TPS, media ja julkisuus

  • 3 006 743
  • 12 011

JPL

Jäsen
Tuohon Nakladal - gateen.. Ei hajuakaan, mitä on oikeasti tapahtunut ja kuka asiasta on Kunnarille sanonut, mutta ei ehkä kannata lynkata julkisesti pelaajaa tuon takia. Mistä sitä tietää, vaikka Rantanen olisi pieraissut samalla ja tälle sitten Nakladal hörähtänyt - tai jotain muuta järjetöntä. Tai vaikka peenis lerpattanut lahkeesta jollain siinä vieressä ja sille nauranut. Toki jos on itse asialle nauranut, niin asia eri. Jos näin olisi, niin luulen että joukkue olisi pitänyt aiheesta kurinpalautuksen (tuskin pelaisi tänään...).

Ainut mikä tässä ihmetyttää on tämä keskustelun taso, mikä TPS:n ympärillä valloo jatkuvasti. Mennyt yli koko touhu kautta linjan. Onko seurassa niin järjetön paniikki päällä, että mitään osa-aluetta ei saada hoidettua ns. asiallisesti, vaan ihan kaikki menee suoraan sanottuna päin vattua?

Pisteenä I:n päälle olisi varmaan tänään joku 16-0 turpaanvetokilpailu Kaaneita ja pari loukkaantunutta siihen kylkiäiseksi.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tuohon Nakladal - gateen.. Ei hajuakaan, mitä on oikeasti tapahtunut ja kuka asiasta on Kunnarille sanonut, mutta ei ehkä kannata lynkata julkisesti pelaajaa tuon takia. Mistä sitä tietää, vaikka Rantanen olisi pieraissut samalla ja tälle sitten Nakladal hörähtänyt - tai jotain muuta järjetöntä. Tai vaikka peenis lerpattanut lahkeesta jollain siinä vieressä ja sille nauranut. Toki jos on itse asialle nauranut, niin asia eri. Jos näin olisi, niin luulen että joukkue olisi pitänyt aiheesta kurinpalautuksen (tuskin pelaisi tänään...).

Yhdyn kyllä tähän, varsinkin kun Nakladalin peliotteet eivät sieltä haluttomimmasta päästä ole olleet. Mutta Maikkarilla ja näelmä myös YLE:llä(vaikka nuo eiliset haastattelut olivat ihan asiallisia, vaikka jotkut toisinkin väittävät) tuntuu olevan nyt halua repiä klikkauksia potkimalla ruumista oikein kunnolla.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Eihän seura ole tuossa tapahtumassa mukana, vaan TPS-kannattajat sitä organisoivat. Pistä vinkkiä ja ideoita vaikka @Jaakko :lle tai @Daenboudian :ille. Yv minullekin käy, niin voin välittää eteenpäin.

Joo luulen ja tiedän faniherrojen olevan perillä missä mennään. Lähinnä olin alkuviikosta toimistoon suuntaan yhteydessä nimenomaan ettei faniryhmän tarvitsisi hoitaa tuota yksin. Muistaakseni mainitsin toimistolle tämän olevan "hyvä mahdollisuus luoda positiivista uutista koko organisaatiolle". Yritin ehdottaa, että seura tulisi vastaan ja antaisi kaiken mahdollisen avun mitä faniryhmä tarvitsisi... lisäksi voisivat antaa vaikka näille junnuille jotkut muistamiset tapahtumasta (joku pieni fanipläjäys mikälie), jos olisi ollut mahdollisuus saada joku ligapeluri pudottamaan ottelun avauskiekkoa, palkitsemaan kaikkia poikia (tietenkin aikataulun mukaan) jne vastaavaa.

Tuotakin tapahtumaa olisi voinut mainostaa "TPS-perheen/Family Classic-tapahtumana" tai vastaavana mutta tämä koko homma oli huono idea koska and I quote:

"Liiga-Tepsi ei järjestä mitään fanimatkoja*..."


Noh tosiasiassa tämä on TPS-organisaatiolle win-win: jos tulee ylilyöntejä/tapahtuma menee perseelleen niin he voivat pestä kätensä koska eivät olleet millään tasolla mukana, jos tapahtuma onnnistuu niin se on ilmaista mainosta heille ja organisaatio voi käyttää sitä markkinoinnissaan "osoituksena siitä miten TPS-perhe elää ja voi hyvin"...

*) yritin pariin kertaan nätisti sanoa, ettei tässä ole kyse mistään "fanimatkasta" mutta... pakko yhä ihmetellä miten tämä nähdään toimistolla suurena uhkana sen sijaan, että tämä olisi mahdollisuus. Mutta tämäkin tapaus osoittaa miten urheilujohtaminen Suomessa on täysin tunnepohjaista toimintaa... ja kuten sanoin, aivan varmasti seura ottaa täyden hyödyn irti kun tämä tapahtuma toteutuu hyvin fanien toimesta.
 
Viimeksi muokattu:

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Hyvin tuo junnuinvaasio näyttää ihmisiä kiinnostavan. Ensimmäinen bussi alkaa pikku hiljaa täyttyä ja omilla kyydeilläkin on jo kymmeniä ihmisiä ilmoittautunut tulemaan paikalle. Eiköhän me sinne toista sataa ihmistä saada paikalle joka tapauksessa. Olisihan se huikeaa, että jos sinne saataisiin useita linja-autollisia lähtemään. Eskolan kanssa ollaan juteltu ja ollaan sovittu, että tämä on meidän tempaus rakentaa tiivistä yhteisöä seuran ympärille. Suhtautuminen on erittäin positiivista ja kannustavaa.

Tässä ei ole tarkoitus mitään vastakkainasettelu muodostaa vaan saada myös VG:n pikkuvekaroille positiivinen mieli. Ehkä heille saadaan myös luotua kipinä katsomokulttuuria kohtaan. Meidän katsomo niille on samalla tavalla luonnollinen kuin TPS:n omille junnuillekin.

Toivottavasti mahdollisimman moni lähtee mukaan. Tapahtuma on kuitenkin kaikille, jotka haluavat luoda junnuille ikimuistoisen illan.
ilmoitautumislomake:
http://tps-kannattajat.net/site/ikimuistoinen-tapahtuma-tps-yhteisolle-vg-tps-f05/
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Yksi TPS:n johdon haasteista tulevaisuuteen voisi olla tukkia se suu joka syöttää Kunnarille noita juttuja.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
En halua mennä liiaksi yksityiskohtiin, sillä se ei olisi reilua toista osapuolta kohtaan, mutta herra soitti, oli touhtunut, antoi ymmärtää ettei pitänyt tuosta ideasta ja oli (mielestäni) varsin tyly ilmaisussaan.

Seuraan olin alkuviikosta suoraan yhteydessä, annoin muutamia ideoita jne jotta se olisi koordinoitu (oikein järjestetty) tapahtuma ja ennenkaikkea poikien parasta ajatellen... mutta huono idea mikä huono idea.

Teepeeäs teepeeäs, paluu 90- luvulle. Ja vuoteen 2006, mullekin soitettiin. Tyypillistä pk-yrittäjän uhoa, minä päätän ja määrään ja kerron myös tahoille, jotka eivät ole direktiossa miten toimit ja ajattelet. Tsemppiä, valuta kuin hanhi veden selästään ja tsemppiä!
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Teepeeäs teepeeäs, paluu 90- luvulle. Ja vuoteen 2006, mullekin soitettiin. Tyypillistä pk-yrittäjän uhoa, minä päätän ja määrään ja kerron myös tahoille, jotka eivät ole direktiossa miten toimit ja ajattelet. Tsemppiä, valuta kuin hanhi veden selästään ja tsemppiä!

Tosiaan, minulle oli aivan sama käytetäänkö vai ei noita minun ideoita - kunhan vaan ajattelin auttaa noita junnuja.

Hieman kieltämättä jäi huono kuva, mutta jospa oli huono päivä/hetki.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yksi TPS:n johdon haasteista tulevaisuuteen voisi olla tukkia se suu joka syöttää Kunnarille noita juttuja.

Ei varmasti ole tämän hetkisen organisaation agendalla. Kunnarihan on nykyisen organisaation totuuden torvi. Eskola, Mentori, Stouni, Kunnari jne. samassa saunassa niitä munia tervataan.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No mites se junnureissu meni? onko siitä mitään uutista tjsp?
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
No mites se junnureissu meni? onko siitä mitään uutista tjsp?

Tarkoitatko sitä junnureissua joka on 6.2.2015 josta ei vielä paljoa ole kerrottavaa?
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tarkoitatko sitä junnureissua joka on 6.2.2015 josta ei vielä paljoa ole kerrottavaa?
Ai se oli vasta 6.2, mie muistelin että eilen. Noh odotellaampa sitten uutisia tempauksesta rauhassa :)
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Ei onnistu ainakaan ensi kaudella, mikäli Jani Kiviharju on lähellä joukkuetta. Valitettavasti.

Tottahan tuo on, onneksi sentään asioita aktiivisesti seuraavat ymmärtävät mistä Kunnari saa juttunsa ja osaavat nähdä ne oikeassa valossa, vahinko vain että vähemmän TPS:n asioita seuraavat(joita maikkarillakin pääosa lukijoista on) ei tiedä Kunnarin roolia tuossa sisäisessä valtapelissä.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitkästä aikaa tuli tääkin pressi katottua, yleensähän näissä ladellaan latteuksia ja uutisarvo on nolla. Elomolla ei todellakaan ole toi media hallussa. Sikäli hauskaa nähdä kaavasta poikkeava, mutta ikävää, että se on Palloseuran edustaja negatiivisella tavalla. Mitä muuten Miikalla mahtaa olla siellä povarissa, kun käsi käy siellä aika monta kertaa haastattelun aikana.? Ei kai vaan joku Jallu?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Onko muuten tuosta TPS:n faniristeilystä tihkunut mitään juoruja?

Ei ainakaan mun silmiini ole tarttunut mitään juttuja mistään joukkotappeluista tai putkareissuista tai varakenkien varakenkien tarpeesta.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Joku on tajunnut, että Molon tuominen faniristeilylle olisi yks' kelluva katastroof'.

Ehkä se olisi Tepsillekin liikaa, Molomo kun on jo kävelevä ja puhuva katastrofi, jota ei voi kuin hävetä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Ainoa huhu mitä olen kuullut oli se ettei El Molo ollut mukana risteilyllä.

Ilta-sanomat on vääntänyt jonkun jutun tuosta risteilystä: http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1422817226588.html

Salolainen, TPS:ää ikänsä kannattanut Ville Järvinen on sitä mieltä, että päävalmentaja Miika Elomo olisi hakattu, jos hän olisi lähtenyt mukaan tämänvuotiselle faniristeilylle.

– Kyllä hänet varmaankin joku olisi hakannut. Siis en minä, mutta joku. Ainakin turpaansaamisriski olisi ollut korkea. Mutta raukkamaista, kun ei uskaltanut tulla mukaan.
 

Foreman

Jäsen
Suosikkijoukkue
LSH - Lämsä sex hockey
Ville Järvinen antoi juuri kasvot totaaliselle idiotismille!
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Heh, samalle hymistelin aamulla. Ehkä otettu pois kontekstistaan, mutta en nyt pidä kovin raukkamaisena jäädä pois jostain tietystä paikasta, missä "turpaansaamisriski on korkea".
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Old time hockey like Eddie Shore.

Hieno likka, arvostan!

Hyvät naurut sai aikaan täälläkin. Hauskaa kun Ilkka ei ole edes pudottanut hanskojaan tällä kaudella. Mutta tytöllä on selvästi hyvä näkemys kiekosta. Olisi korvannut Vuoren joukkueen rakentaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös