TPS, media ja julkisuus

  • 2 981 724
  • 11 993

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi



Ja lisää tulee, oikein trap-Tepsi! Ei jumalauta :D
Ei jumalauta. Tänään ei kyllä paljon träppiä ollut, ensimmäinen erä mentiin vähän sinne sun tänne, toisessa ei paljon ehditty mitään muuta tehdä kun selviytyä ja viimeisessä painettiin kyllä päälle (kunhan Langhamerin teatterijäähystä oli selvitty).

Kaikenlaisia hörhöjä ja tyhjäpäitä palkataan nykyään toimittajiksi.
 

ccmvector

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Aarne Talvitie, Mitch Hultsin alkukausi

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitähän vitun sieniä tää Aaltojen Jarkko Laitinen on syönyt. Antoi krediittiä Langhamerin hyppimiselle jakaessaan matsin tähtiä Auran Aalloilla.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mitähän vitun sieniä tää Aaltojen Jarkko Laitinen on syönyt. Antoi krediittiä Langhamerin hyppimiselle jakaessaan matsin tähtiä Auran Aalloilla.
Vuodesta toiseen tämä myötähäpeää aiheuttava kaveri saa tuolla vetää.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Mitähän vitun sieniä tää Aaltojen Jarkko Laitinen on syönyt. Antoi krediittiä Langhamerin hyppimiselle jakaessaan matsin tähtiä Auran Aalloilla.
Montakohan aivosolua Langhamerilla pirstaloitui tuosta Koskisen hipaisusta? Pystyi kuitenkin viimeisillä voimillaan pelaamaan ottelun loppuun ja sen jälkeen löytyi vielä voimia hyppiä voiton kunniaksi.

Antakaa mun kaikki kestää, ja tähän päälle vielä tuon Silvennoisen paskanjauhantaa...
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Ahokas lehdistötilaisuudessa: "osui päähän, joo, sitä kylläkin ihmettelin että kuolemaa teki ja jatkoi pelaamista"

Harvemmin diggaan lehdistötilaisuudessa näistä, mutta tässä kyllä Ahokas vei jalat suusta.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Mielestäni suurin virhe tuossa iltakuran jutussa on että noilla sanoilla luonnehditaan tämän iltaista ottelua.
Passiivinen, virheitä viimeiseen asti välttelevä ja vähemmän intohimoa herättävä.
Niin voisi luonnehtia Turun Palloseuran tämän kauden pelaamista.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
tylsästä ja hengettömästä pelitavasta niin TPS näyttää herättävän hänessäkin vahvoja tunteita.
Tämä ei suoraan ole sinulle, mutta aloin itse tuossa miettimään, että onko tällä kaudella ollut Turkuhallissa sellaista ottelua, jossa yleisö eläisi vahvasti pelitapahtumien mukana? Eli tapututusta, vihellystä, nuijan huutamista. Tai että pelaajat olisivat vähän käyneet ottelussa kuumana ja tilanteiden jälkeen olisi joka kerta vähän nahisteltu?

Itse en millään muista ja lähes kaikissa on tullut oltua paikalla, toki joissain niin humalassa etten muista edes lopputulosta. Muistan kyllä monta ottelua missä on katsomosta kuulunut kuorsaus vaikka joku filmaisi ihan Humlina, niin turkuhallin yleisö ei olisi jaksanut tätä huomata tai muistaa mitenkään ottelun edetessä, koska ei joukkuettakaan ole kiinnostanut sinä iltana.

Esimerkiksi tästä syystä en itse näe mitään ongelmaa käyttää noita adjektiiveja Tepsin pelaamista kuvatessa.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Tämä ei suoraan ole sinulle, mutta aloin itse tuossa miettimään, että onko tällä kaudella ollut Turkuhallissa sellaista ottelua, jossa yleisö eläisi vahvasti pelitapahtumien mukana? Eli tapututusta, vihellystä, nuijan huutamista. Tai että pelaajat olisivat vähän käyneet ottelussa kuumana ja tilanteiden jälkeen olisi joka kerta vähän nahisteltu?

Itse en millään muista ja lähes kaikissa on tullut oltua paikalla, toki joissain niin humalassa etten muista edes lopputulosta. Muistan kyllä monta ottelua missä on katsomosta kuulunut kuorsaus vaikka joku filmaisi ihan Humlina, niin turkuhallin yleisö ei olisi jaksanut tätä huomata tai muistaa mitenkään ottelun edetessä, koska ei joukkuettakaan ole kiinnostanut sinä iltana.

Esimerkiksi tästä syystä en itse näe mitään ongelmaa käyttää noita adjektiiveja Tepsin pelaamista kuvatessa.
Esimerkiksi viime kotipelissä HIFK:ta vastaan. Yleisössä kiersi aalto, yleisö taputti mielestäni ihan äänekkäästi ja myös "nuija, nuija" -chäntti saatiin aikaiseksi kun Haapanen tönäistiin pää edellä laitaan. Olen käynyt muistaakseni n. 10 peliä katsomassa tällä kaudella ja kyllä melkein jokaisessa on ihan hyvä tunnelma ollut.
Tietty jos yksinään istuu E6 ylärivillä niin voi olla hieman hiljaista.

Toki sitten mukaan mahtuu näitä Sport-matseja ja alkukauden Pelicans-räpellyksiä mistä ei jäänyt kyllä mitään muistikuvia, vaikka en kännissä ole ollutkaan.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Esimerkiksi viime kotipelissä HIFK:ta vastaan.
No meinasin lisätä, että tätä lukuunottamatta, koska ajattelin siellä olleen ihan hyvä tunnelma. Itse olin yhteistyökumppanin neloskerroksen aitiossa, johon ei kyllä mitkään äänet oikein ikinä kuulu, ja aitosta oli se lämmityslaite paskana ja siellä oli kylmempi kuin Raision jäähallissa, joten jäi paskaksi ottelutapahtumaksi itselleni.

Sitä edelliset Pelicans, Jukuri, KalPa pelit areena aivan hautausmaana. Samoin muistelen viime vuoden Lukko, Hifk ja joku Ässä pelikin, että tunnelma oli kuin Mikaelin kirkossa pääsiäisenä, vaikka näiden pitäisi lähtökohtaisesti olla niitä päinvastaisia.

Minulla(firmalla) on kausari A-katsomon yläriveillä. Mihin suosittelisit vaihtamaan, jotta minäkin näen kymmenen hyvä tunnelmaista peliä?
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Minulla(firmalla) on kausari A-katsomon yläriveillä. Mihin suosittelisit vaihtamaan, jotta minäkin näen kymmenen hyvä tunnelmaista peliä?
Kommenttini ei ollut tarkoitus arvuutella istumapaikkasi sijaintia vaan lähinnä todeta, että tunnelma on usein parempi siellä missä on eniten katsojia.

Vastaus kysymykseesi on tietysti B-katsomot, erityisesti B-3, jos mutkassa seisominen ei maistu. Mutka lisää tunnelmaa peleihin aivan helvetisti ja lisäksi siitä näkee kaksi erää erinomaisesti TPS:n maalit/maalintekoyritykset.

Kääntöpuolena sitten se, että toiseen päätyyn ei nää kyllä juuri mitään.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Mitähän vitun sieniä tää Aaltojen Jarkko Laitinen on syönyt. Antoi krediittiä Langhamerin hyppimiselle jakaessaan matsin tähtiä Auran Aalloilla.
Oliko tämä tässä uudessa "kiitämme ja moitimne" osiossa, joka itsellä herättää lähinnä myötähäpeää. :D
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vuodesta toiseen jaksaa hämmästyttää tää osan täällä kirjoittelevista herkkänahkaisuus, kun media kirjoittelee Palloseurasta ei-positiiviseen sävyyn. Mitä vittua sitten? Koirat haukkuu, karavaani kulkee, eikä näiden tarkoitushakuisten juttujen kannattais niin hirveesti antaa mennä ihon alle. Ja eihän se Palloseuran tekeminen tälläkään kaudella niin erinomaista ole ollut, ettei sitä vois kritisoidakin.
Parilta viime kaudelta muutaman hassun paikalla nähdyn kotipelin otannalla pelit ovat olleet järjestään niin unettavaa paskaa, että sitä on syytäkin kritisoida. Tosin tämä taitaa koskea suurelta osin koko Liigaa, joka nykyjärjestelmällään tekee isosta osasta pelejä merkityksettömiä ja samalla epäkiinnostavia.
Ja eihän tää nykyinen medianegailu ole mitään verrattuna 90-lukuun ja Palloseuran dominointivuosiin. Silloin vasta paska lensi ja pienimmästäkin tikusta tehtiin vitunmoinen negavuodatus. Tuolloin se ehkä välillä vähän vituttikin, mutta nykyään ei edes hymähdytä.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Vuodesta toiseen jaksaa hämmästyttää tää osan täällä kirjoittelevista herkkänahkaisuus, kun media kirjoittelee Palloseurasta ei-positiiviseen sävyyn. Mitä vittua sitten? Koirat haukkuu, karavaani kulkee, eikä näiden tarkoitushakuisten juttujen kannattais niin hirveesti antaa mennä ihon alle. Ja eihän se Palloseuran tekeminen tälläkään kaudella niin erinomaista ole ollut, ettei sitä vois kritisoidakin.
Parilta viime kaudelta muutaman hassun paikalla nähdyn kotipelin otannalla pelit ovat olleet järjestään niin unettavaa paskaa, että sitä on syytäkin kritisoida. Tosin tämä taitaa koskea suurelta osin koko Liigaa, joka nykyjärjestelmällään tekee isosta osasta pelejä merkityksettömiä ja samalla epäkiinnostavia.
Ja eihän tää nykyinen medianegailu ole mitään verrattuna 90-lukuun ja Palloseuran dominointivuosiin. Silloin vasta paska lensi ja pienimmästäkin tikusta tehtiin vitunmoinen negavuodatus. Tuolloin se ehkä välillä vähän vituttikin, mutta nykyään ei edes hymähdytä.
Vanha sanonta, että: "Niin kauan kuin kukaan ei tule paskalle sänkyyn tai yritä lyödä on ihan sama", pätee näihinkin juttuihin. Jokaisella on oma mielipiteensä eikä mielipide aina ole mikään absoluuttinen totuus, mitä pitäisi todistaa oikeaksi. Se on vain mielipide. En näe mitenkään välttämättömäksi kirjoitella myötäkarvaan vain sen takia, että kyse on seurasta, jota olen kannattanut ja seurannut yli 50 vuotta, jos siihen ei ole aihetta. Sellainen politbyroon ohjaama päiden nyökyttely ei ainakaan paranna mitään. Tietysti aina toivon, että mahdollisimman usein olisi aihetta suitsuttaa. Ja onhan niitä pieniä asioita tapahtunut paljonkin, joista tulee hyviä fiiliksiä; #17 ylivoimamaalit, #62:n viivapeli ja Kontiola kahville, #30 otteet joka armas ilta, kohentunut peli jne. Kun näitä pieniä asioita alkaa osua kohdalleen niin lopulta se iso kuvakin sitten alkaa tuottaa useammin hyviä fiiliksiä, jotka pyyhkii ne alkuvuoden karmeat suoritukset pimentoon. Kuten sanottu tämä oli vaan mun mielipiteeni. Jollain toisella näkemykset poikkeaa paljon noista. Ja hyvä niin. Ei ole ainakaan yhden totuuden takana nää jutut.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Ai että mä tykkään tästä kuinka media yrittää riepotella Tepsiä joka suunnasta. Kateus ansaitaan ja sen Tepsi on onnistunut tekemään isolla kädellä.

Miten tuossa yritetään Tepsiä riepotella? Otsikko on juu vähän provosoiva, mutta teksti oli oikeinkin hyvä ja avaava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös