TPS, media ja julkisuus

  • 2 983 160
  • 11 994

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kun Tuominen saa täällä kehuja saunavideosta, ja aiheesta niin tiputetaan vähän taas maan pinnalle. Ei oltu kuulemma kohuotsikoissa tällä kaudella, hmmm, taisi niitä muutama olla syksyllä case-Korpparin johdosta. Niin se muisti häviää kuin C rinnasta.


Sehän ei tullut Tuomisen suusta, ainakaan ei ollut niin referoitu. Eli uskoisin, että jälkipelin toimittajan muisti on siinä tehnyt tenän ja Tuomista kyseisestä lauseesta on siinä tapauksessa turha syyttää.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Aika vähän on rummutusta tuosta perjantaina olevasta kick-off tilaisuudesta.
Silloin kun se julkistettiin, mutta sen jälkeen ei mitään...
Eikö Tepsi halua sinne väkeä paikalle?

Kyl taas kaik pitäs itte tehä...
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Aika vähän on rummutusta tuosta perjantaina olevasta kick-off tilaisuudesta.
Silloin kun se julkistettiin, mutta sen jälkeen ei mitään...
Eikö Tepsi halua sinne väkeä paikalle?

Kyl taas kaik pitäs itte tehä...
Ainakin tuossa Koulukadun ABC:n kohdalla olevassa mainostaulussa pyöri aamulla mainos tuosta.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Twitterin puolella tänään iltapäivällä asiasta muistuttanut junnupuoli ja edustus.
Mutta erikoisen hiljaista tapahtuman suhteen kyllä ollut, koska itse ainakin ajattelin tapahtuman olevan tietynlainen ”sirkushuvi” ja oishan tuota tilaisuutta voinut myös käyttää bisnespuolen verkostoitumiseen = yhteistyökumppaneiden kalastamiseen.

Näin olisin ainakin itse koittanut toimia.
Nyt niinku syötetään lapaan, mutta ei edes pyritä laukomaan…
 

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United
Mahdetaankohan tuo häppeninki striimata johonkin? Lauantaina pitäisi toki matkata kotikaupunkiin ylioppilasjuhliin mutta tämän yhdistäminen siihen reissuun vaatisi vähän suunnittelua työrintamalla.
 

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United
Olin pitkään Tuomisen puolella ja on tuonut ihan hyviäkin juttuja Seuran viestintään mutta alan itse kääntyä sille kannalle että nyt alkaa olla oikea aika vaihtaa ukkoa.
En tänään itse ollut paikalla mutta jos tapahtuman anti oli tosiaan se mitä tänne on vuodettu, alkaa lupaus "uuden joukkueen esittelystä" kuulostaa suoranaiselta valehtelulta kannattajille.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olin pitkään Tuomisen puolella ja on tuonut ihan hyviäkin juttuja Seuran viestintään mutta alan itse kääntyä sille kannalle että nyt alkaa olla oikea aika vaihtaa ukkoa.
En tänään itse ollut paikalla mutta jos tapahtuman anti oli tosiaan se mitä tänne on vuodettu, alkaa lupaus "uuden joukkueen esittelystä" kuulostaa suoranaiselta valehtelulta kannattajille.
Aivan helvetin hyvin sanottu. Tuo on täysin muroihin kusemista ja kyllä, vieläkin pahempaa, kannattajille valehtelua.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin pitkään Tuomisen puolella ja on tuonut ihan hyviäkin juttuja Seuran viestintään mutta alan itse kääntyä sille kannalle että nyt alkaa olla oikea aika vaihtaa ukkoa.
En tänään itse ollut paikalla mutta jos tapahtuman anti oli tosiaan se mitä tänne on vuodettu, alkaa lupaus "uuden joukkueen esittelystä" kuulostaa suoranaiselta valehtelulta kannattajille.
Niin no joukkue julkaistiin kolmea julkaisematonta ja kolmea haussa olevaa pelaajaa vaille valmiiksi. Onhan se hyvä, että ennen juhannusta saa odottaa vielä kolmea pelaajaa. Jäällä nähtiin kuitenkin 3 veskaria, 17 kenttäpelaajaa, poissa oli Rafkin, Intonen, Arell ja Skaldo. Lisäksi Nurmi lomalaisena penkillä ja Slafkon ensi kauden osoitteesta ei tiedä vielä kukaan.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Olin pitkään Tuomisen puolella ja on tuonut ihan hyviäkin juttuja Seuran viestintään mutta alan itse kääntyä sille kannalle että nyt alkaa olla oikea aika vaihtaa ukkoa.
En tänään itse ollut paikalla mutta jos tapahtuman anti oli tosiaan se mitä tänne on vuodettu, alkaa lupaus "uuden joukkueen esittelystä" kuulostaa suoranaiselta valehtelulta kannattajille.
Surullisinta tässä on mainoksen kannalta, että puhutaan sitten julkistamisesta tai esittelystä, niin ei ollut kumpaakaan. Ei julkistettu, sillä tehtyjä sopimuksia jätettiin julkistamatta.

Ei ollut myöskään kovin kummoinen "esittely" kun osa joukkueesta ihan muualla, varmasti hyvistä syistä, mutta kuitenkin.

Lopputulos pannukakku, paikalle tulivat ne ketä saatiin ja sopimuksista vedettiin pöytälaatikosta päälimmäiset ja loput jäävät odottamaan Jussia (ei Ahokasta).
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Asetun 12 v. lapseni saappaisiin ja arvioin tapahtumaa: arvosana kiitettävä. Jo pelkkä koppikierros teki illasta mahtavan.

Itse lähdin (hieman myöhässä paikalle) oikeastaan ilman odotuksia Typhoonille. Aikaisemmin odotuksia oli, mutta kun tuota ei juurikaan markkinoitu niin se jo kertoi sen, että tapahtuma suunnitellaan kesätyövoimin.

Näinhän se olikin.

Iso miinus siitä, että jäbät oli kentällä verkkareissa. Vaikka katsoin tilaisuutta läheltä kenttää, niin viittäkymppiä käyvät silmämunani ei tunnistanut enää kuin Korpikosken. Specsaverssille siis…

Suurin ”pettymys” ja hämmennys on case Andy. Aika lakoninen ja tympääntyneen oloinen oli myös Tomppa kun asiasta kertoi.

Itselle hyvä mieli jäi Korpparin ilmeestä. Siinä oli oikeasti ihan hyvä fiilis. Kerkesi myös muutaman lauseen vaihtaa ja kertoi, että kunto ja vointi on hyvä. Tsemppiä ja voimia Latelle. Toivon hänelle pelkkää hyvää.
Laurilta oli pakko ottaa myös kortti mukaan matkaan. Anttalainen oli myös tarjoamassa omaansa käsi pitkänä, mutta sovittiin yhdessä että otetaan muutaman änärivuoden jälkeen uusiks ja takan päälle kuva sitten kehyksiin. Ei vielä.

Jussin kertoessa näistä olemassa olevista soppareista, joita ei siis julkaistu, jäi myös hyvä fiilis. Täällä jengi suorittaa itkupotkuraivaria mun mielestä aivan suotta.
Nämät tulee ulos melkosen pian. Syyt panttaamiseen ovat todennäköisesti perustellut. Veikkaan, että isoja kaloja ovatten.

”Virheistä” opiksi ja vuoden päästä paremmalla työllä tapahtuma aikaiseksi.
Sijoittaisivat sen lauantaille ja laittaisivat siihen kunnolla amerikkaa. Vehkeet siellä jo sellaiseen olisi.
Ei se sen enempää kustantaisi kuin tuokaan, mutta rahaa sillä saisi tehtyä.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Asetun 12 v. lapseni saappaisiin ja arvioin tapahtumaa: arvosana kiitettävä. Jo pelkkä koppikierros teki illasta mahtavan.

Itse lähdin (hieman myöhässä paikalle) oikeastaan ilman odotuksia Typhoonille. Aikaisemmin odotuksia oli, mutta kun tuota ei juurikaan markkinoitu niin se jo kertoi sen, että tapahtuma suunnitellaan kesätyövoimin.

Näinhän se olikin.

Iso miinus siitä, että jäbät oli kentällä verkkareissa. Vaikka katsoin tilaisuutta läheltä kenttää, niin viittäkymppiä käyvät silmämunani ei tunnistanut enää kuin Korpikosken. Specsaverssille siis…

Suurin ”pettymys” ja hämmennys on case Andy. Aika lakoninen ja tympääntyneen oloinen oli myös Tomppa kun asiasta kertoi.

Itselle hyvä mieli jäi Korpparin ilmeestä. Siinä oli oikeasti ihan hyvä fiilis. Kerkesi myös muutaman lauseen vaihtaa ja kertoi, että kunto ja vointi on hyvä. Tsemppiä ja voimia Latelle. Toivon hänelle pelkkää hyvää.
Laurilta oli pakko ottaa myös kortti mukaan matkaan. Anttalainen oli myös tarjoamassa omaansa käsi pitkänä, mutta sovittiin yhdessä että otetaan muutaman änärivuoden jälkeen uusiks ja takan päälle kuva sitten kehyksiin. Ei vielä.

Jussin kertoessa näistä olemassa olevista soppareista, joita ei siis julkaistu, jäi myös hyvä fiilis. Täällä jengi suorittaa itkupotkuraivaria mun mielestä aivan suotta.
Nämät tulee ulos melkosen pian. Syyt panttaamiseen ovat todennäköisesti perustellut. Veikkaan, että isoja kaloja ovatten.

”Virheistä” opiksi ja vuoden päästä paremmalla työllä tapahtuma aikaiseksi.
Sijoittaisivat sen lauantaille ja laittaisivat siihen kunnolla amerikkaa. Vehkeet siellä jo sellaiseen olisi.
Ei se sen enempää kustantaisi kuin tuokaan, mutta rahaa sillä saisi tehtyä.
Samaa mieltä. Se vaan näköjään kuuluu TPS kannattajien perinteisiin tällä palstalla edetään "savolaisen supermiehen eli vituiksmän" teemalla. Ensi kausikin on jo pelattu etukäteen. Säälit odottaa vai odottaako nekään? :D
 

foligno

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rennon letkeäähän tuo oli ja nappiverkkarit jalassa ihan ok mutta miksei nyt voitu pelipaitoja laittaa päälle??? Paitsi yleisö, niin myös herrat juontajat olisi edes tunnistaneet pelaajat hiukan paremmin. Pelaajamarkkinointi ohoi?
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Rennon letkeäähän tuo oli ja nappiverkkarit jalassa ihan ok mutta miksei nyt voitu pelipaitoja laittaa päälle???
Tepsillä vaihtui varustetoimittaja just CCM:stä Baueriin niin johtuisko tästä ettei ole vielä saatu uusia pelipaitoja?
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Tepsillä vaihtui varustetoimittaja just CCM:stä Baueriin niin johtuisko tästä ettei ole vielä saatu uusia pelipaitoja?

Pelipaidoissa yleensä vain koreilee varustetoimittajan logo. Paidat tulevat muualta (tässä tapauksessa Karren viimeiset kaudet). Tepsin paidoissa on ollut Bauer CCM:n tilalla jo parin kauden ajan. Harkkapaidoista en tiedä.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Tepsillä vaihtui varustetoimittaja just CCM:stä Baueriin niin johtuisko tästä ettei ole vielä saatu uusia pelipaitoja?
Bauer on ollut jo kaksi ellei kolme vuotta tepsi varustekumppani.
Paitatoimittajana on toimut Karren niminen firma jo iäisyyden, joten senkään taakse ei voi mennä.

Ajattelemattomuutta, sanon minä.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Kiitos palstaveljille korjauksesta, pisti vaan silmään somessa kun Tepsi mainosti tuota Bauer yhteistyötä tällä viikolla.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Rennon letkeäähän tuo oli ja nappiverkkarit jalassa ihan ok mutta miksei nyt voitu pelipaitoja laittaa päälle??? Paitsi yleisö, niin myös herrat juontajat olisi edes tunnistaneet pelaajat hiukan paremmin. Pelaajamarkkinointi ohoi?
Joo selkeät tunnistettavat olivat tyyliin Tuomisto, Pulli, Jasu sekä Korppari.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös