Viestin lähetti Pressiboxi
Voisit kyllä melkein harkita vielä kerran viestin palauttamista tänne?
Viestin lähetti pygmalion
....Näkisinkin sen kovin mielelläni takaisin palstalla, mikäli sanailu vielä on tallella.
Yleisön pyynnöstä, alla siis alkuperäinen viesti, joka on täysin kuvitteellinen, ei siteeksikään todellinen ja siihen tulee suhtautua pelkällä huumorilla:
Puhelu, jota ei ole tapahtunut:
Jokke; Jokke Narvanmaa, kuka soittaa mitä asiaa? Sanon sit heti kärkeen et ei ole mitään ajankohtaista ja muutenkaan kerrottavaa. Sanoin jo kesällä että ei ole kiire ja emme tee mitään, siis hätäisiä päätöksiä ainakaan.
Kannattaja: Jaa, tota ei tässä mene kauan. Olen suuri kannattajanne, olen ilahtunut että Saku tulee....
J: Missä niin on sanottu? Ja kuka Saku, Salkkareiden Saku Salin vai, jumalauta, onko Jukka soittanut sillekin ja tarjonnut pelipaikkaa?
K: Koivun Saku, lehdistä luin pari kuukautta sitten
J: Ei ole vahvistettu, osta silti paita Aurakadulta
K: Joo, milloin Saku tulee
J: Ei ole ajankohtaista, ei tehdä hätiköityjä päätöksiä
K: Milloin on?
J: Ketä sä olet, joku kateellinen toimittaja vai? Lue Turun Sanomista, mä puhun siellä sekavia, hahhaha
K: Perusfani, maksan koko paskan
J: Häh, kuka? Mitä tänne soittelet kesken kiireiden, odotan puheluita vahvistuksilta
K: Oletko miettinyt että niille vois itekkin soittaa
J: Koivut soittelee niin vitusti, mä niitten ideoita toppuuttelen, oliko muuta, tunnetaanko me vai miks mulle soittelet?
K: Olen kiinnostunut kun kuitenkin perhe tuo yhdessä illassa rahaa yli sata euroa.....
J: Niin niin, mut mitä se mulle kuuluu? Sano työnantajalles.
K: No ajattelin vaan et sais kuulla milloin panostaa matsilippuihin,
peleihin jossa Sakukin on kentällä...
J: Jumalauta ja Tammisen viikset, kyllä sä sit huomaat kun kentällä on jos on, osta nyt kaikkiin peleihin lippu, mut älä tule hallille, äläkä soittele tänne. Ja nyt jos ei ole kerran asiaa niin tämä riittää, mulla ei ole aikaa sulle, mikä sä sanoitkaan olevas joku ihme sana se oli, kannattaja tai joku, en halua
tällaisista nyansseista kertoa, lue netistä, sieltä löytyy kun jotain
kerrottavaa on
K: Ei ole netissä Recchistäkään mitn...
J: Mikä reki, luuleks sää että me ostetaan joku reki, kerran jo
kävi källi kun tilasin Zamponia, niin tuli joku Zingoni, nyt riittää, sähän morkaat mua, mun ei tarvii tällaista paskaa kuunnella, mä otan tän henkilökohtaisesti, mä vaan sanon sulle et jos ei tuote kiinnosta niin jää kotiis
K: Mark Recchi ja 1200 Nhl-pistettä, sanoi haastattelussa että tulee tepsiin, valehteleeko vai mitä tää on?
J: Ei ole ajankohtaista, yks kala virvelis, mut ei tule ennen vappua, nyt yks työväentalonenä Littoisista ehkä tulos, mut meil on tuhat jätkää kiikaris. Osa on ihan outoja, joku Aki-Petter ja Miika, pitää sit miettii et mikä siin tilanteessa kokonaisuuden kannalta asiallista ja mihin varaa ja onko tarkoituksenmukaista.....haloo haloo, meni automaattinen TS:lle laadittu vakiotiedote päälle, mitä siellä viell venttaat. Täytyy lopetella, tööt tööt.