TPS kaudella 2024–2025

  • 313 478
  • 2 015

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Oli ehkä maailman huonoin soppari julkasu viedo mutta pääasia että meillä on nyt tämän miehen myötä vaarallinen ylivoima.

Olen täysin eri mieltä, mutta makuasioita.
Mielestäni ihan hemmetin luova ja kekseliäs tapa tähän sopimusjulkkariin.

Mahtavaa! Ja ihana sopimus!
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Joku vannoutunut hinaaja Tepsin sopimusjulkaisuvideolla?

Juu, ei kiitos jatkossakaan.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Näin. Hyi saatana. Furkka pudottamaan avauskiekkoa?
Ja Pate Mutkaan capoksi?

Ohuella tietämyksellä operoivat toimistolla jos nämä eivät ole itsestäänselvyyksiä.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Ihan sama minulle kannattaako joku futiksen puolella vaikka kanarialintuja, kunhan jääkiekossa väri on mustavalkoinen
Tässä on vähän tyhmästi ilmaistu tämä, että ihan sama vaikka kanarianlintuja, kun puhutaan siis Interin kannattamisesta.

On niissä samoissa kuvissa myös Tutopäällikkö 1 ja Tutopäällikkö 2, joten ei nuo nyt ihan läpeensä mustavalkoisia ole kendossakaan.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Tässä on vähän tyhmästi ilmaistu tämä, että ihan sama vaikka kanarianlintuja, kun puhutaan siis Interin kannattamisesta.
Miten nämä eroavat merkittävästi toisistaan, kun kerran sinun mielestäsi oli niin "tyhmästi ilmaistu"? Siis kanarianlinnut ja hinaajat.

On niissä samoissa kuvissa myös Tutopäällikkö 1 ja Tutopäällikkö 2, joten ei nuo nyt ihan läpeensä mustavalkoisia ole kendossakaan.
Ovat varmasti ensimmäiset jääkiekkoalan työntekijät maailmassa, jotka ovat tehneet työtä jossain muussa organisaatiossa kuin siinä mitä itse kannattaa tai on kannattanut.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos Lindroth jatkaa siitä tasosta mihin viime kaudella jäi, niin on todella iso moottori koko tulevan kauden joukkueessa. Tilaukseen + 30 pinnaa. Hieman se kankea liike mua huolettaa, kun alkaa otteluruuhkaa pukkaamaan, mutta ei se Mojziskaan mikään raketti ollut ja silti tulitti viivalta kovia pommeja ja pisteitä ropisi. Hyvin samanlainen pakki siis kyseessä.

Hyvä toteutus videossa. Kauneusvirheitä, jos siellä joku vilahtaa, joka ei niin tepsiläinen ole ainakaan aina ollut.
 

-TMA-

Jäsen
Huikea video! Hinaaja-Koskisesta pahastuville niin on kuitenkin TPS-kasvatti kiekossa, futispuolella nyt on ottanut harha-askeleensa.

Jokaiselle suotakoon omat mielipiteensä ja tulkintansa. Ihan omana yksityishenkilönä heittäisin kuitenkin sen huomion, että kyseessä on varsin tutut sohvaperunat Juhani ja Osku. Se mitä seuraa ja miten kannattavat ei varmaan ollut tämän videon pääpointti.

Omin värilasein tulkittuna - hieno idea, hyvä toteutus ja mahtava soppari!
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Oli ehkä maailman huonoin soppari julkasu viedo mutta pääasia että meillä on nyt tämän miehen myötä vaarallinen ylivoima.
Aivan helvetin hyvä video. Meikäläinen tykkäsi isosti.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Erittäin hyvä ja tärkeä jatkosopimus sekä hyvä video.
Naurettavia ja lapsellisia tuollaiset hinaaja jutut täällä.
Itse mm. olen henkeen ja vereen mustavalkoinen mutta olen myös samalla eri lajien Turun seudun palloilun seuraaja ja toivon todella TPS:n lisäksi myös mm. Interille, Loimulle jne. menestystä.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Joo pidemmän aikaa jatko Turussa ollut selviö, mutta erittäin upea jatkohan tässä on kyseessä. Oli hyvä haku Tompalta ja tulevaan kauteen on tarjolla isot saappaat ja paljon odotuksia Maxin osalta.

Näinköhän saataisiin juhannuksen kunniaksi Ollin jatko vielä ulos.. Tämän jälkeen joukkue lienee kolmea hyökkääjää(Kahta virallisesti haetaan, mutta uskon päädyttävän kolmeen) vaille valmis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös