Hän joka tietää
Jäsen
Pompino kirjoitti:Hän, joka ei tiedä edes suosikkijoukkuettaan, käyttää allekirjoitusta:
Täysi urpo.
Hähäh. Kuitti näytti purevan.
Pompino kirjoitti:Hän, joka ei tiedä edes suosikkijoukkuettaan, käyttää allekirjoitusta:
Täysi urpo.
kausi kirjoitti:Pitäisköhän tepsille rekrytoida samanlainen mediasuhteidenkonsultantti kuin Anna Sorainen on Kimille. Oliskohan Iku käytettävissä? Luunkova ammattilainen kaikilla sektoreilla. Olisi meidän kostean brandyn näköinen mies, satana.
kausi kirjoitti:Kolmas pääkirjoitus: TPS:n pakka sekaisin
Kiekkotermein sanottuna TPS:n pakka näyttää uuden kauden kynnyksellä olevan ikävästi sekaisin. Uutiset alkoholihuuruisesta laivamatkasta, jossa joukkue ajautui tappeluun, tähtihyökkääjä putkaan ja päävalmentajakin asteli aamulla ulos laivasta paljain jaloin, antavat valitettavan signaalin varsinkin urheilevalle nuorisolle.
Pienestä juhlimisesta pelimatkoillakaan tuskin kukaan on nipottamassa, mutta nyt näyttää siltä, että runsas alkoholinkäyttö leimaa TPS:n imagoa liian usein - johtoa myöten. Arvot eivät ole TPS:ssa kohdallaan eikä tilanne hallinnassa. Urheilijoiden tulisi olla nuorison esikuvana, mutta miten vanhemmat voivat päästää jälkikasvunsa seuraan, jossa meno on joka tasolla näin holtitonta. Sitä paitsi negatiivinen julkikuva heijastunee ennen pitkää myös katsojalukuihin Turkuhallissa.
kausi kirjoitti:Raipe, olet lainannut/olemme lainailleet niin sekavasti etten ole ihan varma mitä tarkoitat tuolla "hyvin sanottu" yms setillä mutta laitetaan nyt vielä varmuuden vuoksi että tuo hurskahtava ja harras teksti on siis Turun Sanomista.
raipe kirjoitti:Olen itse junioripuolella hommissa, enkä mitenkään voi ymmärtää, että urheiluseuran edustajilta voitais hyväksyä kännissä tappelut, putkassa käymiset, valmentajien toilailut jne.
raipe kirjoitti:Olen itse junioripuolella hommissa,
raipe kirjoitti:Olen itse junioripuolella hommissa, enkä mitenkään voi ymmärtää, että urheiluseuran edustajilta voitais hyväksyä kännissä tappelut, putkassa käymiset, valmentajien toilailut jne.
Rosoh kirjoitti:Kirjoituksestasi päätellen voisi luulla että olet junioripuolella pullonkerääjänä tms vastaavassa hommassa.
kausi kirjoitti:Joko nyt voidaan tulkita että Ansakselle pedataan seuraajaa ns yhtiölle läheisistä toimijoista?
kosh kirjoitti:Harvinaisen IrjaTulosmaista tekstiä. Noita ongelmia ei tietenkään pidä kieltää, mutta onhan tuo erikoista, että seurajohtoomme viitataan kun puhutaan nuorison esimerkistä.
REPS! En ymmärrä! Ammattilaisvalmentaja eikä omista varakenkien varakenkiä! En ole koskaan kuullut mitään vastaavaa. Pitäiskö pistää paita päälle?faaip de oiad kirjoitti:Mihin on jäänyt Jortikan varakenkien varakengät? Tules Jortsu selittämään tää asia. Onhan tosiaan parempi että paljain jaloin ettei housutta, olisi joutunut pian kulkemaan paljain jortik...
Pressiboxi kirjoitti:Aika paha teksti. Eikä piiruakaan liioiteltua tavaraa, valitettavasti.
Jokohan viime päivinä vihjaamani johdon alkoholiongelmat otetaan tässäkin ketjussa pykälän vakavammin? Tämähän on ollut ns. kielletty aihe esim. Turun mediassa. Operatiivisen johdon vaihtuessa TPS:ssä likasankomateriaalia riittää vielä huimempiin tarinoihinkin, olkaa varoitettuja.
Jaakko Ketosen työpaikan osoite lienee lähiaikoina vaihtumassa? Huimimmat huhut kertovat jo 1.11. tapahtuvista muutoksista. Toivossa on hyvä elää.
kausi kirjoitti:Sitä paitsi negatiivinen julkikuva heijastunee ennen pitkää myös katsojalukuihin Turkuhallissa.
Siinä tapauksessa turunsanomien ja muiden kannattaisi vähän miettiä että mitä uutisoivat. Ei ketään kiinnosta jos jonkun saman kokoisen muun firman risteilyllä tapahtuisi vastaavaa, mutta kun kyseessä on niinkin yhteiskunnallisesti merkittävien henkilöiden kuin jääkiekkoilijoiden tekemiset, niin siitä kyllä jeesustellaan.Pressiboxi kirjoitti:TPS on suurin palloilupuolen toimija Turussa. Sitä kautta merkittävin roolimalli ja ihanne tuhansille nuorille.
dana77 kirjoitti:Alkoholismi on sairaus jota pitää hoitaa, mutta melkeinpä siitä otsikkojenkin repiminen on sairautta (loppukevennyksen omaisesti sanottakoon että sitä voidaan hoitaa esim RK-62:lla).
Hän kirjoitti:Nurminen Kiekkolehden haastattelussa Ruotsin vuosien aikaan:
"K: Mitä mieltä olet rasismista?
V: Olen varmaan itsekin jollain tavalla rasisti."
Täysi urpo.
JHag kirjoitti:Onko Hannun kengistä tietoa?
Kyllähän näistä asioista voi ja saa olla mitä mieltä tahansa, mutta ensimmäistä kertaa pitkään aikaan meikäläisestä alkaa tuntua, että "Tää on mun Tepsi!". Nyt siellä alkaa olla asiameininkiä. On ihan turha pitää kynttilää vakan alla kun porukasta löytyy kuitenkin särmää. Joukkue alkaa olla valmentajansa näköinen, hienoa! Jatkakaa samaan malliin...JHag kirjoitti:The Pena Trophy on aika kulahtanutta tavaraa kollektiivisen TPS Trophyn rinnalla. Jumaleisön mitä toimintaa; Narvanmaan taksireissut, Jortikka, Ansas, Nurminen...tässähän ihan silmä kostuu, kun Jeren & Pentin edellisestä huikkareissusta on ehtinyt vierähtää jo 4 kuukautta***. Onko Hannun kengistä tietoa?