TPS, media ja julkisuus

  • 2 987 611
  • 11 997

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Pressiboxi
Voisit kyllä melkein harkita vielä kerran viestin palauttamista tänne?

Viestin lähetti pygmalion
....Näkisinkin sen kovin mielelläni takaisin palstalla, mikäli sanailu vielä on tallella.

Yleisön pyynnöstä, alla siis alkuperäinen viesti, joka on täysin kuvitteellinen, ei siteeksikään todellinen ja siihen tulee suhtautua pelkällä huumorilla:

Puhelu, jota ei ole tapahtunut:

Jokke; Jokke Narvanmaa, kuka soittaa mitä asiaa? Sanon sit heti kärkeen et ei ole mitään ajankohtaista ja muutenkaan kerrottavaa. Sanoin jo kesällä että ei ole kiire ja emme tee mitään, siis hätäisiä päätöksiä ainakaan.
Kannattaja: Jaa, tota ei tässä mene kauan. Olen suuri kannattajanne, olen ilahtunut että Saku tulee....
J: Missä niin on sanottu? Ja kuka Saku, Salkkareiden Saku Salin vai, jumalauta, onko Jukka soittanut sillekin ja tarjonnut pelipaikkaa?
K: Koivun Saku, lehdistä luin pari kuukautta sitten
J: Ei ole vahvistettu, osta silti paita Aurakadulta
K: Joo, milloin Saku tulee
J: Ei ole ajankohtaista, ei tehdä hätiköityjä päätöksiä
K: Milloin on?
J: Ketä sä olet, joku kateellinen toimittaja vai? Lue Turun Sanomista, mä puhun siellä sekavia, hahhaha
K: Perusfani, maksan koko paskan
J: Häh, kuka? Mitä tänne soittelet kesken kiireiden, odotan puheluita vahvistuksilta
K: Oletko miettinyt että niille vois itekkin soittaa
J: Koivut soittelee niin vitusti, mä niitten ideoita toppuuttelen, oliko muuta, tunnetaanko me vai miks mulle soittelet?
K: Olen kiinnostunut kun kuitenkin perhe tuo yhdessä illassa rahaa yli sata euroa.....
J: Niin niin, mut mitä se mulle kuuluu? Sano työnantajalles.
K: No ajattelin vaan et sais kuulla milloin panostaa matsilippuihin,
peleihin jossa Sakukin on kentällä...
J: Jumalauta ja Tammisen viikset, kyllä sä sit huomaat kun kentällä on jos on, osta nyt kaikkiin peleihin lippu, mut älä tule hallille, äläkä soittele tänne. Ja nyt jos ei ole kerran asiaa niin tämä riittää, mulla ei ole aikaa sulle, mikä sä sanoitkaan olevas joku ihme sana se oli, kannattaja tai joku, en halua
tällaisista nyansseista kertoa, lue netistä, sieltä löytyy kun jotain
kerrottavaa on
K: Ei ole netissä Recchistäkään mitn...
J: Mikä reki, luuleks sää että me ostetaan joku reki, kerran jo
kävi källi kun tilasin Zamponia, niin tuli joku Zingoni, nyt riittää, sähän morkaat mua, mun ei tarvii tällaista paskaa kuunnella, mä otan tän henkilökohtaisesti, mä vaan sanon sulle et jos ei tuote kiinnosta niin jää kotiis
K: Mark Recchi ja 1200 Nhl-pistettä, sanoi haastattelussa että tulee tepsiin, valehteleeko vai mitä tää on?
J: Ei ole ajankohtaista, yks kala virvelis, mut ei tule ennen vappua, nyt yks työväentalonenä Littoisista ehkä tulos, mut meil on tuhat jätkää kiikaris. Osa on ihan outoja, joku Aki-Petter ja Miika, pitää sit miettii et mikä siin tilanteessa kokonaisuuden kannalta asiallista ja mihin varaa ja onko tarkoituksenmukaista.....haloo haloo, meni automaattinen TS:lle laadittu vakiotiedote päälle, mitä siellä viell venttaat. Täytyy lopetella, tööt tööt.
 

dreamy83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nimimerkin takaa on hyvä huudella

Ihmettelen tätä nimimerkkien takaa huutelua. Muistaisin, että tämän ketjun myötä seura kutsui Jatkoajan väkeä jonnekin. Vain minä olen "huutelijoista" paikalla. Ja kerroin sanomani sinne minne pitikin. Tulin nimimerkin takaata sen eteen ja niin edelleen. Missä olivat muut? Kova on valitus, mutta kun jotain pitää tehdä, niin koko sakki on muutamaa poikkeusta pääsääntöisesti hiljainen.

Ja tämän ei ole tarkoitus olla provo.
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Nimimerkin takaa on hyvä huudella

Viestin lähetti dreamy83
Ihmettelen tätä nimimerkkien takaa huutelua. Muistaisin, että tämän ketjun myötä seura kutsui Jatkoajan väkeä jonnekin. Vain minä olen "huutelijoista" paikalla. Ja kerroin sanomani sinne minne pitikin. Tulin nimimerkin takaata sen eteen ja niin edelleen. Missä olivat muut? Kova on valitus, mutta kun jotain pitää tehdä, niin koko sakki on muutamaa poikkeusta pääsääntöisesti hiljainen.

Ja tämän ei ole tarkoitus olla provo.

Asensivatko sinuun jonkun sirun tilaisuudessa? Sano yksikin järkevä perustelu miksi esim minun täytyisi paljastaa henkilöllisyyteni yhtään kenellekään. Ymmärtänet myös sen, että aidon vuorovaikutuksen lisäksi ko tilaisuudessa saattoi olla kyse muustakin kuin siitä. Ehkä joku halusikin tietää keitä ollaan. Ymmärtänet senkin että joku voi olla esim sopinut lähteidensä kanssa ettei paljastumisvaaraa ole? Ymmärtänet sen että osa porukasta tiedetään kyllä muutenkin?

On hienoa että olit tilaisuudessa, kerro nyt kuitenkin mitä sinä siellä sanoit? Esititkö kritiikkiä ja mistä aiheista? Vai joitko glögiä ja söit piparia? En ainakaan pikahaulla löytänyt sinulta tilaisuuden jlk ensimmäistäkään pienintäkään kritiikkiä sisältävää viestiä. Tilaisuus olikin siis kannaltasi ilmeisen onnistunut? Sait kysymyksiisi vastaukset?

Meno tiedotuksen osalta onkin sen jälkeen vaan kiihtynyt, nykyisinhän me saadaan lukea kanadalaisista lehdistä kuka palloseuraan on tulossa. Pointtina on, että vaikka sinne olisimme kaikki saapastelleet virkatodistuksen kera, ei palloseuran tiedotuspolitiikka siitä olisi muuttunut piiruakaan. Kun se ei muutu vaikka kaikki sidosryhmät ml toimittajat, pääsponsorit yms sitä vaativat. Muutoksen tulee lähteä herroista itsestään.

Jos nyt oikein tosissaan tarkastellaan nimimerkkien takaa huutelua niin kyllähän ongelmana on ollut ennemminkin se, että nimimerkkien takaa kirjoitetaan sovittua, tilattua ja mibia mielistelevää tarinaa. Se vasta ongelmallista onkin, jos ei orgaanistakaan rohjeta omalla nimellä esiintyä. Kohdistuu myös sinuun.
 
Viimeksi muokattu:

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Nimimerkin takaa on hyvä huudella

Viestin lähetti dreamy83
Ihmettelen tätä nimimerkkien takaa huutelua. Muistaisin, että tämän ketjun myötä seura kutsui Jatkoajan väkeä jonnekin. Vain minä olen "huutelijoista" paikalla. Ja kerroin sanomani sinne minne pitikin.

Tuolla nyt on ihan turha jotain rispektiä yrittää kalastella, varsinkin kun näistä rankoista palautteista ei ole mitään faktaa tai tietoa. Sitäpaitsi Ruissalossa jo tiedetään monen kirjoittajan henkilöllisyydet* ja lisäksi koko tilaisuuden organisointi oli hoidettu niin päin persettä, että on ihme, kun kukaan yleensäkään kuuli siitä.

Lopuksi kansanviisaus, jolla pärjää pitkälle: The Internet is Serious Business!

* = fakta, ei arvaus.

EDIT: Kausi, pisteet kotiin tuosta :) Päivän parhaat naurut.
 
Viimeksi muokattu:

dreamy83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olette toki esittäneet ihan faktoja. Mutta mitä itse tilaisuuteen tulee, se todella mielestäni mukavaa päästä kertomaan mielipiteitäni. Kerroin tiedottamisesta juuri sen mitä jo tässäkin ketjussa olen maininnut, antaen ehkä ajatuksia ja niin edelleen. Ei siinä minun mielestäni ole mitään vikaa jos antaa kritiikkiä ja myös positiivista kommenttia MIB:stä. Kunhan asiat pysyy asioina ja asiat esitetään sillä tavalla kun ne kuuluu esittää.

Niin, onhan se toki näin että Ruissalossa tiedetään varmasti monen henkilöllisyydet, mutta siitä huolimatta haluan aika ajoin seistä omien sanomisteni takana ja sanoa ne myös niin persoona sanojen takaa tulee näkyviin. Tämän hyödyllisyydestä on varmasti aivan yhtä monta mielipidettä kuin on nimimerkkejäkin. Ketään ei missään nimessä velvoiteta/pakoteta/painosteta tulemaan nimimerkin takaata, mutta kyllä se minun mielestäni mielipiteelle painoa tuo kun nimimerkin takaa tullaan esille.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ouh jee, nyt päästiin taas asiaan.

Eihän tämä nyt pelkästä tiedottamisesta ole ollut koko aikana kiinni, vaan siitä ettei mitään tapahdu. Jopa konkurssin partaalla oleva SM-liigan heittopussi Pelicans yrittää pitää kannattajien mielenkiintoa yllä, hankkimalla joukkueeseen pelaajia, joihin ei olisi muutoin kuin NHL-lakon aikana mahdollisuuksia. TPS sen sijaan tuntuu uskovan siihen, että vaikka mitä paskaa kannattajille tarjotaan, kannattajat ovat tyytyväisiä osaansa.

Ainakin minulle on yksi vitun hailee, vaikkei Tepsi tiedottaisi yhtään mitään, jos Tepsin rosteri olisi tällä hetkellä sen näköinen kuin sen pitäisi olla NHL-vahvistusten osalta. Omia poikia on NHL:ssä enemmän kuin yhdessäkään muussa joukkueesta SM-liigassa ja silti näyttää tuo Tepsin NHL-vahvisten määrä nollaa. Vituttaahan tämä jo aikuista miestäkin.

Tiedottaminen siitä miksei Tepsi ota omia poikiaan joukkueeseeen on kuitenkin vähintään toimitusjohtajan velvollisuus. Mikä mättää? Onko seura konkurssin partaalla? Vaativatko pelaajat liikaa liksaa? Vai mikä?

Toimitusjohtajan tehtäviin kuuluu normaalissa liike-elämässä edustaminen, kertoa yrityksen kehityksestä, tuloksesta ja tavoitteista. Nyt on aika astua esiin tai siirtyä syrjään ja jättää homma siihen kykeneville henkilöille.
 

Muerte

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä ihmettä?

Mitä me täällä valitetaan TPS:n tiedottamista. Koska Hockey-lehden viikkokirjeessä juuri kehutaan kuinka TPS hoitaa tiedottamisen nettisivuillaan. Tarkka lainaus menee näin:

Linkkivinkki: TPS
Yllä jo mainittiinkin TPS:n "Musta"-lehti, mutta toki Tepsin sivuilla kannattaa käydä muutenkin. Seura viestii sivuillaan joukkueen toimista hyvin ja usein. Sivut ovat muutenkin varsin kattavat ja näyttävät.

Onko Jokke käyttänyt aikaa ko. lehden voiteluun, vai onko vika ollutkin koko ajan meissä?
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Mitä ihmettä?

Viestin lähetti Muerte
Onko Jokke käyttänyt aikaa ko. lehden voiteluun, vai onko vika ollutkin koko ajan meissä?

Mahtavaa journalismia Hockey-lehdeltä! TPS:n sivut ovat toimineet kauden aikana hyvin n. 3-4 viikkoa, loppuaika ollaan oltu hiljaa ja vaiettu kaikesta maan päällä. Kerrassaan huikaisevaa taustatyötä, pointsit sinne lehden toimitukseen...
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Re: Mitä ihmettä?

Viestin lähetti Pressiboxi
Mahtavaa journalismia Hockey-lehdeltä! TPS:n sivut ovat toimineet kauden aikana hyvin n. 3-4 viikkoa, loppuaika ollaan oltu hiljaa ja vaiettu kaikesta maan päällä.

Ongelma taitaa olla siinä, että sivuille juttuja kirjoittavat kyllä tuottavat varsin ripeään tahtiin juttuja, mutta vain niistä asioista, joista heillä on lupa kirjoittaa? Jos ylipäätäsä tietävät juurikaan meitä enempää tilanteesta...

Ongelma on minun nähdäkseni siinä, että seuran johto ei ole sisäistänyt avoimempaa tiedotuspolitiikkaa. Siellä jatkuu vanha linja, ei välttämättä sivujen ylläpitäjillä.

Jos minä henkilökohtaisesti olisin tekemisissä sivujen ylläpidon kanssa, niin todennäköisesti miettisin parhaillaan pensselin lyömistä santaan.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Re: Re: Mitä ihmettä?

Viestin lähetti Jet-Ace
Jos minä henkilökohtaisesti olisin tekemisissä sivujen ylläpidon kanssa, niin todennäköisesti miettisin parhaillaan pensselin lyömistä santaan.

Kyllä niitä pitäisi ihan normaalisti pystyä ylläpitämään? Uutisoinnit, loukkaantumiset, onnistumiset, epäonnistumiset, analyysit, kommentit, haastattelut, taustoitukset jne. nykyisistä, entisistä ja tulevista TPS-pelaajista pitäisi olla ihan rutiinilla hoidettavissa ilman MIB:n hyväksyntää?

Jos johdolla on itkemistä jopa näistä asioista (mikä on nyky-TPS:n tapauksessa täysin mahdollista), kannattaisi tosiaan harkita pensselien santaan lykkäämistä. Paska reissu, mutta tulipahan yritettyä!

Tsemppiä asianosaisille.
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Mitä ihmettä?

Viestin lähetti Pressiboxi
Kyllä niitä pitäisi ihan normaalisti pystyä ylläpitämään? Uutisoinnit, loukkaantumiset, onnistumiset, epäonnistumiset, analyysit, kommentit, haastattelut, taustoitukset jne. nykyisistä, entisistä ja tulevista TPS-pelaajista pitäisi olla ihan rutiinilla hoidettavissa ilman MIB:n hyväksyntää?

Viittasit siis noihin? Toki. Häpeäkseni minun pitää myöntää, että minua ei juuri pätkääkään kiinnosta pelaajahaastattelut ja vastaavat, joten en niitä kaipaa enkä edes kiinnitä huomiota niiden puuttumiseen.

Yhtä vähän minä kiinnostunut otteluraporteista, mikäli olen itse ottelun nähnyt. Ennakot kyllä kiinnostavat.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Re: Re: Re: Re: Mitä ihmettä?

Viestin lähetti Jet-Ace
Viittasit siis noihin? Toki. Häpeäkseni minun pitää myöntää, että minua ei juuri pätkääkään kiinnosta pelaajahaastattelut ja vastaavat, joten en niitä kaipaa enkä edes kiinnitä huomiota niiden puuttumiseen.

Yhtä vähän minä kiinnostunut otteluraporteista, mikäli olen itse ottelun nähnyt. Ennakot kyllä kiinnostavat.

Niin joo, TPS:n yleisempää julkisuuskuvaa taisit ajaa takaa? Sitä on vaikea parantaa jos esim. nykyisen toimitusjohtajan suurin pelko on suora lähetys ja mikrofoni & kamera. Kaveri menee kerta kaikkiaan paniikkiin näiden edessä, syistä joita voimme vain arvailla. Ja olemme arvailleetkin.
 

Morgoth

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mitä ihmettä?

Viestin lähetti Pressiboxi
Niin joo, TPS:n yleisempää julkisuuskuvaa taisit ajaa takaa? Sitä on vaikea parantaa jos esim. nykyisen toimitusjohtajan suurin pelko on suora lähetys ja mikrofoni & kamera.

Näin... Ja vielä ylemmällä tasolla taas liikutaan sellaisissa sfääreissä että ei voi kuin päätään pyöritellä...


"Puheenjohtaja Hannu Ansas puolestaan ei katsonut tarpeelliseksi kommentoida edes haastattelupyyntöä kokonaisin lausein."


Lainaus tuosta jatkoajan mainiosta TPS:n kirjoituksesta
"TPS:n kausi vedenjakajalla"
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mitä ihmettä?

Viestin lähetti Morgoth
"Puheenjohtaja Hannu Ansas puolestaan ei katsonut tarpeelliseksi kommentoida edes haastattelupyyntöä kokonaisin lausein." Lainaus tuosta jatkoajan mainiosta TPS:n kirjoituksesta
"TPS:n kausi vedenjakajalla"

Asioista perillä olevat ymmärtänevät tässä lauseessa olevan sisäisen tarkoituksen. Mainiota kieltä.

Taas päivän kuviteltu:

Ringaling, päivän kysymys, kuka on tämä palloseuraan yhdistetty kanadalaissyntyinen yli tuhannen pisteen mies, Saku Koivun kaveri, pelasivat yhtä aikaa Montrealissa. Vihje alla.

Mar_ R_cchi.

Soittamalla voitte voittaa hänet loppukaudeksi lounasseteleillä käyttöönne. Ja jos ei ihan vielä avautunut niin etunimen viimeinen kirjan on sama kuin millä alkaa Kolmen koon K-kauppa.....ja vielä on aikaa soittaa....sukunimen puuttuva kirjain on, eeeeen sitä ihan vielä kerrokkaan, hetkinen se on aakkonen ja vokaali. No nyt meillä onkin siellä vastaaja, hyvää päivää Hannu.

"ööh puuh"

Jahajaha, nyt voitte voittaa Mark Recchin kentälliseenne, jos osaatte vastata kuka on tämä pelaaja jota kysymme.

" Mjäh mjäh"

Puhelin tippuu lattialle ja luurista kuuluu närkästynyt jokkea muistuttava työkiireiden pingoittama kireä ääni, on kiire, vastausta ei ole, kysymys on ennenaikainen ja siksi toiseksi esitetty väärässä mediassa. Mitä vihjeisiin tulee niin en tunne kanalassa syntyneitä, lisäksi meille ei mahdu, vaikka mikään Mars Rokki, katos kun meillä näitä ulkomaan eläviä on jo nyt sallitut, Vyko, Snaideri, Boukki, Kiprusoffi ja Palmroothi.

Tuut tuut.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Ja joulukuun virtuaali-säilä palkinto menee....

ITSEOIKEUTETUSTI KAUDELLE.

Kyllä työkollegat ihmettelivät kun hihitin vedet silmissä lukiessani tekstiä kahteen kertaan, se oli niin hauska.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mitä ihmettä?

Viestin lähetti kausi

Ringaling, päivän kysymys, kuka on tämä palloseuraan yhdistetty kanadalaissyntyinen yli tuhannen pisteen mies, Saku Koivun kaveri, pelasivat yhtä aikaa Montrealissa. Vihje alla.

Mar_ R_cchi.

Soittamalla voitte voittaa hänet loppukaudeksi lounasseteleillä käyttöönne. Ja jos ei ihan vielä avautunut niin etunimen viimeinen kirjan on sama kuin millä alkaa Kolmen koon K-kauppa.....ja vielä on aikaa soittaa....sukunimen puuttuva kirjain on, eeeeen sitä ihan vielä kerrokkaan, hetkinen se on aakkonen ja vokaali. No nyt meillä onkin siellä vastaaja, hyvää päivää Hannu.

Tämähän voisi toimia hyvin tuolla helmikuisella faniristeilyllä. Saataisiin porukka nauramaan, tuli Markku sitten tai ei.
 

Sumupainija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suurmetsän urheilijoiden mattopainijat
Lassila ameriikan medioissa!

http://www.nashvillepredators.com/pressbox/news/default.asp?item_id=5295

Eli siellä tuo Nashville Predatorsien veskavalmentaja ylistää Lassilaa ja ohimennen mainitsee kommentteja Suomesta ja suomalaisesta jääkiekosta. Keklu oli myös mukana, hyvä homma, varmasti selvensi asioita ja toi Mr. Korn ( mikä sukunimi ) sai varmasti oikeanlaista infoa Suomesta ja etenkin jääkiekosta täälläpäin. Tällainen on äärimmäisen tärkeää, jotta jonkin lahjakkaan pelaajan, kuten tässä tapauksessa Lassilan mahdollisuudet NHL:ään eivät vesittyisi siihen, että jampat rapakon takana eivät tiedä mitään Suomesta tai suomalaisesta jääkiekosta ja sitäkautta vetelisivät vääriä johtopäätöksiä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Nöyrän miehen nöyrä pyyntö

Olisiko nyt liikaa pyydetty että palloseuran toimistolta tulisi jonkinlainen väliaikaistiedote siitä missä mennään loppukauden osalta? Onko tämäkin liikaa pyydetty? Muualle pukkaa vahvistusta mutta meiltä kajahtaa pelkkää hiljaisuutta eetteriin.
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Miksi palloseuran kaksinkertaiseen triplamestaruuteen valmentaneen legendan, Hannu Jortikan paluu palloseuraan uutisoidaan yhtä kanavaa suosien ja yksipuolisesti ottamatta kaikkea hyötyä irti tästä sinänsä erinomaisesta uutisesta?

Ymmärrän että tiedotustilaisuuden järjestäminen olisi ollut hankalaa, Hannun kiireistä johtuen mutta tämän uutisen olisi voinut läväyttää kaikille media-toimijoille yhtäaikaa ja tasapuolisesti. Näinkö taas kerätään ystäviä toimittajakunnasta?
 

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti kausi
Miksi palloseuran kaksinkertaiseen triplamestaruuteen valmentaneen legendan, Hannu Jortikan paluu palloseuraan uutisoidaan yhtä kanavaa suosien ja yksipuolisesti ottamatta kaikkea hyötyä irti tästä sinänsä erinomaisesta uutisesta?

Onx tää joku kompakysymys vai?

Eiköhän tämäkin "uutisointi" tapahtunut seurakulttuurin vankimpia perinteitä kunnioittaen, hyvissä kiekkokauden päättäjäistunnelmissa. Ja kun Iso-H alistaa tähän tyyliin, jälki on useimmiten niin tyhjentävää, ettei Narvanmaallekaan jää muuta todettavaa kuin "En kommentoi".

Ketjun aiheeseen liittyen, TS:ssä kerrottiin myös, että Jukka Koivun tuleva vakanssi on vielä avoin. Itse näkisin asian niin, että unohdetaan kaikenmaailman valmennuspäällikön hommat ja muut täytevirat - Big Daddysta propagandaministeri, tiedotus näytti luistavan hyvin jo tällä kaudella.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Laitetaan nyt vaikka tähän ketjuun.

Tänään oli Turun Radiossa haastattelu, missä kolme TPS fania pääsi kertomaan mietteitä menneestä kaudesta.

Turun Radio
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti pygmalion
Onx tää joku kompakysymys vai?

Eiköhän tämäkin "uutisointi" tapahtunut seurakulttuurin vankimpia perinteitä kunnioittaen, hyvissä kiekkokauden päättäjäistunnelmissa. Ja kun Iso-H alistaa tähän tyyliin, jälki on useimmiten niin tyhjentävää, ettei Narvanmaallekaan jää muuta todettavaa kuin "En kommentoi".

Kompaa tässä kohdin ei ollut, vaikka olisihan minun tietysti tullut peilata koko hommaa seuraperinteen valossa. Ajattelin ettei tässä asiassa mentäisi ihan perinteisellä linjalla mutta kas perkelettä juuri näinhän lienee käynyt. Vappuna saadaan varmaan lisäluettavaa. Sinänsä hienoa lukea palloseuran hyvin menneen kauden päättötunnelmista näin välillisesti, kyllä raskas työtaakka ja ahkera ylisuoritus vaatii omat kemunsa varsinaisille tekijämiehille.

"En kommentoi" on suoraa jatkoa tylytys-palloseura-tylytys sanakirjasta. Asiallista keskustelunomaista smalltalkkia, nykyiset mediavaatimukset huomioiden. Ihmetyttäisi, jos vastaavaa läppää tulisi vaikka jostakin muusta organisaatiosta, pitäisin vähän ylimielisenäkin ettei 12 h aiemmin lausuttua viitsitä kommentoida mutta nythän tuo kuulostaa ihan kivalta. Ei sentään suoraan haistatella.
 

Van der Teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Mavericks, Manchester United, Klubi
Tänään Is Veikkaajassa julkaistun uutisen mukaan Jokereiden TJ Matti Virmanen oli polttanut hihansa (syystäkin) Jortikan sopimuksen julkaisuajankohdasta. Virmanen kommentoi asiaa:

"Jos näin on tapahtunut, niin mielestäni tuollainen touhu on ihan perseestä. Kauttaan jatkavien joukkueiden asiat pitäisi jättää rauhaan. Kiire tuntuu siellä Turussa olevan

Asian kruunasi Joken vastaus asiaan: Soita Ansakselle, minä en kommentoi tätä asiaa mitenkään.

Ja vielä eilen sopimuksen vahvistanut Ansas kommentoi tänään:Ennen kuin koko sarja on ohi, emme kommentoi valmentaja-asiaa mitenkään.

Aha, no selvä. Miksi vielä eilen kommentoitiin? Jos pelaajat ovat ammattilaisia, eikö ammattimaisuutta voisi vaatia myös tiedoitukseen? Ei kai Tepsissä...
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Viestin lähetti Van der Teemu

Asian kruunasi Joken vastaus asiaan: Soita Ansakselle, minä en kommentoi tätä asiaa mitenkään.

Niinkuin Joken lausahduksesta voi päätellä, niin Ansas on taas jurripäissään päästellyt sellaista suustaan mitä ei vielä olisi tarvinnut päästää. Itse uskon että Narvanmaalla ei tuohon sopimuksen julkaisuun ole juuri arpaa pelissä. Ja samantien kuitenkin Ansas peruu puheitaan.

Ansas vittuun johtoportaasta ja sassiin!!!!!

-Stouni-
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tps:n uusi imagokanpanja

Eli allekirjoittaneen haltuun on päätynyt luonnos palloseuran uudesta linjasta mediatoiminnassa, muutosliikettä on katalysoinut jatkuva kritiikki salamyhkäiseksi ja heikoksi väitettyä tiedotustoimintaa kohtaan. Ohessa uudet tuulet tiivistettynä:

Tps aloittaa keväällä 2005 alkuvaiheessa kolmiosaisen paneelikeskustelusarjan, jossa käydään avoimesti läpi seuran tavoitteita, tulevaisuuden haasteita. Keskeinen idea tässä on huolehtia sidosryhmien tiedontarpeiden tyydyttämisestä. Jälkimmäinen osatoteutetaan siten, että kunkin tilaisuuden alussa seuran tj Jouko Narvanmaa kertoo ajankohtaiset uutiset sopimustilanteesta yms ajankohtaisesta. Tilaisuuksia on aluksi lyöty lukkoon kolme, jatkossa ne jatkuvat kuukausittain siten että aihe valitaan yleisön toiveita palvellen. Myös jatkoajan kirjoittajat saavat osallistua tähän vaikuttamiseen kuukausittain järjestettävällä gallupilla "Kysy Joukolta, Jouko kommentoi"

Lukkoon lyödyt paneelit ja aiheet:

1. Missio 2005 taustat, paneelissa Tj Narvanmaa ja Hp Hannu Ansas antavat selonteon käsitteen ytimestä sekä valottavat yksityiskohtaisesti missä onnistuttiin, missä ei ja miksi

2. Palloseuran viestinnän modernisoiminen, viestintää 00-luvulla, uudet mediavälineet. Mukana keskustelussa jatkoajasta koottu konsulttiryhmä, kutsut toimitetaan kaikille ketjuihin kehuja kirjoittaneille. Paikalla myös Turun liikkuvan poliisin ratsiatiedottaja, joka linjaa avoimen tiedotuksen tärkeyttä.

3. Sidosryhmien huomioiminen, oman organisaation tuen merkitys menestykseen. Tilaisuuden alustaa konsultti Juhana Marjanpoimija os Tamminen. Kustoksena Kari Jalonen.

Yllä olevat paneelit pidetään Turun Yliopiston filologian laitoksella, jonka kunniajäsen Jouko Narvanmaa on. Jatkosta kerrotaan viimeisen tilaisuuden päätteeksi.

Eli mitäs mieltä muut ovat, minun mielestäni kyllä pojat tästä ansaitsevat varovaisen kiitoksen? Toivottavasti me kaikki kannamme vastuumme siltä osin kuin jatkoaikalaisten mielipiteitä kuunnellaan!

1.4. 2005 Kausi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös