Nii. Jännä että mitä sillä Fröbergillä viivytellään. Halutaanko sitten julkaista laituri ja sentteri samalla.Ja edelleen puuttuu se ykkössentteri...
Jotain tosi outoa tapahtunut jossei Fröbergilla ole sopimusta..
Nii. Jännä että mitä sillä Fröbergillä viivytellään. Halutaanko sitten julkaista laituri ja sentteri samalla.Ja edelleen puuttuu se ykkössentteri...
Jep juurikin jotain tuon suuntaista tai että onko jo uusien pelaajien kanssa vaihtanut kuulumisia tai ovatko entuudestaan tuttuja.En halua valittaa kaikesta mutta tuon sinun esittämän kysymyksen olisi voinut muotoilla esim. mikä on TPS:n vahvuus ensi kaudella?
Johtajatyyppiä se on.. Ei varmasti kopin hiljaisin kaveri. Ollut koko ajan hyvä fiilis tästä hankinnasta ja tämä nuori herra tulee lyömään monet ällikällä.Olipas Talvitie sanavalmis kaveri. En ihmettelisi jos olisi kapteenistossa.
Oon niinku tästä täysin niinku samaa mieltä. Uskon että Talvitiestä on niinku todella paljon niinku iloa TPS:lle ensi kaudella.Hyvä haastattelu, tota. Sanavalmis kaveri, tota. Mun miehenvaisto sanoo, että hyvä jääkiekkoilija, jolla muutakin päässä kuin kypärä. Tota.
Toi noi tälle "Aramis" Talvitielle voisi joku avata toi noi oman ketjun missä hänestä voi sitten toi noi keskustella enemmän. Minulla ei ole natsoja siihen homman kiitos toi noi moderaattoreiden.Oon niinku tästä täysin niinku samaa mieltä. Uskon että Talvitiestä on niinku todella paljon niinku iloa TPS:lle ensi kaudella.
Loppupäässä vielä rivien välistä tulkittavissa, että jos Suomesta isketään riittävästi taatelia tiskiin niin voisi vetää ylleen muutakin kuin mustavalkoista.
Mä en oo tsekannu vielä sitä niin en pysty vertaamaan.Mielenkiintoinen tulkinta. Silvennoisen suvivieraassa kertoi, että tarjouksia oli Suomesta ja ulkomailta, mutta halusi nimenomaan takaisin Turkuun.
Turun taudissa Nurmi vaikutti edelleen pettyneeltä ja hieman jopa haluttomalta. Sellainen hullun kiima oli poissa.
Sellainen olo, että vaatii just Pärän kaltaista Seppää vierelleen ollakseen itse timanttia.
Niin pelissä kuin varmaan myös reeneissä ja yleensä ammattilaisurheilijan arjessa.
Loppupäässä vielä rivien välistä tulkittavissa, että jos Suomesta isketään riittävästi taatelia tiskiin niin voisi vetää ylleen muutakin kuin mustavalkoista.
Juurikin näin sanoma oli tulkittavissa.Olisi hullua kuvitella, että Makke ei siirtyisi vaikkapa HIFK jos sieltä lyödään vaikka satkun kovempaa paperia kuin Turusta. Varmaan kymppitonnin voi Makke joustaa rakkaudella Tepsiin, mutta rajansa silläkin.
Olisi hullua kuvitella, että Makke ei siirtyisi vaikkapa HIFK jos sieltä lyödään vaikka satkun kovempaa paperia kuin Turusta. Varmaan kymppitonnin voi Makke joustaa rakkaudella Tepsiin, mutta rajansa silläkin.
Ei varmasti olekaan iskemässä.Varmasti siirtyisi. Joka ikinen pelaaja. Tosin tämä skenaario on aika utopistinen. Nurmi saa Turustakin varmasti aika mukavaa palkkaa, joten kuinka todennäköistä on, että joku Suomessa löisi jotain 100 000 euroa enemmän käteen? Tuskin kukaan.
Omaan korvaan taas tuntui, että oli "pakotettuna" siellä, kun meni Ruississa kaljapäissään lupaamaan vierailun. Siksi "haluttomuus". Suviveraassa, kuten edellä mainittu niin sai ihan eri käsityksen.Turun taudissa Nurmi vaikutti edelleen pettyneeltä ja hieman jopa haluttomalta. Sellainen hullun kiima oli poissa.
Sellainen olo, että vaatii just Pärän kaltaista Seppää vierelleen ollakseen itse timanttia.
Niin pelissä kuin varmaan myös reeneissä ja yleensä ammattilaisurheilijan arjessa.
Toi muuten on varmaan totta.Omaan korvaan taas tuntui, että oli "pakotettuna" siellä, kun meni Ruississa kaljapäissään lupaamaan vierailun. Siksi "haluttomuus". Suviveraassa, kuten edellä mainittu niin sai ihan eri käsityksen.