Sutela taannoin sanoi jotenkin "Yhdessä tämä soppa on keitetty ja yhdessä sen myös syömme". Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, että Seppo lähtee myös?
Sutela taannoin sanoi jotenkin "Yhdessä tämä soppa on keitetty ja yhdessä sen myös syömme". Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, että Seppo lähtee myös?
Heh, respectit koko porukalle. Esimerkillistä toimintaa. Jatkakoon herrat valitsemallaan linjalla jatkossakin. Ei tuollaista voi olla kunnioittamatta.Edelleen hieman huvittaa (mutta tavallaan myös herättää kunnioitusta) Sutelan ja hallituksen johtama "faniryhmä" IFK-pelissä. Herrat heittivät fanipaidat yllään standing ovationit pelin päätteeksi. Senior Rafkin oli porukan äänekkäin.
Pepe Jurgens hiillosti S.Sutelaa urakalla Nelosen urheiluaamussa. Etenkin Bergin palkasta ja lomautuksista oli kovaa keskustelua. Ei kyllä ole helppoa olla Sepon housuissa.
Ps. Sutelan mukaan yleisö k.a on 5500. Eikös se ollut budjetoitu tavoitekin? Itse luulin että se on 4500 paikkeilla.
Miksihän ei tuota urheiluaamua voi olla esim Nelosen Netti-Tvssä että nekin näkisivät sen ohjelman, jotka eivät ole aamusta ruudussa tai urheilukanavan uusinnan aikaan ruudun ääressä :(
Urheilukanavaltahan tuo tulee uusintana näin iltapäivällä.
Miksihän ei tuota urheiluaamua voi olla esim Nelosen Netti-Tvssä että nekin näkisivät sen ohjelman, jotka eivät ole aamusta ruudussa tai urheilukanavan uusinnan aikaan ruudun ääressä :(
Puhuttiinko muusta kuin palkoista ja yleisötavoitteesta ja lomautuksista ?
Onko kellään antaa syväluotaavampaa analyysiä ?
Kiitokset linkeistä, itsekin missasin tuon lähetyksen, joten tämä tuli hyvään saumaan.Tässä olisi Sutelan Urheiluaamuvierailu kokonaisuudessaan:
Ihmettelin minäkin lauantaina tätä Jyrgensiä, että mistä tällaisia pelletoimittajia oikein sikiää. Ihme jankkaamista eikä yhtään asiallista kysymystä, joihin olisi ollut hyvä kuulla vastauksia. Seppo selvisi kuitenkin grillistä ihan asiallisesti. Itse olen tälle SS-miehelle jo potkujakin vaatinut, joten tuntuu oudolta kehua miestä jo toisen kerran lyhyen ajan sisällä. Se fanittaminen ifk-matsissa oli edellinen respektin arvoinen suoritus. Näinköhän se tästä lähtee nousu joka tasolla? Elämme mielenkiintoisia aikoja.Peukku Sepille siitä, että piti hermonsa viileänä ja jaksoi kuunnella Pepen pöyristyttävän typeriä ja tarkoitushakuisia kysymyksiä kymmenen minsaa. Itse olisin saattanut tempaista.
Toivottavasti viimeinen lause on todellakin sisäistetty organisaatiossa...Olet antanut tukesi HC TPS:lle kuluneen syksyn aikana parhaalla mahdollisella tavalla - nimesi muodossa. Tukesi on kallisarvoista, sillä urheiluseura ei ole mitään ilman tukijoukkoja.