Tuntuu erikoiselta haulta siinä mielessä kun on vuokralla 14.2. asti ja kuitenkin omastakin takaa junnuissa pelaa samanikäinen Eetu Vahalahti jota olisi voinut hyvin jo myös kokeilla Liigan puolellakin.
Tällaiset haut antavat vaan valitettavasti signaalin näille omille eri ikäluokissa pelaaville nuorille että kasvattajaseurassa ei luoteta kovinkaan helposti ja näin osa mahdollisista tulevista Liigapelaajista etsii uuden seuran itselleen.
Sahlin Wallenius lånas ut till TPS
Växjö Lakers back, Leo Sahlin Wallenius lånas ut till finska storklubben HC TPS kommande veckor.www.vaxjolakers.se
Sahlin Wallenius lainalle.
Olikin vanhaa tietoa jo täällä. Pahoittelut.Storklubben mainittu!
Eli yksi pelaaja nyt heitetty Miettisen toimesta bussin alle ja pistetty pihalle. Minä en valitettavasti jaksa uskoa siihen että yksi pelaaja voi vaikuttaa näin paljon koko joukkueen toimintaan. Koska jos se vaikuttaisi, luulisi että valmentaja rosterin kapeudesta riippumatta olisi tehnyt tämän muutoksen jo huomattavasti aikaisemmin.
Tämä yksi pelaaja ei myöskään voi olla se juurisyy tuohon todella huonoon puolustuspään pelaamiseen, eikä siihen että veskarit eivät välillä saa koppia edes juomapullostaan.
Jos taas vaihtoehtoisesti tilanne on se, että tämä yksi pelaaja on aiheuttanut näin suuren negatiivisen vaikutuksen, niin kyseenalaistan hyvin vahvasti valmennuksen sekä joukkueen johdon. Syystä että jos yksi pelaaja onnistuu aiheuttamaan tämän luokan sukelluksen, niin riippumatta rosterin leveydestä tai budjetista - olisi tuo yksi pelaaja pitänyt pistää penkille jo huomattavasti aikaisemmin.
Tai sitten laiskojen palkkasotureiden ulostus on vihdoin alkanut ja aloitettiin pahemmasta päästä.
Palmun poistumisessa pitää ottaa huomioon pelillisen annin lisäksi myös tuo henkinen puoli. Ei ole tunnettu helpoimpana tyyppinä, viime vuodelta muistuu mieleen Rafkinin kanssa pienehkö yhteenotto kesken pelin.
Ei se paljoa vaadi, että kopin henki on "vittu sitä vittu tätä" ja silloin kaikilla saattaa olla naama norsunvitulla.
En nyt tarkoita, että Palmun siirtyminen muualla välttämättä merkitsee henkiselle puolelle lopulle joukkueelle juuri mitään, mutta kai siihen laihan laiha mahdollisuus on. Vrt. NHL:n puolelta tuo Pettersson - Miller tilanne.
Siinä tapauksessa sopparin purusta pitäisi ilmoittaa aika nopsaan jotta HIFK voi hänet ilmoittaa kokoonpanoonsaIFK:n osiossa mainittu, että Palmu pelaisi jo tänään heillä. Eli eiköhän myös ole meitä vastaan kentällä la. Pahat fiilikset tästä. Pääsee antamaan tietoja Tepsin pelitavasta esim. miten erikoistilanteet on ajateltu jne. Ei missään nimessä olisi tässä kohtaa pitänyt vielä päästää IFK:hon, kun jokainen piste on meille todella tärkeä. Toki ei tätä ole missään vielä julkistettu varmaksi.
Asiaahan ei toki tarvitse julkaista, riittää että seurat ja pelaajat asiasta sopineet ja liitto hyväksynyt.Siinä tapauksessa sopparin purusta pitäisi ilmoittaa aika nopsaan jotta HIFK voi hänet ilmoittaa kokoonpanoonsa
Tää eskaloitui nopeammin kuin uskoinkaan.Werner ja Palmu olisi pitänyt lyödä lihoiksi ajat sitten. Tilalle jostain peruspakki ja maalivahti joka saa edes joskus silmät kiinni.
Toki noilla statseilla ei hirveästi ruuhkaa ole ostajista kummankaan puolelta.
Toki tuohon listaan voisi lisätä Talvitien ja muutaman muunkin pelaajan.
Kaikenkaikkiaan kyllä tuolla porukalla hyvät valmentajat saisivat parempaa tulosta aikaseksi.
Usealla pelaajalla itseluottumus kadoksissa, joten parhaimmillaan sekä Palmu ja Werner voisivat olla hyviäkin vahvistuksia joukkueeseen.
Kuinka ollakkaan meidän parhaimpia pelaajia ovat olleet ”kädettömät koohottajat” Päkkilä ja Haapanen.
Seuraavana Werneri lähdössä? No, toivossa on hyvä elää...Tää eskaloitui nopeammin kuin uskoinkaan.
Hyvä veto, olisi vaan pitänyt tehdä ajat sitten.
Olen itse pitänyt Lindrothia, Marjalaa ja Wernblomia meidän parhaimpina pelaajina. Päkkilä ja Haapanen toki myöskin hyvisten joukkoa. Taitaa koko viisikkoa yhdistää kädettömyyden ja koohottamisen sijasta halu voittaa ja taistella ja tehdä töitä sen eteen. En yhdistä näitä piirteitä esimerkiksi täällä nähtyyn PalmuunKuinka ollakkaan meidän parhaimpia pelaajia ovat olleet ”kädettömät koohottajat” Päkkilä ja Haapanen.
Samaa mieltä, mun pointtini vaan on se että myös työhevosia tarvitaan.Olen itse pitänyt Lindrothia, Marjalaa ja Wernblomia meidän parhaimpina pelaajina. Päkkilä ja Haapanen toki myöskin hyvisten joukkoa. Taitaa koko viisikkoa yhdistää kädettömyyden ja koohottamisen sijasta halu voittaa ja taistella ja tehdä töitä sen eteen. En yhdistä näitä piirteitä esimerkiksi täällä nähtyyn Palmuun
Toivottavasti myös muita muutoksia tulee esim. Werner ja Sevänen.Olen itse pitänyt Lindrothia, Marjalaa ja Wernblomia meidän parhaimpina pelaajina. Päkkilä ja Haapanen toki myöskin hyvisten joukkoa. Taitaa koko viisikkoa yhdistää kädettömyyden ja koohottamisen sijasta halu voittaa ja taistella ja tehdä töitä sen eteen. En yhdistä näitä piirteitä esimerkiksi täällä nähtyyn Palmuun
Puolustaja Leo Sahlin Wallenius vuokralle TPS:ään 14.2.2025 asti
Nuori puolustaja vuokralle TPS:äänhc.tps.fi
Puolustajaa taloon vuokralle. Ilmeisesti paiskittu pitkää päivää, kun tähän aikaan tulee uutinen ulos.
Pelasi muistaakseni 18 - vuotisten kisoissa Ruotsin paidassa. Käsittääkseni nimenomaan kiekolla vahvuudet ja laukauskaan ei onneksi mikään heppoinen. Ei erityisen nopea, mutta ei hidas todellakaan ja luistelu sellaista kohtuu vaivatonta. Luulen, että ongelmat tulevat esiin puolustuksessa ja kaksinkamppailuissa, kun pitää siirtää leksakomaroveja maalilta pois, niin kuin usein tuon ikäisillä pelaajilla onkin, kun punttisalilla ei vielä ole käyty riittävästi.Toivotaan, että Sahlin-Wallenius siivittää seuran parempaan liitoon tai ainakin parempaan kuin Johnssonin stintti.
Totta. Voin jo kuvitella kuinka Palmu supisee Peltosen korvaan Palloseuran salaisuuksien kammion: "Ne kato hallitsee näennäisesti ja pysyy kiekossa kiinni ajaen itsensä kulmiin pysyäkseen siellä niin pitkään kuin mahdollista. Nyt Ville keksit äkkiä lääkkeen siihen kun sillä pelitavalla tulee maali kuitenkin joskus ja jouluna.".IFK:n osiossa mainittu, että Palmu pelaisi jo tänään heillä. Eli eiköhän myös ole meitä vastaan kentällä la. Pahat fiilikset tästä. Pääsee antamaan tietoja Tepsin pelitavasta esim. miten erikoistilanteet on ajateltu jne. Ei missään nimessä olisi tässä kohtaa pitänyt vielä päästää IFK:hon, kun jokainen piste on meille todella tärkeä. Toki ei tätä ole missään vielä julkistettu varmaksi.