TPS, media ja julkisuus

  • 2 974 357
  • 11 977

clima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS vuodesta -76
Onko jollekin, kenellä oli playoffkausari, niin tullut jo sähköpostiin lasku kauden 24-25 kausikortista/uusimisesta?
Olisi kiva kuulla myös koskeeko sama kausareita joihin ei ole lunastettu playoff pelejä.

Itseäni ihmetyttää ettei kausikortin omistaville (ainakaan minulle) ole tullut mitään viestiä miten toimia jotta kausikortin voi uusia? Sivuiltakaan en löydä tästä mitään, ainoastaan tietoa uusien kausikorttien ostosta.
Voiko kausikortin ensikaudelle uusia early bird hintaan?
Pitääkö ylipäätään tehdä jotain ennakkotoimia jos haluaa kortin uusia? Sähköpostiin tulee lasku, vai miten tämä menee?

Itse näen että kausikorttilaisille pitäisi heti kauden loppumisen jälkeen ensimmäiseksi tulla tiedote missä kerrotaan miten kortin uusiminen seuraavalle kaudelle tapahtuu.
Nyt tulee olo ettei TPS:ä edes vähää kiinnosta että uusisin korttini.
 

-TMA-

Jäsen
Olisi kiva kuulla myös koskeeko sama kausareita joihin ei ole lunastettu playoff pelejä.

Itseäni ihmetyttää ettei kausikortin omistaville (ainakaan minulle) ole tullut mitään viestiä miten toimia jotta kausikortin voi uusia? Sivuiltakaan en löydä tästä mitään, ainoastaan tietoa uusien kausikorttien ostosta.
Voiko kausikortin ensikaudelle uusia early bird hintaan?
Pitääkö ylipäätään tehdä jotain ennakkotoimia jos haluaa kortin uusia? Sähköpostiin tulee lasku, vai miten tämä menee?

Itse näen että kausikorttilaisille pitäisi heti kauden loppumisen jälkeen ensimmäiseksi tulla tiedote missä kerrotaan miten kortin uusiminen seuraavalle kaudelle tapahtuu.
Nyt tulee olo ettei TPS:ä edes vähää kiinnosta että uusisin korttini.

Voin selvitellä missä tämän suhteen mennään, kun en näissä mukana ole virallisesti.

Sivujen infon mukaan uusiminen olisi helpoimmillaan tosiaan siten, että kun lasku tulee, niin maksaa sen. On sitten ollut playoff-kausikortti tai ei.

Mutta pistän palautetta eteenpäin.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
@clima
Täysin samaa mieltä.
Olisivat lähettäneet kausarilaisille sähköpostin, että teidän laskut tulevat myöhemmin sähköpostiin.

Jää lähinnä olo, että kausarilaiset unohdettu. Juuri se ryhmä, kenet mielestäni pitäisi ensisijaisesti ottaa huomioon...

Mutta nää on näitä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös