Laiska pakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Kerrankin on logiikkaa ja tilannetajua somevastaavilla ja täällä vaan ilkutaan!?!? :D
Joo, onhan se. Itellä olis kyllä aika äkkiä tullut tosta 1+1 mieleen. Ehkä se olikin vitsi.Eikös tuo Turun Terassikesä ole Turku Liven järkkäämä konsepti?
Mutta joo, ihan hauskasti kyllä mainokset aseteltu peräkkäin. :D
Sen verran vaan että TPS voisi onnitella ja muistaa Ilves pelissä edellisenä päivänä 60v täyttävää Raimo Helmistä.
Tämä TPS-antipatia lähentelee taidetta ja hieno asia. Esim. sinne IS:n Liigatuomio-osion jossa janarit käyvät läpi toppeja ja floppeja saadaan lähes aina raflaavaa mustavalkoista sisältöä, jollei muuta niin täysin asiaanliittymättömillä kuvituskuvilla.Naurattanut muuten tämä median ajojahti tepsiä vastaan monesti. Esim. tämä muukalaislegioona. Tepsillä oli 10 ulkkaria. Satuin katsomaan Lukon kokoonpanoa ja siellä on 12 ulkkaria. Missä otsikot? Aivan ei missään, mutta voinee tietysti johtua siitä että TPS herättää Suomessa enemmän tunteita, mikä on sinällään tietysti positiivisempaa. Tuo muukalaislegioonakin käännettiin positiiviseksi.
Onko @-TMA- pleijarikausarit jo myynnissä?
Olen varmaan vanha mutta onko 40min paljon?Peli päättyi 40 minuuttia sitten ja varmistettiin pleijaripaikka, mutta Instassa tai Facebookissa ei mitään päivityksiä asiasta.
Olen varmaan vanha mutta onko 40min paljon?
Ne jotka on kiinnostuneita hakevat tiedon täältä tai vaikkapa liigan sivuilta, ne keitä ei niin vakavasti kiinnosta katsovat vaikka uutisista. Eli kuka tarvitsee tuon <40min some-päivityksen? Me täällä?
Media-alalla työskennelleenä vastattava, että ON!Olen varmaan vanha mutta onko 40min paljon?
Ne jotka on kiinnostuneita hakevat tiedon täältä tai vaikkapa liigan sivuilta, ne keitä ei niin vakavasti kiinnosta katsovat vaikka uutisista. Eli kuka tarvitsee tuon <40min some-päivityksen? Me täällä?
Uutiskirje ja olettaisin, että uutinen tästä tulee piakkoin julki.
Infot ja käytänteet löytyvät TPS:n sivuilta sekä laajalla uutiskirjejakelulla lähtenyt tovi sitten.
Mikä on nyt käytäntö siinä jos TPS pelaisi vain yhden pelin?
Asia selvä. Olen vaan vanha. :)Media-alalla työskennelleenä vastattava, että ON!
Hanhinaama.Mikä on nyt käytäntö siinä jos TPS pelaisi vain yhden pelin?
En nyt jaksa tarkemmin selvittää, mutta Tubetapahtuman kapasiteetti on noin 8000, koska sinne ei juuri myydä seisomaan lippuja.Joka vitun vuosi sama hype, kun tubetapahtuma myy KERRAN vuodessa hallin täyteen. Hieno saavutus, mutta koitappa 30 kertaa vuodessa. Vertaillaan sen jälkeen keskiarvoja.
9070 kuulutettiin yleisömääräksiEn nyt jaksa tarkemmin selvittää, mutta Tubetapahtuman kapasiteetti on noin 8000, koska sinne ei juuri myydä seisomaan lippuja.