TPS:n markkinoinnin ja viestinnän ongelma on, että sieltä puuttuu sisältö hevijuusereille. Sieltä puuttuu tarkka fakta ja kaikki syventävä tieto. Tiedostan, että tuolla paljon erilaista kiekonkuluttajaa joille pitää tuottaa erilaista sisältöä. Lisäksi mitä heikommin kentällä menee sitä enemmän olisi tärkeää pystyä luomaan wow-efekti jostain muualta. Joka tässä kontekstissa tarkoittaa, että pitäisi tuoda enemmän esille kuin odotettaan ja paremmin. Tällä hetkellä mennään siinä, että se mistä se wow-voisi tulla puuttuu kokonaan, tai ainakin näin ulos päin vähintäänkin vajavaiselta.Niin olisiko mainostaminen ja viestintä sitten kuitenkin kaksi eri asiaa. Tästä jäämässä henkilökohtaisesti yli 30 vuoden uralla itselleni etäisin TPS joukkue mikä vaan lisää vitutusta kun se joukkue vielä näyttää olevan aivan paska. Mutta hyvä että on pöhinää niin päästään varmaan sadan päähän yleisötavoitteesta jakamalla joka toiseen peliin perhelippuja ja muita kytkyjä
Lähimmäksi TPS pääsi hunajacastilla, joka keräisi nopealla vilkaisulla keskimäärin 5000 katselukertaa, joten en nyt ihan markinaalituotteesta puhuisi. Joku hockeyjargon on jo läppä, jengi haluaa tietoa, että oppii uuttaa. Itseäni kiinnostaa enemmän kahden tunnin syväanalyysi TPS:n pelitavasta, kuin miten olet täällä viihtynyt ja kulkeeko peli tyyppiset heitot, vaikka nämäkin voi siihen samaan upottaa.
Jottei ihan negailuksi mene, niin visuallinen jälki on ollut hyvää. Lisäksi muihin liigaseuroihin vertailu on turhaa, koska paria poikkeusta lukuunottamatta tasoa ei käytännössä ole. Ilmeisesti tuolla mediapaletti on menossa vähän uusiksi, joten tiedostan potkivani osittain vähän kuollutta hevosta, vaikka uusi kävelee jo tallista.