Hei kaikki veljet ja siskot Jatkoajassa. Olen TPS:n uusi tapahtumatuottaja ja mukana myös viestinnässä sekä markkinoinnissa. Palstaa pitkään lukeneet tietävät, että olen Tepsin ympärillä toiminut jo vuosia, mutta ensi kuusta alkaen toimin kokopäiväisesti. Taustani on vahvasti televisio- ja mediamaailmassa sekä tapahtumatuotannossa. Olen ollut tekemässä pieniä ja suuria tapahtumia aina MM-tasolle saakka sekä konsertteja ja gaaloja. Ammattinimikkeitäni ovat olleet toimittaja, tv-ohjaaja, tuottaja ja tapahtumatuottaja.
Toimistolla on nyt ajatuksena kehittää tapahtumia ja niiden markkinointia. On tämä ajatus ollut ennenkin, mutta sen paljon on tehtävää ollut, että palikoita on laitettu kuntoon yksi kerrallaan. Itse ottelutapahtuma on uskoakseni ottanut jonkinlaisia harppauksia viime vuosina ja nyt focus keskittyy yhä enemmän myös niiden markkinointiin. Yksi mies ei ihmeitä tee, mutta esimerkiksi Tepsin mediatiimissä, lipunmyynnin kehittämisessä ja ylipäätään urheilutuotteen ja elämyksen tuotteistamisessa alkaa olla käsipareja nyt. Korostan vielä, että hyvää työtä on oikeasti tehty jo aiemminkin. Esimerkiksi viime kaudeksi Tepsin visuaalinen ilme koki harppauksia ja Jore oli sujuva hahmo alusta alkaen.
Sitten asiaa, kun tätä on jonkin verran kyselty: Tulevan viikonlopun
TPS Cup on katsottavissa striiminä. Tuote on maksullinen ja sillä katetaan tuotantokulut. Striimin yhteydessä on luvassa erätaukokoosteet ja corneri, jossa on turkulaisten hyvin tuntema hahmo kommentoimassa. Fläppitaulukin on kaivettu kaapista.
Tepsin Facebookissa tulee kuitenkin näkymään turnaukseen liittyviä pisteohjelmia ja maalikoosteita tulee.
Käy tekemässä tilaus osoitteesta
http://hctps.kepit.tv/
Toivon tietenkin eniten, että saavut paikan päälle katsomaan. Lauantaina erityisesti Skills Competition ja Liiga-seminaari ovat myös noston arvoisia asioita. Lisäksi tarjolla on mainioita TPS:n aitoja outlet-tuotteita.
Lisätietoa täältä:
http://hc.tps.fi/uutiset/ajankohtaista/tps-cupin-kattava-aikataulu-ja-tietopaketti/