Tämän päivän (29.09.2013) Turun Sanomissa on TS-yhtymän oma puolen sivun mainos. Turun Sanomat on ensi tiistain (01.10.2013) otteluisäntä, joten TS tarjoaa Turun Sanomien kestotilaajille 1.000 lippua lätkämatsiin.
Vanhempani kävivät tuossa iltapäivällä sunnuntaikahvilla luonani. Isälläni oli mukana jo aamulla tulostettu varauslomake sekä TS:n kestotilaajan asiakaskortti. Toisin sanoen nyt mulla olisi kaksi lippua jo legendaksi muodostuneeseen lokakuiseen tiistain SaiPa-matsiin... Ongelma on vain siinä, että viime torstain jäljiltä mun on helvetin hankala mennä hallille (ajattelin, että ennen Jokerit-matsia 25.10.2013 en sinne menisi). Tosin suurempi ongelma tuli siitä, että mulla ei ole hajuakaan kenen kanssa. Yksikään täysjärkinen ei sinne lähde vapaaehtoisesti - ei edes ilmaisella lipulla. Ketään ensikertalaista tai vähemmän hallilla käynyttä en myöskään haluaisi ottaa mukaani: olisi todennäköisesti ko. henkilön ensimmäinen ja viimeinen kerta TPS:n matsissa. Onpa tässä dilemmaa!
Mutta henkilökohtaiset ongelmani eivät ole syy, miksi kirjoitin media ja julkisuus -ketjuun. Tulipa huvikseni piipahdettua jälkeenpäin noilla TS:n sivuilla, joista tuon varauslomakkeen on voinut tulostaa. Liput olivat luonnollisesti jo menneet, mutta sivuilla oleva teksti alkoi huvittaa.
TS: Vapaaliput TPS-SaiPa jääkiekko-otteluun
"Valitettavasti ilmaiset pääsyliput
TPS-SaiPa-otteluun tiistaina 1.10.2013.
Kiitos mielenkiinnostasi."
Otin varmuuden vuoksi kuvakaappauksenkin.