Tässä "Case Valavuoressa" on syytä olla pieni pelko puserossa. Eskola tietää, että TPS:n markkinoinnin kanssa täytyy ennen ensi kautta tehdä jotakin. Sen verran poskettomasti "pukukoodeineen ja yläkerran sulkemisineen ym. älynväläyksineen" TPS:n markkinointi on taas tälläkin kaudella suhmuroinut. TPS:n imago on organisaation monen vuoden sekoilun jäljiltä vahvasti miinus-merkkinen.
Koska TPS:n taloustilanne taas tälläkin kaudella, jollei mitaliotteluihin kaikkien yllätykseksi selvitä sakkaa pahasti, Paananen ja Kodisoja eivät varmasti kahdestaan suostu tämän sotkun maksumiehiksi, joten Eskolankin tehtävänä on saada markkinointi ja brändi kuntoon. Markkinointituloja on saatava huomattavasti enemmän aikaan kuin nykytyylillä konttorilla istumalla ja odottamalla, että halukkaat sponsorit itse ottavat yhteyttä eikä seura aktiivisesti tee juurikaan mitään. Tämä ei ole nykypäivän markkinointia, ei edes eilisen vaan korkeintaan toissa päiväisen. Valavuoren tapaiset henkilöt ovat tällaisessa tilanteessa varmasti voimakkaasti tyrkyttämässä omaa osaamistaan, mutta kyllä Valavuoren aikaisemmista ympäristöistä saamat tulokset ovat pelottavia, joten toivottavast Eskola pitäisi päänsä kylmänä ja hankkisi TPS-markkinointiin kerrankin ammattilaisen eikä mitään Hyvä Veli verkoston "tuulihattua".
Koska TPS:n taloustilanne taas tälläkin kaudella, jollei mitaliotteluihin kaikkien yllätykseksi selvitä sakkaa pahasti, Paananen ja Kodisoja eivät varmasti kahdestaan suostu tämän sotkun maksumiehiksi, joten Eskolankin tehtävänä on saada markkinointi ja brändi kuntoon. Markkinointituloja on saatava huomattavasti enemmän aikaan kuin nykytyylillä konttorilla istumalla ja odottamalla, että halukkaat sponsorit itse ottavat yhteyttä eikä seura aktiivisesti tee juurikaan mitään. Tämä ei ole nykypäivän markkinointia, ei edes eilisen vaan korkeintaan toissa päiväisen. Valavuoren tapaiset henkilöt ovat tällaisessa tilanteessa varmasti voimakkaasti tyrkyttämässä omaa osaamistaan, mutta kyllä Valavuoren aikaisemmista ympäristöistä saamat tulokset ovat pelottavia, joten toivottavast Eskola pitäisi päänsä kylmänä ja hankkisi TPS-markkinointiin kerrankin ammattilaisen eikä mitään Hyvä Veli verkoston "tuulihattua".