Trolli?Nämä Mr. Foxin jutut ovat kyllä välillä sellaisia, että en tiedä onko nimimerkin takana joku mestarillinen trolli vai repeävätkö miehen pelihousut ihan oikeasti jokaisesta pienestäkin läpästä kuten edellä.
Mun mielestäni mä pyrin aina perustelemaan mielipiteeni. Enemmän täällä tulee vastauksia ilman perusteluita tai väärin/valheellisin perustein tai sitten ihan mutu-tuntumalla. Missä kohdassa muuten edellä oli jotain pientä läppää? Siis jotain sellaista, josta olisin repinyt pelihousuni? Yleensä mä pyrin pitämään keskustelun asiallisena enkä puutu mihinkään älyttömiin läpänheittoihin.
Joo-o, hieno homma ja hyvä alku! Siitä ollaan samaa mieltä!Nyt kuitenkin on seurakortti. Ilmeisesti niitä on mennyt 400-500, joka on ihan hyvä määrä alkuun.
Mulla ei ole koskaan ollut mitään seurakorttia vastaan. Enemmän mä olen vastaan sitä, jos/kun tämän oletetaan korvaavan sen edullisen yläkerran kausikortin. Toimiston mielipidettä tai ajatusta asiasta en tiedä. Palstalla tuntuu vain olevan sellainen mielipide, että nyt keväällä 2018 julkaistu seurakortti on juuri sitä, josta täällä ollaan meuhkattu vuosikaudet. Sitten ihmetellään, kun niitä ei kaikesta huutelusta huolimatta menekään kaupaksi niin paljoa kuin huutelut antaisivat olettaa.
Hyvä alku! Missään nimessä seurakortti (230EUR) ei ole kuitenkaan sama kuin edullinen (99EUR?) lätkäkausikortti yläkertaan. Tässä vaiheessa - kaudelle 2018-19 - tuollaisen edullisen lätkäkausarin myyntiinlaitto olisi kuin potku suoraan seurakortin ostaneiden kiveksille. Joku on saattanut ostaa seurakortin, vaikka ei olisi ollenkaan kiinnostunut futiksesta. Jonkin ajan kuluttua myyntiin tuleekin edullisempi versio, johon futis ei ole pakkonaitettu. Ehkä tätäkin olisi kannattanut ajatella vähän pidemmälle? Kyllä seurakortin myyntiintulo oli selkeä kannanotto siihen, että yläkertaan ei ole vieläkään kaudelle 2018-19 tulossa edullisia kausikortteja.
Seurakortti =/= edullinen kausikortti
1) olet aivan oikeassa!Vähän ennen aikaista huutelua ja trollausta 1-3 kohdat miten itse nään asian
1) eikö nimen omaan ollut tarkoitus saada 1 yhteinen kausikortti jalkapalloon ja jääkiekkoon. Lätkäpuolelle tulee omat kortit myös sinne yläkatsomoon myöhemmin, kun on ilmeisesti koko kauden auki.
2)jos ketään ei osta mitä järkeä toteuttaa.
3)veikkaan jos ehdotettu paikka ei ole mieleinen pienellä vaivalla varmasti voisi toimistoon yhteyttä ottamalla vaihtaa..
Mielenkiintoista vain nähdä mihin hintaan. Jos niissä on 400EUR hintalappu, niin mennee kaupaksi vielä vähemmän kuin kesällä 2017? Olisin mielelläni tässä asiassa väärässä, mutta epäilen, että näin ei tule käymään.
2) jos ketään ei osta, niin onko vika ennemmin kuluttajissa vai kampanjassa/tuotteessa/hinnassa?
Huomaatko TPS:n ilmoituksen negatiivisuuden? "Toteutuu, jos myydään XXX kpl"
Porissa homma vedettiin toisinpäin = positiivisesti: Tulee myyntiin 500 kpl erä, jonka jälkeen kahdesti... suuren suosion johdosta uusi 500 kpl erä.
3) avainsanat: "pienellä vaivalla"
Miksi antaa kuluttajalle se pienikin epävarmuustekijä "pienestä vaivasta"? Pienellä vaivalla jo toimistolla oltaisiin voitu homma miettiä siten, että kausikortin ostaja olisi saanut jo heti sen haluamansa paikan ilman toiveita tai mahdollisesti muuttaa paikkaansa "pienellä vaivalla".