TPS, media ja julkisuus

  • 2 984 876
  • 11 995

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
On joku digiuutinen, niin ei näe uutista kunnolla.

Kuitenkin viankorjaus puolilta päivin vielä kesken.

TPS mainostanut tuossa koko ajan käytännössä pelkästään Ässät matsia. Eiköhän siellä ole ollut Holma papukaijapihtien kanssa sähkökaapissa.
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On joku digiuutinen, niin ei näe uutista kunnolla.

Kuitenkin viankorjaus puolilta päivin vielä kesken.


"Kiinteistö Oy Turun Monitoimihallin toimitusjohtaja Kari Rantala uskoo, että vika saadaan korjatuksi muutaman tunnin sisällä, eikä illan kello 18.30 käynnistyvä ottelu TPS–Saipa ole vaarassa."
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Opin tänään, että TPS-appilla pystyy lainaamaan kausikorttia mobiililla. Käsittämätöntä, ettei tätä ole suuremmin markkinoitu vai onko mulla mennyt ohi?

edit: täsmennetään siis vielä, että vaikka omistan fyysisen kausikortin enkä digikausikorttia niin pystyn appilla tuota korttia lainaamaan.
 

Lakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Opin tänään, että TPS-appilla pystyy lainaamaan kausikorttia mobiililla. Käsittämätöntä, ettei tätä ole suuremmin markkinoitu vai onko mulla mennyt ohi?

edit: täsmennetään siis vielä, että vaikka omistan fyysisen kausikortin enkä digikausikorttia niin pystyn appilla tuota korttia lainaamaan.
Tuli uutena ainakin itselle se, että sitä saa ihan luvallisesti lainata tuolla sovelluksella jos näin. Saattaa tosin johtua siitä, ettei oma kausari tuolla näy vaan valittaa ettei puhelinunmerollani löydy kausikorttia.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Tuli uutena ainakin itselle se, että sitä saa ihan luvallisesti lainata tuolla sovelluksella jos näin. Saattaa tosin johtua siitä, ettei oma kausari tuolla näy vaan valittaa ettei puhelinunmerollani löydy kausikorttia.
Päivitä sovellus. Auttoi mulle.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Tuli uutena ainakin itselle se, että sitä saa ihan luvallisesti lainata tuolla sovelluksella jos näin. Saattaa tosin johtua siitä, ettei oma kausari tuolla näy vaan valittaa ettei puhelinunmerollani löydy kausikorttia.

Mun mielestä joskus on mainostettu että kausaria jopa suositellaan lainattavaksi jos ei itse pääse matsiin. Kuitenkin 1 hlö sillä vain pääsee ja tietysti tulojen kannalta se on ihan sama kuka sinne tulee ennemmin kuin se ettei kukaan tule.
 

Lakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Päivitä sovellus. Auttoi mulle.
Kyllä se uusin versio näyttäisi olevan. Varmaan väärä puhelinnumero sitten päässyt tepsin tietoihin tai sovellus hakee jostain väärän numeron.

Mun mielestä joskus on mainostettu että kausaria jopa suositellaan lainattavaksi jos ei itse pääse matsiin. Kuitenkin 1 hlö sillä vain pääsee ja tietysti tulojen kannalta se on ihan sama kuka sinne tulee ennemmin kuin se ettei kukaan tule.
Kieltämättä ihan järkevältä kuulostaa. Täytynee selvitellä aspan kanssa tuo mobiilikausari toiminaan, sitä on vähän helpompi lainata kuin fyysistä korttia. En tiedä mitä mieltä ovat lipuntarkastuksessa jos on pelkkä kuva kausarin QR-koodista. Tuominen vois kyllä näistäkin kausarijutuista vähän tiedotella useamminkin, itsellä ainakin mennyt ihan ohi.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
^Nimimerkin Kanada-asiantuntijuus ei yllätä.

Huvittavaa tosiaan on, että koska Yhdysvalloissa Kanadaa pidetään jonain pohjoisena ja kylmänä valtiona, myös Etelä-Kanadan suuret kaupungit ovat mielikuvissa jossain pohjoisen kymillä alueilla. Oikeastihan noissa pohjoisissa provinsseissa ei asu juuri ketään. Suurin kaupunkikin kolmessa pohjoisimmassa on alle 30000 ihmistä.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Moni jengi, jolla ei ensi viikolla pelejä ole on ainakin ilmoitellut treenaavan vielä alkuviikon ennen lomaa. Tosin Tepsin pelit jatkuu hyvin nopeasti jo joulun jälkeen. Minulle on ihan sama sinänsä, viime vuoden lomailujen jälkeen pelattiin kauden heikoiten ja alkoi itse kullakin olla mieli maassa, toivottavasti lepo tällä kertaa johtaa johonkin muuhun. Tämän loman parasta antia omissa kirjoissa on kuitenkin Jasun paluun lähestyminen jokainen päivä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mä suorastaan vaadin että Pyyhtiä on taas päästetty mökille. Sieltä löytyi vuosi sitten aika hyvä vire.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jumalauta! Nyt pitäis reenata! Seitsemän kertaa päiväs!
Välillä on hyvä resetoida. Kun noita pelejä on katsellut niin kieltämättä monesti on tullut mieleen että nyt pitää poikien saada nollattua . Sen verran väkinäistä pelaaminen on ollut. Kunnon kännitkään ei ole pahitteeksi jos maistuu. Itse olen aika luottavainen TPS:n joulun jälkeiseen ilmeeseen.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Välillä on hyvä resetoida. Kun noita pelejä on katsellut niin kieltämättä monesti on tullut mieleen että nyt pitää poikien saada nollattua . Sen verran väkinäistä pelaaminen on ollut. Kunnon kännitkään ei ole pahitteeksi jos maistuu. Itse olen aika luottavainen TPS:n joulun jälkeiseen ilmeeseen.
Olen täysin samaa mieltä. Sarkasmi. Se on vaikea laji.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Itse olen myös luottavainen, että kevätpuolella aukeaa hyökkäyspelaaminen. Tuo hyökkäysarsenaali kun saa apinat ja gorillat ravistettua selästä pois niin Haapanenkin tekee 7 maalia peliin.

Muistetaan nyt kumminkin ettei Pyyhtiäkään tehnyt viime vuoden ekalla puoliskolla kun muutaman maalin ja keväällä sitten oli verkot koko ajan tötteröllä. Siellä on montakin pelaajaa, jolta on syytä olettaa ketsuppikorkin irtoavan jossain vaiheessa.
 

Aleksis Veli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Petrellien Liigalize-podcastissa on mielestäni oltu ennakoissa ja alkukaudella aika kriittisiä TPS:n suhteen. Muutama viikko sitten nimenomaan TPS nostettiin esiin joukkueena, joka matkalla taulukossa alaspäin, kun moni muu vaikutti olevan nousussa.

Nyt kuitenkin joulutodistuksissa puhuttiin Tepsistä varsin positiiviseen sävyyn. Kun YV huonoa, kärkipelaajilla jäänyt piippuun ja maaleja ei tule, niin kehut menivät nimenomaan valmennuksen suuntaan, kun TPS viidentenä ja kuntopuntarin neljäntenä. Olivat sitä mieltä, että kokoonpano huomioiden on suoritettu hyvin, koska TPS ei ole mikään tähtisikermä. Helppo olla samaa mieltä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös