TPS, media ja julkisuus

  • 2 984 201
  • 11 994

Manlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joko sitä ollaan tyytyväisiä yhdestä videosta kun muuten ollaan oltu täysin bunkkerissa hiljaa?
Oliko Tuomisen aikana yhtään sellaista "ensimmäistä päivää" kun Tuominen ei olisi ollut kameran kanssa haastattelemassa kaikkia kenet vaan treeneissä löysi?
Itse olen ainakin aivan helvetin pettynyt nykytouhuun. Joo, julkistusvideot on hienoja, niin ne oli myös Tuomisen aikana.
Eiköhän tää "nykytouhu" tästä parane vielä, kun kausi lähtee käyntiin pikkuhiljaa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eiköhän tää "nykytouhu" tästä parane vielä, kun kausi lähtee käyntiin pikkuhiljaa.
Mistä tällainen aavistus?

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. Toivon että paranee mutta alku on ollut sysipaskaa suorittamista.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Joko sitä ollaan tyytyväisiä yhdestä videosta kun muuten ollaan oltu täysin bunkkerissa hiljaa?
Oliko Tuomisen aikana yhtään sellaista "ensimmäistä päivää" kun Tuominen ei olisi ollut kameran kanssa haastattelemassa kaikkia kenet vaan treeneissä löysi?
Itse olen ainakin aivan helvetin pettynyt nykytouhuun. Joo, julkistusvideot on hienoja, niin ne oli myös Tuomisen aikana.
Onhan sieltä tullut urheilukatsausta, hunajacasteja. Pelaajulkistus videoita, joita on muidenkin seurojen fanitkin kehunneet. Harjoituspeleistä tiedotetaan hyvin, ainakin tulevan viikonlopun Gatorade turnauksesta tiedotettu tosi hyvin. Miettinen ja pelaaja on ollut nyt puhumassa, miten harjoitukset etenee jne.

Tuomisen aikana oli toki hunajacasteja. Mutta muuten oli minusta sekavampaa, peleistä tiedotettiin huonommin jne. Toki parantaa pitää, mutta ihan jees alku minusta. Voi kysyä, mitä Tuomiston aikana tehtiin paremmin? Ei minusta mitään.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onhan sieltä tullut urheilukatsausta, hunajacasteja. Pelaajulkistus videoita, joita on muidenkin seurojen fanitkin kehunneet. Harjoituspeleistä tiedotetaan hyvin, ainakin tulevan viikonlopun Gatorade turnauksesta tiedotettu tosi hyvin. Miettinen ja pelaaja on ollut nyt puhumassa, miten harjoitukset etenee jne.

Tuomisen aikana oli toki hunajacasteja. Mutta muuten oli minusta sekavampaa, peleistä tiedotettiin huonommin jne. Toki parantaa pitää, mutta ihan jees alku minusta. Voi kysyä, mitä Tuomiston aikana tehtiin paremmin? Ei minusta mitään.
Mitä urheilukatsausta? Edellinen Hunajacast maaliskuussa. Julkaisuvideot on hyviä, kuten ne oli ennenkin. Harjoituspeleistä, joihin lasken myös Pitsin, ja sieltä ei tullut edes kokoonpanoja. Nyt saatiin yksi video missä oli kaksi hyvää haastattelua. Siinä kaikki ja jos siihen olet tyytyväinen niin hyvä, mä en ole.

Eikö Tuomisen aikana tehty sun mielestä edes Hunajacastia paremmin? Entä ne haastattelut ekoista treeneistä? Tuominen oli halutessaan aivan helvetin hyvä mutta valitettavan harvoin hän halusi.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Mitä urheilukatsausta? Edellinen Hunajacast maaliskuussa. Julkaisuvideot on hyviä, kuten ne oli ennenkin. Harjoituspeleistä, joihin lasken myös Pitsin, ja sieltä ei tullut edes kokoonpanoja. Nyt saatiin yksi video missä oli kaksi hyvää haastattelua. Siinä kaikki ja jos siihen olet tyytyväinen niin hyvä, mä en ole.

Eikö Tuomisen aikana tehty sun mielestä edes Hunajacastia paremmin? Entä ne haastattelut ekoista treeneistä? Tuominen oli halutessaan aivan helvetin hyvä mutta valitettavan harvoin hän halusi.
9.6.23. Tuli katsaus seuran tilanteesta. Kotisivuille tuli juttu; jossa saatiin kommenttaja Miettiseltä, Uramalta, Suoraniemeltä ja Kalliolta seuran nykytilanteesta. Erikseen tuli vielä Kallion/Suoraniemen jokaisen pelaajan läpikäynti hunajastin muodossa. Kuten Miettisen hunajacast, jossa puhuttiin hänen historiasta ja miten haluaisi Tepsin pelaavan.
Tuomisen aikana, hän itse ja Perttula haastatteli haastateltavaa jossain pimeässä studiossa. Nyt oli Kultaranta Golfissa. Parempi paikka? Musta Tuomisen aikana ei ollut yhtään sen ihmeellisempiä kysymyksiä.

Tuominen oli hyvä kun halui, mutta aikas harvoin.

Tälläinen katsaus tuli ennen Pitsiturnausta viime vuonna. Eli pelien kokoonpanoja ei ainakaan kotisivulle tullut, kun seuraava raportti oli Pitsiturnauksen läpikäynti.


Tänä vuonna tuli samanlainen raportti, jossa kokoonpano ketkä mukana. Mutta ei toki matsikohtaisia kokoonpanoja.

 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
9.6.23. Tuli katsaus seuran tilanteesta. Kotisivuille tuli juttu; jossa saatiin kommenttaja Miettiseltä, Uramalta, Suoraniemeltä ja Kalliolta seuran nykytilanteesta. Erikseen tuli vielä Kallion/Suoraniemen jokaisen pelaajan läpikäynti hunajastin muodossa. Kuten Miettisen hunajacast, jossa puhuttiin hänen historiasta ja miten haluaisi Tepsin pelaavan.
Tuomisen aikana, hän itse ja Perttula haastatteli haastateltavaa jossain pimeässä studiossa. Nyt oli Kultaranta Golfissa. Parempi paikka? Musta Tuomisen aikana ei ollut yhtään sen ihmeellisempiä kysymyksiä.

Tuominen oli hyvä kun halui, mutta aikas harvoin.

Tälläinen katsaus tuli ennen Pitsiturnausta viime vuonna. Eli pelien kokoonpanoja ei ainakaan kotisivulle tullut, kun seuraava raportti oli Pitsiturnauksen läpikäynti.


Tänä vuonna tuli samanlainen raportti, jossa kokoonpano ketkä mukana. Mutta ei toki matsikohtaisia kokoonpanoja.

Suvivieras on tullut ennenkin, nyt se sisällytettiin osaksi Hunajacastia eli ei mitään uutta auringon alla.
Mutta joo, mä oon sitä mieltä että ei riitä, sä oot sitä mieltä että riittää. Turhaan tästä kinastellaan, ei mun mieli mihinkään muutu ennen kuin sieltä oikeasti alkaa tulee jotain ulos.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Itse olen kyllä @HC Hetu kanssa samoilla linjoilla. Lähes koko kesä oli täyttä radiohiljaisuutta. Ensimmäisen päivän treeneistä saatiin ulos ruhtinaalliset muutamat kuvat faceen illaksi. Hunajacast on hylätty sen sileän tien.

Parantaa pitää, jotta päästään edes Tuomisen tasolle. Tuomisella oli ongelma, että yritti tehdä liikaa kaikkea, jolloin laatu jäi usein puolitiehen. Nyt mennään minimilinjalla, tosin ihan ok laadulla. Parempaan pitää pystyä. En tiedä vastaako mediapuoli suoraan kotisivuista, mutta etenkin siellä on/oli kyllä niin runsaasti parannettavaa, että heikompia hirvittää.
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Varmaan ny pitää antaa hetki aikaa. Tässä on kesälomat pyörineet yhdellä sun toisella ja onko tuomisen tilalle virallisesti edes palkattu ketään vielä. Kauden alkuun on kuitenkin vielä 1,5kk. Kerkee tapahtumaan asioita myös mediapuolella. Ihmisiä ei edes kiinnosta hoki heinäkuun helteillä(sateilla) paitsi meitä muutamaa täälä jatkoajassa.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Suvivieraita tuli molempina vuosina.
Kauden avaus oli 3.6.22; jota nyt ei ole ollut. Tällänen olisi ollut kiva tänäkin vuonna.
Pelaajavideoita on tullut molempina vuosina, jotka ovat olleet hienoja.
Nyt tosiaan käytiin 24.3. hunajastissa kausi läpi. Ympäripyöreää varmasti, niinhän noi aina ovat. Edellisenä kautenakin käytiin kausi läpi vastaavalla tavalla.
9.6.23 tuli tosiaan urheilukatsaus seuran tilanteesta; jossa puhuivat Kallio, Urama, Suoraniemi, Miettinen.
Tämä oli kyllä hyvä katsaus, sopivasti kysymyksiä jokaiselle.
Joukkuetreenien alusta on tullut juttua ja videota, kuin viimekaudella.
Harjoituspeleistä tiedotetaan nyt paremmin kuin viimekaudella. Pitsiturnauksesta tuli samanlainen raportti molempina vuosina kotisivuille, jossa kokoonpano kaikkina pelaajina.

Parannettavaa löytyy toki, kuten aina. Kausi alussa toki vasta, eikä nyt pelata CHL:ä.
 
Viimeksi muokattu:

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Tiedetäänkö me edes tuon mediatiimin kokoa. Musta se näyttää siltä että mediatuottaja tekee likimain kaiken yhdessä kuvaajan kanssa, jos siellä vielä tälläinen rooli edelleen on. Graafikko tekee todennäköisesti vain grafikkaa, mutta muutoin kuvittelen, että siellä samat kaverit kuvaa, editoi, kirjoittaa ja päivittää kotisivuja jonkin julkaisualustan kautta, eli heillä ei varmaankaan ole pääsyä muokkaamaan itse sivustoa. Todennäköisesti olivat vielä kaikki heinäkuussa samaan aikaan lomalla.

Ei tässä nyt kauheasti ollut asiaa, mutta tuntuu, että siellä on vaan kaikilla kädet savessa vähän kaiken kontentin kanssa ja kokonaisuus jää hahmottamatta. Tuomisen korvaajan pitäisi hallita tätä kokonaisuutta.
 
Viimeksi muokattu:

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Tutohan käsittääkseni aikoinaan käytti ihan mainostoimistoa, joka sitten tuotti videoita ja muuta hassun hauskaa matskua. Tälläinen ”perinteinen” markkinointitiimi voisi toimia myös Tepsille inhousena, eli siellä olisi erikseen viestinnän ammattilaiset kirjoittamassa, mediatuottaja suunnittelemassa, graafikko tai AD luomassa ilmeen ja sitten erikseen videotuotanto, joka toimii yhdessä edellä mainittujen kanssa. Tämmösistä palikoista koostuva ammattilaisten tiimi kokoaikaisena on vaan aika saatanan kallista. Mutta voi myös maksaa ittensä takaisin.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Ei tuosta TPS-turneesta mitään ottelulähetyksiä ole tulossa? Paikalle toki pyritään, mutta tällä hetkellä näyttää vähän heikolta. Olisi mukava seurata muutakin kuin tulokset. Jossei kuvaa saatavilla niin onko edes selostus jossain?
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olen kyllä @HC Hetu kanssa samoilla linjoilla. Lähes koko kesä oli täyttä radiohiljaisuutta. Ensimmäisen päivän treeneistä saatiin ulos ruhtinaalliset muutamat kuvat faceen illaksi. Hunajacast on hylätty sen sileän tien.
On erittäin hienoa eikä lainkaan väheksyttävää, että TPS:n jääkiekkojaostoa seuraa myös kaltaisenne tiedonnälkäiset "ympärivuotiset" kannattajat. On kuitenkin ymmärrettävä, että TPS:n tavoittaessa monikymmen tuhatpäisen yleisön siellä on vain pieni prosentti sellaisia, ketkä ovat keskellä kesähelteitä kiinnostuneita siitä kuka juoksee yli kolme tonnia Cooperin testissä tai kuka golfasi alle parin TPS-golfissa. Olisiko hienoa, että toimistolla painettaisi pitkää päivää ympäri vuoden painaen laatuvideoita ja -kontenttia ulos myös juhannusaatonaattona? Kyllä. Onko tämä millään tavalla tarpeellista? Ei.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
On erittäin hienoa eikä lainkaan väheksyttävää, että TPS:n jääkiekkojaostoa seuraa myös kaltaisenne tiedonnälkäiset "ympärivuotiset" kannattajat. On kuitenkin ymmärrettävä, että TPS:n tavoittaessa monikymmen tuhatpäisen yleisön siellä on vain pieni prosentti sellaisia, ketkä ovat keskellä kesähelteitä kiinnostuneita siitä kuka juoksee yli kolme tonnia Cooperin testissä tai kuka golfasi alle parin TPS-golfissa. Olisiko hienoa, että toimistolla painettaisi pitkää päivää ympäri vuoden painaen laatuvideoita ja -kontenttia ulos myös juhannusaatonaattona? Kyllä. Onko tämä millään tavalla tarpeellista? Ei.
Ei millään tavalla tarpeellista, varsinkin kun sen vetää noin överiksi mitä sinä tuossa tekstissäsi vedit.
Mutta jos jengille kelpaa se miten tuota nyt hoidetaan niin ok, mä itse haluaisin että palattaisiin edes siihen mitä se oli ennen.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Tulevan viikonlopun TPS-turnauksesta vähän infoa. Turun Sanomien tilaajat pystyvät siis katsomaan viikonlopun pelit.

Turun Palloseuran preseason jatkuu perjantaina ja lauantaina kotikaukalossa TPS-turnauksen merkeissä. 11.–12.8. Gatorade Centerissä pelattavassa turnauksessa esiintyvät kotijoukkue TPS:n lisäksi HPK, JYP sekä KalPa.

Viime kesän tapaan myös tällä kertaa halukkailla kausikorttilaisilla on mahdollisuus päästä tutustumaan TPS:n pukuhuoneeseen perjantaina. Ohjatuille kierroksille mahtuu 60 nopeinta. Kierroksia järjestetään kuusi aikavälillä 14:00 – 15:30.

Turun Sanomat näyttää tilaajilleen kaikki ottelut suorina lähetyksinä Gatorade Centeristä osoitteessa ts.fi/katso. Lähetykset ovat katsottavissa myös tallenteina.

Nähdään viikonloppuna TPS-turnauksessa!

 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Viime kesän tapaan myös tällä kertaa halukkailla kausikorttilaisilla on mahdollisuus päästä tutustumaan TPS:n pukuhuoneeseen perjantaina.

En ole paikalle pääsemässä, mutta olisi se muutenkin vähän hankalaa kun ei ole kausaria näkynyt tai kuulunut.
 

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Tulevan viikonlopun TPS-turnauksesta vähän infoa. Turun Sanomien tilaajat pystyvät siis katsomaan viikonlopun pelit.

Turun Palloseuran preseason jatkuu perjantaina ja lauantaina kotikaukalossa TPS-turnauksen merkeissä. 11.–12.8. Gatorade Centerissä pelattavassa turnauksessa esiintyvät kotijoukkue TPS:n lisäksi HPK, JYP sekä KalPa.

Viime kesän tapaan myös tällä kertaa halukkailla kausikorttilaisilla on mahdollisuus päästä tutustumaan TPS:n pukuhuoneeseen perjantaina. Ohjatuille kierroksille mahtuu 60 nopeinta. Kierroksia järjestetään kuusi aikavälillä 14:00 – 15:30.

Turun Sanomat näyttää tilaajilleen kaikki ottelut suorina lähetyksinä Gatorade Centeristä osoitteessa ts.fi/katso. Lähetykset ovat katsottavissa myös tallenteina.

Nähdään viikonloppuna TPS-turnauksessa!

Onkohan Turun Sanomilla jotain ilmaista kokeilua tai jollain ystävällisellä turkulaisella etukoodia tohon tilaukseen? Ei viittisi kuukauden tilausta norm. hintaan tilata noiden parin ottelun takia...
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Jos oot sen kausarin hommannut niin äppiin se myös pölähtää.
Sitä myötä oman kausarin lainaaminen kavereille onnistuu myös mainiosti.

Eipä ole mitään äppejä, eikä kukaan moisista mitään edes puhunut. Muoviläpyskällä tähänkin asti menty.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
TPS-appilla voi myös lainata kausaria puhelinnumerolla ilman että fyysisen kortin kanssa tarvitsee plärätä, on todella käytännöllinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös