... Ja pelaajien jatkot.... No mietitään sitten sitä ensi kautta vaikka keväällä
Tätä olen miettinyt pidempään jo. Odotin, että joulukalenterista olisi tullut 3-4 jatkosopimusta, mutta eipä tietenkään... Eikö nyt kannattaisi aloittaa palasten kokoaminen hyvissä ajoin, ettei taas kesällä olla paskat lahkeessa? Esimerkiksi Tapparassa tämä ollaan tajuttu ja jatkuvuutta näytetään korostavan, jatkosopimuksia tulee liukuhihnalta.
Meiltä nyt ainakin Eronen, Setänen, Georgiev, Reunanen, Ahtola ja Spina olisi saatava mahdollisimman nopeasti kiinnitettyä ensi kaudelle. Pappakaksikko Kallio ja Tallinder tekee sitten itse rauhassa jatkopäätöksen.
Näillä katsojamäärillä on selvää, että pelaajabudjettia on ennemmin tai myöhemmin tiputettava.
Yleisökeskiarvo on Liigan 3. suurin tällä hetkellä ja todennäköisesti tulevissa Playoffseissa suurin. Pelaajabudjetti useista eri lähteistä siellä 5-6 suurimman joukossa. Miksei siis katsojamäärä olisi tarpeeksi suuri kattamaan nykyisen pelaajabudjetin? Itse olen lähinnä ihmetellyt tuota rahamäärää, minkä TPS saa keskivertokatsojasta. Se on helvetin vähän.