TPS, media ja julkisuus

• 3 171 161
  • 12 606

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hinz ei siis mitenkään liity Tepsiin mutta tuossa taas yksi esimerkki siitä millaista tiedottamista kaipaan Liigaan ja erityisesti Tepsiin. Samoin Seuran sisällä oleviin titteleihin. NHL:ssa on tämä hoidettu upeasti. Aina kun Seuroissa siellä jotain tapahtuu, aina vastauksia saa joko päävalmentajalta tai GM:lta. Tykkään tuosta avoimuudesta millä ei ole negatiivisia vaikutuksia vaan vain positiivista.

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
NHL:ssa on tämä hoidettu upeasti.

Itse kyllä arvostan enemmän pelaajien yksityisyydensuojaa kuin fanien ja kannattajien halua tietää milloin mitäkin.

Nykyinen linjaus on mielestäni hyvä:

Tiedottaminen jääkiekkopelaajien terveydentilaan liittyvistä kysymyksistä​

Nämä ohjeet on laadittu Liigan, Jääkiekkoliiton ja pelaajayhdistyksen kesken selventämään Liigan osakasjoukkueiden ja Jääkiekkoliiton maajoukkueiden ja jäsenseurojen alaisten joukkueiden kaikkien toimihenkilöiden viestintää koskien pelaajien terveydentilaan liittyviä kysymyksiä. Tietosuojavaltuutettu on antanut asiassa toimivaltaansa kuuluvaa ohjausta.
...

1. Pelaajien terveystietojen luovuttaminen tiedotusvälineille

Seuran toimihenkilö ei voi kertoa kolmansille osapuolille pelaajan terveydentilaan liittyviä tietoja muutoin kuin pelaajan tapauskohtaisella suostumuksella.

Pelaajan voidaan kertoa olevan poissa pelaavasta kokoonpanosta terveydellisistä syistä (loukkaantuminen/ sairastuminen). Tarvittaessa voidaan arvioida pelaajan oletettu paluuaika kokoonpanoon.

Pelaajalla on itsellään oikeus kertoa terveydentilastaan.

NeilGamble

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Liigan sivuille tullu Marjalasta juttu: TPS-sentteri poikkeuksellisessa pistetahdissa

Jäänyt vähän pimentoon tällä kaudella kun keskustelut ovat pyörineet muissa aihessa, mutta helkkarin kovaa kautta hän pelaa. On jo nyt kovassa seurassa noissa vertailuissa, ja voi vielä hyvin siirtyä tällä viikolla tuossa seuran yhden kauden syöttötilastossa sijalle 3, Keskisen ja Jalosen taakse.

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
NHL:ssa on tämä hoidettu upeasti. Aina kun Seuroissa siellä jotain tapahtuu, aina vastauksia saa joko päävalmentajalta tai GM:lta.
Ei kai me oikeasti haluta amerikkalaista henkilö- ja tietosuojan tasoa tänne edes jonkilaisen sivistyksen maanosaan?

Miks fanin tarvitsisi ylipäätään tietää kaikki? Ne pelaavat, jotka ovat kunnossa silloin kun ovat kunnossa.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse kyllä arvostan enemmän pelaajien yksityisyydensuojaa kuin fanien ja kannattajien halua tietää milloin mitäkin.
Ymmärrän mitä haet ja olen osittain samaa mieltä.
En vaan sitä ymmärrä miten tuossa nyt loukataan kenenkään suojaa kun kerrotaan arvio miten kauan pois ja miksi. Ja kyllä mä luulen että fanit ottaa tuollaisen tiedon positiivisesti vastaan kun tilannehan olisi voinut olla erittäin vakava, nyt saivat tiedon ettei ole huolta siitä.
Ja tarkoitin myös ihan muitakin informaatiota mitä siellä hyvin suoraan kerrotaan.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei kai me oikeasti haluta amerikkalaista henkilö- ja tietosuojan tasoa tänne edes jonkilaisen sivistyksen maanosaan?

Miks fanin tarvitsisi ylipäätään tietää kaikki? Ne pelaavat, jotka ovat kunnossa silloin kun ovat kunnossa.
Noh noh, ei meidän täällä tarvitse apinoida täysin tuota. Täällä voidaan tehdä se niillä spekseillä mitä on jo ajettu sisään. Jos joku tykkää siitä että puskaradioiden kautta kuullaan huhuja vaikka siitä että Ine on leikannut puukolla käteen ja on pitkään pois. Ja se että Seura ei infoa asiasta yhtään mitään. Meillä on lukemattomia blackoutteja täällä kun ei tiedetä onko pelaaja edes loukkaantunut kun ei kokoonpanossa ole ollut pariin viikkoon. Mä en lämpene tuollaiselle pimitykselle, ei se ainakaan paranna tunnetta ja luottamusta Seuraan.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Noh noh, ei meidän täällä tarvitse apinoida täysin tuota. Täällä voidaan tehdä se niillä spekseillä mitä on jo ajettu sisään. Jos joku tykkää siitä että puskaradioiden kautta kuullaan huhuja vaikka siitä että Ine on leikannut puukolla käteen ja on pitkään pois. Ja se että Seura ei infoa asiasta yhtään mitään. Meillä on lukemattomia blackoutteja täällä kun ei tiedetä onko pelaaja edes loukkaantunut kun ei kokoonpanossa ole ollut pariin viikkoon. Mä en lämpene tuollaiselle pimitykselle, ei se ainakaan paranna tunnetta ja luottamusta Seuraan.
Samaa mieltä. Poissaolijoista aina tieto ja arvio poissaolon pituudesta. Syyt ei niinkään kiinnosta, mutta se onko day to day vs. 6kk poissaolo on jo täysin eri. Tällä kaudella ihan hyvin noita TPS on infonnut, mutta jotkut seurat ei kerro kerta kaikkiaan mitään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy