No kun paikalla ei tainnut olla alakerran respan timanttista ladya joka varmasti työpaikalla hoitaa kahvimasiinat ja painaa oikeaa nappia Tamin puolesta...Puolivälierissä ainakin näky. Ei osannut käyttää edes juoma-automaattia.
No kun paikalla ei tainnut olla alakerran respan timanttista ladya joka varmasti työpaikalla hoitaa kahvimasiinat ja painaa oikeaa nappia Tamin puolesta...Puolivälierissä ainakin näky. Ei osannut käyttää edes juoma-automaattia.
Tämä on mennyt itseltäni ohi, mistä lausahduksesta on kyse?ketä jonkun hauskan lausahduksen on joskus keksinyt.
Tämä on mennyt itseltäni ohi, mistä lausahduksesta on kyse?
Tätä olin itsekin just kirjottamassa. Julistevastaavalla oli joka pelin jälkeen identtiset lehdistötilaisuudet. "Opitaan tästä ja työ jatkuu" -mantraa toisteltiin kyllästymiseen astiLausahdusta "työ jatkuu" kuultiin kyllä Kaskisen Kallen suusta varmaan joka pelin jälkeen. On kyllä noloa että tälläistä laitetaan mediaan ja todistellaan kuka sen on keksinyt.
Samaa mieltä. Oma egotrippailu tuntuu ottavan valtaa liian usein kunnollisen perustyön hoitamisen sijaan.Edelleen olen sitä mieltä että tuon kuulapään olisi syytä saada kenkää Tepsistä.
Täysin sama. Oon koko ajan ajatellu et tää lause on napattu jostai Tuomisen, Kaskinen, Helmisen tai jonkun lauseesta ja aluksi vähän ”pilkkaamalla” käytetty. Valtuusto on kasvattanut hienosti pöhinää tepsin ympärillä ja varsinkin saanut huomiota nyt tietenkin enemmän kun tepsi pärjää. Mutta ei nyt TPS-faneiksi itseään kutsuvien ihmisten varmaan pitäisi hernettä vetää nenään jos tepsi myy 150 t-paitaa jollain lauseella minkä he ovat twiitanneet. Jotenkin outoa.Tuominen on tuota ”hokemaa” käyttänyt mielestäni jo pitkään ja koko ajan olen ajatellut, että sieltä valtuusto sen on napannutkin. Jotenkin hoopoa olla mustasukkainen siitä, että tuo nyt Tuomisen toimesta päätyi paitaan. Hyvää hypeä kaiken kaikkiaan ja Tepes-valtuusto on helvetin hauska juttu, toivottavasti työ jatkuu!
Ehkä tästä on jotain hyötyä?En vissiin liiku tarpeeksi SoMessa tai Twitterissä, joten voisiko joku avata: Mikä vitun Tepes? Mikä helvetin valtuusto? Miksi tällaisesta pitäisi välittää ja mitä se Tuominen nyt on tehnyt väärin jos on oikonut jonkun oman elämänsä vitsiryhmän sanomisia?
Mine en ummarra.
On varmasti myynyt näitä omia "fanituotteitaan". Mun mielestä toikin on ihan suoranaista Seuran varpaille hyppimistä, että myydään jotain Tepes Valtuusto -paitoja.veikkaan että muutama paitakin on niiden vuoksi myyty.
Mun mielestä sanoivat josain haastattelussa että jos jotain tuottoa saavat niin yhteinen päätös ollu laittaa tepsin junnutuotantoon rahat.On varmasti myynyt näitä omia "fanituotteitaan". Mun mielestä toikin on ihan suoranaista Seuran varpaille hyppimistä, että myydään jotain Tepes Valtuusto -paitoja.