaan @Pavlikovsky . Twitteriin lienee hiukan helpompi kännykällä tökätä info (mistä vaan!), joka suhteellisen pieni ja tiivis asia nyt oli. Ja kun se sitäkin kautta julkaisu hetkellä päätyy Tepsin etusivulle (ooks rullannu ihan alas, sielä Tepsin kolme viimeisintä twiittiä), niin hiukan ihmeellistä valitusta.

Helppoa ja helppoa. Kuvastaa hyvin nykyajan touhua, että kaikki pitää saada tehtyä mahd. helposti, nopeasti, hutaisten kirjaimia säästäen ja survaista uutinen hyttysen paskan kokoisilla kirjaimilla nettisivujen alalaitaan, josta sen voi käydä lukemassa, kun pienellä vaivannäöllä, huolellisuudella ja asiakaslähtöisellä tavalla uutisen voisi kyhäillä ihan uutisena seuran nettisivulle näyttävästi, josta sen löytää ikääntyvä pansiolainen kiekkojäärä kotonaan pöytäkoneellaan, keskustassa iphoneaan räpläävä nörttikoodari kuin työikäinen TPS-fanikin työpaikallaan. Muutenkin puistattaa ajatus, että oletetaan kaikkien heti olevan twittereissä, instagrameissa ja facebookeissa nykyään; "käy lukemassa lisää/katsomassa kuvat paikasta X". Tiedän, että tällainen nalkuttaminen ei johda mihinkään nettisivujen tietojenvälitys-uudistukseen, mutta lähinnä pohdiskelua herättävänä kannanottona tämä, että toivottavasti kaikkia TPS-mlelisiä palveltaisiin samalla tasolla ilman, että hänen tulee kuulua johonkin pikaviestiviidakkoon ja niin, että kukaan ei jäisi uutispimentoon.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Amatöörimäinen puuhastelu tulee mieleen, kun päivittää kotisivut ja siellä ei ole uusimpia uutisia koskien seuraa.

Miten niin ei ole? Siellähän ihan etusivulla (missä varmasti onkin satoja ihmisiä hakkaamassa F5 uusien uutisten toivossa 24/7) on nuo viimeisimmät twiitit, joten myös tuo KOHUTTU Mojzis-twiitti on ollut siellä kun se on twitterissä julkaistu.

Ja tuo Mojzis-twiitti on muuten lyöty ilmoille klo 13:32 tuolloin 18.11.2015, eikös kokoonpanot julkaista noin klo 13? Meinaan, että tässä TPS:n kokoonpano-infoissa sivuillahan tuo asia oli sitten taas jo mainittu...

E: Linkit vie twitteriin ja TPS:n sivuille..


E2:

...toivottavasti kaikkia TPS-mlelisiä palveltaisiin samalla tasolla ilman, että hänen tulee kuulua johonkin pikaviestiviidakkoon ja niin, että kukaan ei jäisi uutispimentoon.

Mutta ei tuossakaan sitten palveltaisi samalla tasolla ihmisiä jotka eivät ole koko tietokoneen käyttöä suostuneet opiskelemaan jos ei nyt kerran palvelta samalla tasolla ihmisiä, jotka ei someen suostu koskemaan. Ollaan nyt hiukan eri linjoilla, mutta kyllä pienet infot on ihan kiva saada ilmoille nopeasti ja helposti vaikka kuinka kuvastaisi surkeaa nykyaikaa.
 
Viimeksi muokattu:

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos tieto on kotisivuilla pienessä ruudussa alareunassa twiitin muodossa ei se ole mielestäni ammattitaitoista viestinää. Mutta joillekin se riittää ja nykyään jopa yllättävän monelle.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Jos tieto on kotisivuilla pienessä ruudussa alareunassa twiitin muodossa ei se ole mielestäni ammattitaitoista viestinää. Mutta joillekin se riittää ja nykyään jopa yllättävän monelle.
Löytyyhän sama ilmoitus Mojziksesta myös kokoonpano-infossa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Löytyyhän sama ilmoitus Mojziksesta myös kokoonpano-infossa.

Löytykööt, kyllä se sinne juhannukseen mennessä varmasti päivitetään jos muistetaan, mutta yleensä muistetaan. Kyse on lisäksi myös siitä, että käytetäänkö twitteria ensisijaisena tiedotuskanavana eli räiskitäänkö tiedot ensin sinne ja vasta myöhemmin TPS-nettisivuille kunhan jaksetaan. Järjestyksen pitäisi olla mielestäni juuri toisinpäin ja en ole kieltämässä twitteriä tai kapinoimassa sitä sen enempää, koska se on toki hyvä lisä tähän kaikkeen, mutta se ei ole paikka jossa kuuluisi tiedotteet julkaista ensin. Mutta kun nykyään kaikki perustuu nopeuteen, helppouteen, vaivattomuuteen, viestien lyhyyteen, niin tässä on ratkaisu risuaitoineen.

Mutta ei tuossakaan sitten palveltaisi samalla tasolla ihmisiä jotka eivät ole koko tietokoneen käyttöä suostuneet opiskelemaan jos ei nyt kerran palvelta samalla tasolla ihmisiä, jotka ei someen suostu koskemaan..

Hauskaa viisastelua, mutta totean vain, että tietokoneet nyt ovat olleet vaikuttamassa ihmisten keskuudessa hiukan kauemmin kuin twitterin kaltaiset viestiympäristöt, mutta jos haluat kääntää asian näin, niin käännä vaan. En tiedä sitten pitääkö tietokoneettomille ihmisille soittaa kotiin koskien Mojziksen pelikuntoa. Ai niin, jos eivät omista seinäpuhelintakaan. No kai ne toimistolta lähtee ajamaan fillarikierroksen ja kertomassa asian ihan paikanpäällä.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Kyse on lisäksi myös siitä, että käytetäänkö twitteria ensisijaisena
En nähnyt tepsin kotisivuilta koska kokoonpano julkaistu. Luulis, että aika samaan aikaan n. klo 13. Jos on julkastu ennen klo 13.32 niin siinä kohtaa kotisivut ovat olleet ensisijaisena.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hauskaa viisastelua, mutta totean vain, että tietokoneet nyt ovat olleet vaikuttamassa ihmisten keskuudessa hiukan kauemmin kuin twitterin kaltaiset viestiympäristöt, mutta jos haluat kääntää asian näin, niin käännä vaan. En tiedä sitten pitääkö tietokoneettomille ihmisille soittaa kotiin koskien Mojziksen pelikuntoa. Ai niin, jos eivät omista seinäpuhelintakaan. No kai ne toimistolta lähtee ajamaan fillarikierroksen ja kertomassa asian ihan paikanpäällä.

No niin pitää vähän viisastella, kun ei tä nyt niin vakavaa ole. Mojziksestakaan kun kerrottavaa ei ollut enempää kuin se 160 merkkiä niin mun mielestä se on hiukan turhaa valittamista, kun se sama tieto tosiaan näkyi TPS:n etusivulla samaan aikaan, kuin twitterissä. Kuitenkin ihan oikeastihan PÄÄSÄÄNTÖISESTI nuo tiedot nimenomaan tulevat juurikin sivuille ensimmäiseksi kun jotain isompaa tiedotettavaa sitten on, oli sitten kyse Tukosen poissaolosta tai Pikkaraisen jatkosta.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kuitenkin ihan oikeastihan PÄÄSÄÄNTÖISESTI nuo tiedot nimenomaan tulevat juurikin sivuille ensimmäiseksi kun jotain isompaa tiedotettavaa sitten on, oli sitten kyse Tukosen poissaolosta tai Pikkaraisen jatkosta.

Ei muuten tule. Tulivat joskus ennen nykyistä sivujen päivittäjää, mutta ei nykyisin enää.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kuinka helvetin vaikeaa se uutinen on saada kotisivuille?

Tälle nykyiselle sankarille kaikki on kai vaikeaa. Vai onko seurassa tehty päätös jottei kotisivut ole tiedottamisen pääkanava?

Onko siellä päätoiminen mediavastaava?

Faniryhmien vetäjille: käyttekö keskustelua seura kanssa?
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei muuten tule. Tulivat joskus ennen nykyistä sivujen päivittäjää, mutta ei nykyisin enää.
Aijaa, no mulla oli just kaks päinvastaista esimerkkiä, oisko sulla heittää vastaavia Mojzista lukuunottamatta? Ei mua haittaa olla väärässä tässä, mulle sinäänsä ihan sama kun seuraan vähän kaikkia kanavia ja mä saan kyllä tiedon tarpeeksi nopeesti anyways. Kunhan kiinnostaa, että valitetaanko vaan valittamisen ilosta vai jätetäänkö tosiaan kaikki isot uutiset nykyään ensin twitteriin ja vasta ensi juhannuksena sivuille, niinkuin jossain viestissä mainittiin..
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Minulle tässä asiassa ei kyse valittamisen ilosta.

Minusta kotisivujen tulisi olla pääkanava ja muut tukisivat tätä. On siis minun mielipide.

Otteluennakoista luopuminen oli jo aivan käsittämätön asia. Kuinka paljon ottaisi aikaa katsoa ed. ottelut ja tarinoida jotain mm.loukkaantumiset.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Aijaa, no mulla oli just kaks päinvastaista esimerkkiä, oisko sulla heittää vastaavia Mojzista lukuunottamatta? Ei mua haittaa olla väärässä tässä, mulle sinäänsä ihan sama kun seuraan vähän kaikkia kanavia ja mä saan kyllä tiedon tarpeeksi nopeesti anyways. Kunhan kiinnostaa, että valitetaanko vaan valittamisen ilosta vai jätetäänkö tosiaan kaikki isot uutiset nykyään ensin twitteriin ja vasta ensi juhannuksena sivuille, niinkuin jossain viestissä mainittiin..

Omat kokemukset ovat esimerkkejä. Kotisivut ovat jäljessä ja päivityksiä saa kysellä Jatkoaikaa myöten Tepsin vastaavilta tahoilta. Sen jälkeen saattaa jotain tapahtua.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Minulle tässä asiassa ei kyse valittamisen ilosta.

Minusta kotisivujen tulisi olla pääkanava ja muut tukisivat tätä. On siis minun mielipide.

Samaa mieltä. Mutta taidamme kuulua vähemmistöön.

Nykymaailmassa muutenkin oletetaan tekniikan kehittymisen takia kaikenlaista vastaanottajista. Että kaikki lukevat heti sähköpostinsa ja ovat aina tavoitettavissa, kaikki ovat twitterissä, kaikilla facebook tili, jne. Tämä voi olla tulevaisuutta.

Tällä hetkellä luultavasti ottelutapahtumiin parhaiten ehtivä ja maksukykyisin osasto, joka TPS:ää seuraa, eli ns. suuret ikäluokat, heillä eivät ole nämä uutuudet ns. arkipäivää ja tuskin tulevat koskaan olemaankaan. Heidän tapansa tarkistaa maailman asioita ovat edelleen aamulla kotiin ilmestyvä paperilehti, teksti-tv ja lasten heille ostama tietokone. Mutta jos haluaa segmentoida asiakkaita (tietoisesti?), niin keskittymällä twitteriin ja facebookiin tietty porukka on automaattisesti ulkona "yhteisöstä". Jokainen taho määrittää toiminnallaan sitä mitä halutaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös