Miksi Valista pitäisi tulla ensi kaudella ykkösveska?Miten siitä tulee se ykkösveska jos saa sen 10-15 peliä Saipaa, HPK:ta ja Sporttia vastaan
Miksi Valista pitäisi tulla ensi kaudella ykkösveska?Miten siitä tulee se ykkösveska jos saa sen 10-15 peliä Saipaa, HPK:ta ja Sporttia vastaan
Eikö TS:ssa sanottu että maalivahtinosasto on tässä. Turha tällaista odottaa. Melkein sama kuka kakkosmaalivahtina pelaa, kun ykkösmaalivahti kuitenkin pelaa kaikki ratkaisupelit. Vali on hyvä kakkosmaalivahti, kunhan koppi tarttuu molemmilla.Lomat on jo pidetty että aivan varmasti. Tietenkään koko joukkue ei ole vielä kasassa kun Nurmi, Hemming ja mahdolliset ensikaudella pelaavat Koivu, Pikkarainen ja Jokinen on kaikki Leijonissa. Ite odotan vapun jälkeen näkeväni TUTO:n kokoonpanon Jos vaikka olisi tehty fiksusti ja Vali olisi siellä
Miten Norrenasta tuli NHL-vahti kun joutui pelaamaan Kiprusoffin ja sen jälkeen Niittymäen kakkosena Tepsissä? Hyvin eriskummallinen näkökanta.Miten siitä tulee se ykkösveska jos saa sen 10-15 peliä Saipaa, HPK:ta ja Sporttia vastaan
Miten siitä tulee se ykkösveska jos saa sen 10-15 peliä Saipaa, HPK:ta ja Sporttia vastaan
Ite oon kyllä entisenä molarina sitä mieltä, että parhaiten pelaamiseen oppii pelaamalla ja mielummin ite pelaisin isolla vastuulla kauden mestistä, kun sen 10 peliä liigaa ja muuten luukulla. Tämä tietty siinä, että tietäisin että hyvän kauden jälkeen saisin reilun mahdollisuuden sitten siirtyä liigaan. Valilla on vielä aika pitkä matka huippuveskaksi liigassa niin siinä tekee hyvää vuosi junnujen jälkeen vaan opetella mestiksessä pelaamaan miesten pelejä!
Kyllä asuu.Käsittääkseni Hovinen asuu Turussa joten ei kovin erikoista jos on Kauppatorilla.
Avslöjar: Markus Nurmi är överens med Luleå
Luleå har gjort klart med en landslagsmeriterad forward. Enligt uppgifter till Expressen är det nu klart att 25-årige Markus Nurmi väljer Luleå. Han har aktiverat sin klausul med TPS Åbo. Ett antal SHL-klubbar har legat på för att värva honom, men valet är gjort.www.expressen.se
Nurmi jatkaa matkaansa Ruotsiin.
Revolla on sopimus Lukon kanssa ensi kaudestakin.Oliko Sebastian Repolla sopimusta vielä Rauman Lukossa? Kaveri halusi vielä pari kautta sitten uusiin valoihin. Nyt olisi täälä tarve ja paikka täyttää Makken saappaat.
Tätä olen itse pelännyt kauden päätöksestä alkaen. Toinen toteutui jo nyt eli Makke ja eiköhän Marjalakin ole lähtökuopissa.Kannattaa myös ottaa huomioon, ettei Marjalan pelaaminen ensi kauden TPS:ssä ole alkuunkaan kirkossa kuulutettu asia.
Olen täysin samaa mieltä. Pitäisin jopa melkoisen suurena ihmeenä, jos Marjala pelaisi vielä ensi kauden TPS:ssä.Tätä olen itse pelännyt kauden päätöksestä alkaen. Toinen toteutui jo nyt eli Makke ja eiköhän Marjalakin ole lähtökuopissa.