Oli ehkä maailman huonoin soppari julkasu viedo mutta pääasia että meillä on nyt tämän miehen myötä vaarallinen ylivoima.
3/3 kasassa!2/3 tärkeintä jatkosopparia klaarattu (Marjala, Wernblom)! Vielä se Maximus..
Näin. Hyi saatana. Furkka pudottamaan avauskiekkoa?hinaaja-Koskisen
Ja Pate Mutkaan capoksi?Näin. Hyi saatana. Furkka pudottamaan avauskiekkoa?
Nostaisi ottelutapahtuman viihdyttävyyttä valtavasti, katsomohuutelijoiden a-luokkaa!Ja Pate Mutkaan capoksi?
Minulle nämä ovatkin samaa seuraa.Hinaaja-Koskisesta pahastuville niin on kuitenkin TPS-kasvatti kiekossa, futispuolella nyt on ottanut harha-askeleensa.
Tässä on vähän tyhmästi ilmaistu tämä, että ihan sama vaikka kanarianlintuja, kun puhutaan siis Interin kannattamisesta.Ihan sama minulle kannattaako joku futiksen puolella vaikka kanarialintuja, kunhan jääkiekossa väri on mustavalkoinen
Miten nämä eroavat merkittävästi toisistaan, kun kerran sinun mielestäsi oli niin "tyhmästi ilmaistu"? Siis kanarianlinnut ja hinaajat.Tässä on vähän tyhmästi ilmaistu tämä, että ihan sama vaikka kanarianlintuja, kun puhutaan siis Interin kannattamisesta.
Ovat varmasti ensimmäiset jääkiekkoalan työntekijät maailmassa, jotka ovat tehneet työtä jossain muussa organisaatiossa kuin siinä mitä itse kannattaa tai on kannattanut.On niissä samoissa kuvissa myös Tutopäällikkö 1 ja Tutopäällikkö 2, joten ei nuo nyt ihan läpeensä mustavalkoisia ole kendossakaan.
Huikea video! Hinaaja-Koskisesta pahastuville niin on kuitenkin TPS-kasvatti kiekossa, futispuolella nyt on ottanut harha-askeleensa.
Aivan helvetin hyvä video. Meikäläinen tykkäsi isosti.Oli ehkä maailman huonoin soppari julkasu viedo mutta pääasia että meillä on nyt tämän miehen myötä vaarallinen ylivoima.